Σελίδα 37 από 41

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Φεβ, 2017 00:15
από meletis
referravag έγραψε:Σήμερα παρέλαβα το καινούριο ELM 327 v2.1. Συνδέεται μια χαρά, αλλά δεν μου αρέσει ο τρόπος που ανανεώνει τα δεδομένα... Έχει lag στον ρυθμό ανανέωσης των δεδομένων και κάνει σαν να παγώνει και να ξεπαγώνει ενώ το v1.5 που δούλευα μέχρι πρότινος ήταν άμεσο και δεν είχε κανένα τέτοιο θέμα. Οπότε προτιμάτε καλύτερα v1.5 γιατί όπως διαπίστωσα η v2.1 (και καλά δεν είναι πραγματικά 2.1 είναι fake) δεν δουλεύει το ίδιο καλά. Για να διαβάζει και να σβήνει σφάλματα είναι καλό για Live ενδείξεις δεν είναι...

Έχεις κάποιο Link?
Ειχα αγοράσει 1 ELM327 πιθανον να ηταν v1.5 και ποτέ δεν συνδέθηκε με το αυτοκίνητο μου.Έλεγα να δοκιμάσω και με τη καινούργια έκδοση των ELM 327.

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 05 Φεβ, 2017 13:49
από sakisbm
Εγώ πάλι έχω lovato easy fast smart στο c4 και έχω το ELM327 και το torque pro, το διαγνωστικό το κουμπώνω συνέχεια για monitoring. Έχω μια μικρή καθυστέρηση στην ενημέρωση αλλά δεν έχω παρατηρήσει κάποιο πρόβλημα. Λέτε να δημιουργηθεί τπτ;
Επίσης το long το βλέπω μόνο με λειτουργία του κινητήρα. Υπάρχει άλλος τρόπος;
Αυτά είναι που παρακολουθώ
Εικόνα

Στάλθηκε από τον πλανήτη Cybertron

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Μάιος, 2017 21:27
από meletis
Παρελαβα 1 Elm327 v 2.1 εφαρμογη δοκιμασα την Torque Pro.
Γνωριζει καποιος τι πρωτοκολλο χρειαζεται σε Honda Accord 98-02.
Που το εψαξα λιγο στο Ιντερνετ γραφει ISO 9141.
Στην αυτοματη αναζητηση δεν γινεται η ευρεση του ανταπτορα

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μάιος, 2017 03:02
από referravag
Όταν λες αυτόματη αναζήτηση; Στις ρυθμίσεις του Bluetooth εννοείς; Γιατί άλλο πράγμα η σύνδεση του Bluetooth και άλλο το να συνδεθεί με την ECU του αυτοκινήτου... Τα v2.1 που είχα πάρει δεν δούλευαν καλά... Δοκίμασε με v1.5. Δουλεύει καλύτερα. Αν σου συνδέεται με το κινητό αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητο δοκίμασε να ενεργοποιήσεις την ρύθμιση "Use Alternate OBD Header" στα advanced settings στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. :thumbup:

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 15 Μάιος, 2017 12:04
από meletis
referravag έγραψε:Όταν λες αυτόματη αναζήτηση; Στις ρυθμίσεις του Bluetooth εννοείς; Γιατί άλλο πράγμα η σύνδεση του Bluetooth και άλλο το να συνδεθεί με την ECU του αυτοκινήτου... Τα v2.1 που είχα πάρει δεν δούλευαν καλά... Δοκίμασε με v1.5. Δουλεύει καλύτερα. Αν σου συνδέεται με το κινητό αλλά δεν μπορεί να συνδεθεί με το αυτοκίνητο δοκίμασε να ενεργοποιήσεις την ρύθμιση "Use Alternate OBD Header" στα advanced settings στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.

Με το κινητο τηλεφωνο συνδεεται, το δειχνει.Δεν συνδεεται με την ECU του αυτοκινητου.Θα το δοκιμασω και θα επανελθω

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Σεπ, 2017 11:56
από astam
Στο δικό μου αυτοκίνητο (ford mondeo 04 1.8 Duratec He) παρατηρώ ότι τα long trims αλλάζουν πολύ γρήγορα σχεδόν όπως και τα short trims. Μπορεί να συμβαίνει αυτο? Είναι κάποιο πρόβλημα? Τα trims τα παρακολουθώ με ένα "vgate icar3", υπάρχει περίπτωση να μην διαβάζει σωστά τη συγκεκριμένη τιμή?
Παρατήρησα ότι στην πορεία χωρίς φορτίο (80-90km με πεμπτη) το μίγμα στο αέριο είναι φτωχό. Αν τη στιγμή που πηγαίνω πορεία αρχισω να επιταχύνω στιγμιαία τότα τα longs πάνε στο μείον.
Σε ανηφόρα με 4η παρατήρησα ότι το μίγμα ήταν σχετικά "πλούσιο".
Επίσης να τονίσω πως στο ρελαντί με αέριο έχω πολύ πλούσιο μίγμα δηλ long trims -10 ακόμη και -14.

Παρακάτω είναι μερικές εικόνες απο το torque. Πάνω στα γραφήματα έχω τις συνθήκες οδήγησης στις οποίες πήρα αυτά τα αποτελέσματα.

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Σεπ, 2017 10:00
από referravag
Ο 'λ' σου σε τι τιμές παίζει; Και στο δικό μας Citroen (δεν έχει υγραέριο) που τα είχα παρατηρήσει μια φορά τα trims νομίζω έπαιζαν όπως και στο δικό σου πάνω κάτω... τώρα δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά και το Long Trim έπαιζε αρκετά απ' ότι θυμάμαι... Μήπως είναι νορμάλ και δεν έχεις θέμα; Τσέκαρε αν μπορείς αν ο λ σου παίζει εκεί γύρω από το 1. Μπορεί να πέφτει και 0,9-0,8 στις επιταχύνσεις ή σε πορεία με σταθερό γκάζι.

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Σεπ, 2017 11:01
από astam
Και ο λ βλεπω οτι παιζει κ αυτος συνεχεια ακομα και με σταθερη ταχυτητα. Οι τιμες που βλεπω ειναι 0.7-0.8 volt και μερικες φορες φτανει και 0.3 volt.

Στάλθηκε από το LG-H525n μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Σεπ, 2017 11:15
από referravag
Τα Volts του λ προφανώς παίζουν όλη την ώρα πάνω κάτω και ανάλογα τις στροφές η κυμάτωση είναι πιο πυκνή ή πιο αραιή. Εγώ δεν ρώτησα τα Volts... Ρώτησα την αναλογία που σου δείχνει... Έχει άλλο οργανάκι το torque γι' αυτό. Αυτό σαν ένδειξη δεν το βλέπεις σαν ημιτονοειδές γράφημα να ανεβοκατεβαίνει όπως τα Volts... Πρέπει να βλέπεις μια σταθερή γραμμή που είτε κάνει ένα τσακ κάτω είτε ένα τσακ πάνω ανάλογα το φορτίο του κινητήρα... Όσο πιο κοντά στο 1 τόσο πιο σωστή η ρύθμιση σου. Βέβαια από κατασκευαστή σε κατασκευαστή δεν ξέρεις τι αποκλείσεις μπορεί να υπάρχουν...

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 05 Σεπ, 2017 12:30
από astam
Η αντιστοιχη τιμή στο torque είναι η "O2 sensor1 equivalence ratio" γιατί έχω την εντύπωση πως δε την διαβάζει. Θα το ξανατσεκάρω.