Στον @astam απευθυνομουνmeletis έγραψε:Σε εμενα η εφαρμογη ποτε Torque δεν μπορεσε να συνδεθει με το εγκεφαλο του αυτοκινητου. Πιθανον να φταινε οι 2 συσκευες (Obd)tedd έγραψε:Η ρυθμιση σε εμενα εγινε στο συνεργειο.
Μελέτη ενος διαγραμματος για διαστημα 11 δευτερολεπτων δεν νομιζω οτι μπορει να βγάλει ορθα συμπαιρασματα ειδικα οταν σε αυτο περιλαμβανονται και διαφορετικές καταστασεις οδηγησης.
Αν ψαξεις στο κινητο μπορεις ευκολα να βρεις το αρχειο που εχει δημιουργησει το τορκ, ειναι σε csv μορφη, μεσω καποιου ονλαιν μετατροπεα το κανεις σε xls και το ανοιγεις με το excel. Εκει θα δεις ολες τις καταγραφες και μπορεις πιο ευκολα να βγαλεις συμπαιρασμα αν ειναι φτωχο ή πλουσιο.
Βλεπω οτι έχεις κινητηρα 1800 κυβικα και οτι ειναι μοντελο του 2004 το οποιο μπορει να ειναι και παλαιοτερο. Οποτε για ενα τετοιο κινητηρα δεν νομιζω οτι η καταναλωση που εχεις οτι ειναι κακη το αντιθετο μαλιστα. Την καταναλωση τωρα και πριν μονο με βενζινη, πως τις εχεις μετρησει? Ο υπολογισμος εγινε με γεμισμα-αδειασμα και ξαναγεμισμα της δεξαμενης ή αναφερεσαι στις μετρησεις του τριπ κομπιουτερ? Επισης οι μετρησεις αφορουν αποτελεσματα απο 1-2-3 γεμισματα ή αναφερονται σε βαθος χρονου?
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τις μετρησεις τις εχω επαληθευσει με 4 γεμισματα της δεξαμενης. Υπολογιστη Ταξιδιου δεν διαθετει για καταναλωση.
Ο κινητηρας ειναι 1600cc , αλλα το Accord ειναι γενικα βαρυ αμαξωμα.
Παντως και κατοχος με το ιδιο τυπο αυτοκινητου εχει ιδιες καταναλωσεις.
Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk