Νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο να παιζουν και τα σορτ και λονγκ και στο δικο μου ετσι ειναι. Σε γενικες γραμμες φαινεται οτι εχεις φτωχο μειγμα. Τα διαγραμματα και καθε εικονα σε ποσο χρονικο διαστημα αναφερονται? Στην ανηφορα που γινεται πλουσιο λογικο ειναι μιας και ανεβαινει το φορτιο λογω του παραπανω γκαζιού που πατας. Στο ρελαντι νομιζω οτι τα αυτοκινητο δινουν παραπανω βενζινη για να μην σβησει η μηχανη σε σχεση αμα ειχες ταχυτητα και το αφηνες να ρολλαρει το αυτοκινητο. Η πραγματικη κατασταση νομιζω αποτυπωνεται στη 1η φωτο οπου το αυτοκινητο βρισκεται σε πορεια σε επιπεδο υποθετω οδοστρωμα οποτε πρεπει να εχει φτωχο και να κινησε γυρω στο 5-12%. Αν εχει συντομα σερβις υγραεριου πες τους οτι το μειγμα ειναι φτωχο και να στο ρυθμισουν καλυτερα. Συνηθως στα σερβις η ρυθμιση γινεται πολυ στο ποδι. Απλα ρωτανε ανα δες οικονιμη ρυθμιση ή σπορ και το μηχανακι τους ρυθμιζει αυτοματα το συστημα ο χρονος που δαπανουν ειναι 2-3 λεπτα ολο καο ολο Παρομοιο θεμα με φτωχο μειγμα ειχα και εγω οταν το πηγα κοντα στο 15λεπτο το παιδευαι να να ρυθμιση, το δοκιμαζε μια στο ρελαντι μια με στροφες και εκανε τις αναλογες ρυθμισεις. Αμα γινοταν η ρυθμιση στο δρομο πιστευω θα ηταν ακομη καλυτερη ρυθμιση. Αλλα και τωρα που το εχω παρατηρησει ειναι πολυ κοντα στο μηδεν συγκεκριμενα πρεπει να ειναι 1-2% πιο πλουσιο
Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk