Σελίδα 38 από 42

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 06 Σεπ, 2017 15:23
από tedd
Νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο να παιζουν και τα σορτ και λονγκ και στο δικο μου ετσι ειναι. Σε γενικες γραμμες φαινεται οτι εχεις φτωχο μειγμα. Τα διαγραμματα και καθε εικονα σε ποσο χρονικο διαστημα αναφερονται? Στην ανηφορα που γινεται πλουσιο λογικο ειναι μιας και ανεβαινει το φορτιο λογω του παραπανω γκαζιού που πατας. Στο ρελαντι νομιζω οτι τα αυτοκινητο δινουν παραπανω βενζινη για να μην σβησει η μηχανη σε σχεση αμα ειχες ταχυτητα και το αφηνες να ρολλαρει το αυτοκινητο. Η πραγματικη κατασταση νομιζω αποτυπωνεται στη 1η φωτο οπου το αυτοκινητο βρισκεται σε πορεια σε επιπεδο υποθετω οδοστρωμα οποτε πρεπει να εχει φτωχο και να κινησε γυρω στο 5-12%. Αν εχει συντομα σερβις υγραεριου πες τους οτι το μειγμα ειναι φτωχο και να στο ρυθμισουν καλυτερα. Συνηθως στα σερβις η ρυθμιση γινεται πολυ στο ποδι. Απλα ρωτανε ανα δες οικονιμη ρυθμιση ή σπορ και το μηχανακι τους ρυθμιζει αυτοματα το συστημα ο χρονος που δαπανουν ειναι 2-3 λεπτα ολο καο ολο Παρομοιο θεμα με φτωχο μειγμα ειχα και εγω οταν το πηγα κοντα στο 15λεπτο το παιδευαι να να ρυθμιση, το δοκιμαζε μια στο ρελαντι μια με στροφες και εκανε τις αναλογες ρυθμισεις. Αμα γινοταν η ρυθμιση στο δρομο πιστευω θα ηταν ακομη καλυτερη ρυθμιση. Αλλα και τωρα που το εχω παρατηρησει ειναι πολυ κοντα στο μηδεν συγκεκριμενα πρεπει να ειναι 1-2% πιο πλουσιο

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Σεπ, 2017 22:45
από astam
tedd έγραψε:Νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο να παιζουν και τα σορτ και λονγκ και στο δικο μου ετσι ειναι. Σε γενικες γραμμες φαινεται οτι εχεις φτωχο μειγμα. Τα διαγραμματα και καθε εικονα σε ποσο χρονικο διαστημα αναφερονται? Στην ανηφορα που γινεται πλουσιο λογικο ειναι μιας και ανεβαινει το φορτιο λογω του παραπανω γκαζιού που πατας. Στο ρελαντι νομιζω οτι τα αυτοκινητο δινουν παραπανω βενζινη για να μην σβησει η μηχανη σε σχεση αμα ειχες ταχυτητα και το αφηνες να ρολλαρει το αυτοκινητο. Η πραγματικη κατασταση νομιζω αποτυπωνεται στη 1η φωτο οπου το αυτοκινητο βρισκεται σε πορεια σε επιπεδο υποθετω οδοστρωμα οποτε πρεπει να εχει φτωχο και να κινησε γυρω στο 5-12%. Αν εχει συντομα σερβις υγραεριου πες τους οτι το μειγμα ειναι φτωχο και να στο ρυθμισουν καλυτερα. Συνηθως στα σερβις η ρυθμιση γινεται πολυ στο ποδι. Απλα ρωτανε ανα δες οικονιμη ρυθμιση ή σπορ και το μηχανακι τους ρυθμιζει αυτοματα το συστημα ο χρονος που δαπανουν ειναι 2-3 λεπτα ολο καο ολο Παρομοιο θεμα με φτωχο μειγμα ειχα και εγω οταν το πηγα κοντα στο 15λεπτο το παιδευαι να να ρυθμιση, το δοκιμαζε μια στο ρελαντι μια με στροφες και εκανε τις αναλογες ρυθμισεις. Αμα γινοταν η ρυθμιση στο δρομο πιστευω θα ηταν ακομη καλυτερη ρυθμιση. Αλλα και τωρα που το εχω παρατηρησει ειναι πολυ κοντα στο μηδεν συγκεκριμενα πρεπει να ειναι 1-2% πιο πλουσιο

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ο κάτω άξονας της γραφικής παράστασης είναι ο χρόνος σε δευτερόλεπτα άρα συνολικά βλέπεις ένα φάσμα 11 δευτερολέπτων.
Όσον αφορά τη ρύθμιση το έχω πάει 3 φορές σε διάστημα μερικών μηνών. Πάντα η ρύθμιση γινόνταν στον δρόμο, μάλιστα τη μια φορά κάναμε σχεδόν 20km στο δρόμο.
Εσένα 15 λεπτά στο ρύθμιζε στο ρελαντί ή στο δρόμο? Τι εννοείς οικονομική ή σπόρ οδήγηση, το θέμα είναι να ρυθμιστεί σωστά σε όλο το φάσμα των στροφών και φορτίων. Τι να το κάνω να μου το ρυθμίσει οικονομικά και στο τέλος να είναι φτωχό και να πάρω τις βαλβίδες στο "χέρι"?
Πάντως αν και φτωχό μίγμα απο κατανάλωση οικονομικό δε το λές. Με βενζίνη είχα κατανάλωση 6,8 με 7lt/100km και τώρα με υγραέριο έχω πάνω απο 8.1 με 8.3lt/100km υγραέριο + περίπου 1Lt/100 βενζίνη. Ήθελα να ξερα αν ρυθμιστεί με πιο πλούσιο μίγμα που θα φτάσει η κατανάλωση???

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Σεπ, 2017 23:03
από anikologr
astam έγραψε:
tedd έγραψε:Νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο να παιζουν και τα σορτ και λονγκ και στο δικο μου ετσι ειναι. Σε γενικες γραμμες φαινεται οτι εχεις φτωχο μειγμα. Τα διαγραμματα και καθε εικονα σε ποσο χρονικο διαστημα αναφερονται? Στην ανηφορα που γινεται πλουσιο λογικο ειναι μιας και ανεβαινει το φορτιο λογω του παραπανω γκαζιού που πατας. Στο ρελαντι νομιζω οτι τα αυτοκινητο δινουν παραπανω βενζινη για να μην σβησει η μηχανη σε σχεση αμα ειχες ταχυτητα και το αφηνες να ρολλαρει το αυτοκινητο. Η πραγματικη κατασταση νομιζω αποτυπωνεται στη 1η φωτο οπου το αυτοκινητο βρισκεται σε πορεια σε επιπεδο υποθετω οδοστρωμα οποτε πρεπει να εχει φτωχο και να κινησε γυρω στο 5-12%. Αν εχει συντομα σερβις υγραεριου πες τους οτι το μειγμα ειναι φτωχο και να στο ρυθμισουν καλυτερα. Συνηθως στα σερβις η ρυθμιση γινεται πολυ στο ποδι. Απλα ρωτανε ανα δες οικονιμη ρυθμιση ή σπορ και το μηχανακι τους ρυθμιζει αυτοματα το συστημα ο χρονος που δαπανουν ειναι 2-3 λεπτα ολο καο ολο Παρομοιο θεμα με φτωχο μειγμα ειχα και εγω οταν το πηγα κοντα στο 15λεπτο το παιδευαι να να ρυθμιση, το δοκιμαζε μια στο ρελαντι μια με στροφες και εκανε τις αναλογες ρυθμισεις. Αμα γινοταν η ρυθμιση στο δρομο πιστευω θα ηταν ακομη καλυτερη ρυθμιση. Αλλα και τωρα που το εχω παρατηρησει ειναι πολυ κοντα στο μηδεν συγκεκριμενα πρεπει να ειναι 1-2% πιο πλουσιο

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Ο κάτω άξονας της γραφικής παράστασης είναι ο χρόνος σε δευτερόλεπτα άρα συνολικά βλέπεις ένα φάσμα 11 δευτερολέπτων.
Όσον αφορά τη ρύθμιση το έχω πάει 3 φορές σε διάστημα μερικών μηνών. Πάντα η ρύθμιση γινόνταν στον δρόμο, μάλιστα τη μια φορά κάναμε σχεδόν 20km στο δρόμο.
Εσένα 15 λεπτά στο ρύθμιζε στο ρελαντί ή στο δρόμο? Τι εννοείς οικονομική ή σπόρ οδήγηση, το θέμα είναι να ρυθμιστεί σωστά σε όλο το φάσμα των στροφών και φορτίων. Τι να το κάνω να μου το ρυθμίσει οικονομικά και στο τέλος να είναι φτωχό και να πάρω τις βαλβίδες στο "χέρι"?
Πάντως αν και φτωχό μίγμα απο κατανάλωση οικονομικό δε το λές. Με βενζίνη είχα κατανάλωση 6,8 με 7lt/100km και τώρα με υγραέριο έχω πάνω απο 8.1 με 8.3lt/100km υγραέριο + περίπου 1Lt/100 βενζίνη. Ήθελα να ξερα αν ρυθμιστεί με πιο πλούσιο μίγμα που θα φτάσει η κατανάλωση???

Τι σωστό είναι +25% τουλάχιστον σε σχέση με βενζίνη.. Μην ακούς τίποτα άλλο..

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Σεπ, 2017 23:14
από astam
anikologr έγραψε:Τι σωστό είναι +25% τουλάχιστον σε σχέση με βενζίνη.. Μην ακούς τίποτα άλλο..


Μα ήδη έχω 30% μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχεση με τη βενζίνη και πάλι φαίνεται να έχω φτωχό μίγμα...που θα φτάσει αν ρυθμιστεί σωατά?

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Σεπ, 2017 23:30
από meletis
[/quote]
Τι σωστό είναι +25% τουλάχιστον σε σχέση με βενζίνη.. Μην ακούς τίποτα άλλο..[/quote]
Πάντως εγώ με την αλλαγή των μπέκ σε τύπου βενζίνης σε Lovato , η κατανάλωση σε σχέση με τη βενζίνη είναι 15%.
Το αμάξι απο θέμα ρύθμισης του χάρτη διορθώθηκε με το 2ο εγκαταστάτη , ρυθμιση στο δρόμο (50χλμ) και δανειστηκαμε και 1 Wideband .
Πρίν η κατανάλωση με υγραέριο ήταν στα 5,9λτ/100 , τώρα και με χρήση A/C κατανάλωση υγραερίου έχω 8λτ/100.

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Σεπ, 2017 23:51
από referravag
+15% είναι το σωστό παιδιά σε σχέση με την βενζίνη... όχι +25%. +25% κάτι δεν πάει καλά... Το υγραέριο έχει το 85% της απόδοσης της βενζίνης ενεργειακά. Αν ψάξετε κάποιες πηγές στο internet θα το επιβεβαιώσετε και μόνοι σας. Σε εμάς τουλάχιστον η διαφορά στην κατανάλωση βενζίνης vs υγραερίου είναι +15%.

6,3 ο μέσος όρος στην βενζίνη και 7,2-7,4 στο υγραέριο.

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Σεπ, 2017 00:04
από astam
Μάλλον πρέπει να βάλω και έγω ένα Wideband μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο μιας και με το Obd reader που έχω δεν μπορώ να διαβάσω τον λ.
Το Wideband έχει δικό του αισθητήρα λ ή συνδέεται πάνω στον υπάρχων λ του αυτοκινήτου?

Meletis μήπως αντί για 5,9λτ/100 ήθελες να γράψεις 9λτ/100?

referravag αντί κ εγώ για +15% ήξερα αλλά δεν μου βγαίνουν τα νούμερα :-\ και είμαι ακόμη στο φτωχό.

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Σεπ, 2017 02:35
από tedd
Η ρυθμιση σε εμενα εγινε στο συνεργειο.

Μελέτη ενος διαγραμματος για διαστημα 11 δευτερολεπτων δεν νομιζω οτι μπορει να βγάλει ορθα συμπαιρασματα ειδικα οταν σε αυτο περιλαμβανονται και διαφορετικές καταστασεις οδηγησης.
Αν ψαξεις στο κινητο μπορεις ευκολα να βρεις το αρχειο που εχει δημιουργησει το τορκ, ειναι σε csv μορφη, μεσω καποιου ονλαιν μετατροπεα το κανεις σε xls και το ανοιγεις με το excel. Εκει θα δεις ολες τις καταγραφες και μπορεις πιο ευκολα να βγαλεις συμπαιρασμα αν ειναι φτωχο ή πλουσιο.

Βλεπω οτι έχεις κινητηρα 1800 κυβικα και οτι ειναι μοντελο του 2004 το οποιο μπορει να ειναι και παλαιοτερο. Οποτε για ενα τετοιο κινητηρα δεν νομιζω οτι η καταναλωση που εχεις οτι ειναι κακη το αντιθετο μαλιστα. Την καταναλωση τωρα και πριν μονο με βενζινη, πως τις εχεις μετρησει? Ο υπολογισμος εγινε με γεμισμα-αδειασμα και ξαναγεμισμα της δεξαμενης ή αναφερεσαι στις μετρησεις του τριπ κομπιουτερ? Επισης οι μετρησεις αφορουν αποτελεσματα απο 1-2-3 γεμισματα ή αναφερονται σε βαθος χρονου?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Σεπ, 2017 04:32
από meletis
tedd έγραψε:Η ρυθμιση σε εμενα εγινε στο συνεργειο.

Μελέτη ενος διαγραμματος για διαστημα 11 δευτερολεπτων δεν νομιζω οτι μπορει να βγάλει ορθα συμπαιρασματα ειδικα οταν σε αυτο περιλαμβανονται και διαφορετικές καταστασεις οδηγησης.
Αν ψαξεις στο κινητο μπορεις ευκολα να βρεις το αρχειο που εχει δημιουργησει το τορκ, ειναι σε csv μορφη, μεσω καποιου ονλαιν μετατροπεα το κανεις σε xls και το ανοιγεις με το excel. Εκει θα δεις ολες τις καταγραφες και μπορεις πιο ευκολα να βγαλεις συμπαιρασμα αν ειναι φτωχο ή πλουσιο.

Βλεπω οτι έχεις κινητηρα 1800 κυβικα και οτι ειναι μοντελο του 2004 το οποιο μπορει να ειναι και παλαιοτερο. Οποτε για ενα τετοιο κινητηρα δεν νομιζω οτι η καταναλωση που εχεις οτι ειναι κακη το αντιθετο μαλιστα. Την καταναλωση τωρα και πριν μονο με βενζινη, πως τις εχεις μετρησει? Ο υπολογισμος εγινε με γεμισμα-αδειασμα και ξαναγεμισμα της δεξαμενης ή αναφερεσαι στις μετρησεις του τριπ κομπιουτερ? Επισης οι μετρησεις αφορουν αποτελεσματα απο 1-2-3 γεμισματα ή αναφερονται σε βαθος χρονου?

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σε εμενα η εφαρμογη ποτε Torque δεν μπορεσε να συνδεθει με το εγκεφαλο του αυτοκινητου. Πιθανον να φταινε οι 2 συσκευες (Obd)
Τις μετρησεις τις εχω επαληθευσει με 4 γεμισματα της δεξαμενης. Υπολογιστη Ταξιδιου δεν διαθετει για καταναλωση.
Ο κινητηρας ειναι 1600cc , αλλα το Accord ειναι γενικα βαρυ αμαξωμα.
Παντως και κατοχος με το ιδιο τυπο αυτοκινητου εχει ιδιες καταναλωσεις.

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Torque + ODB2 BT : Σύστημα Παρακολούθησης Απόδοσης

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 08 Σεπ, 2017 06:37
από meletis
astam έγραψε:Μάλλον πρέπει να βάλω και έγω ένα Wideband μόνιμα πάνω στο αυτοκίνητο μιας και με το Obd reader που έχω δεν μπορώ να διαβάσω τον λ.
Το Wideband έχει δικό του αισθητήρα λ ή συνδέεται πάνω στον υπάρχων λ του αυτοκινήτου?
Meletis μήπως αντί για 5,9λτ/100 ήθελες να γράψεις 9λτ/100?

Έχει δικό του αισθητήρα, και εάν θυμάμαι καλά ρυθμίζεις και το καύσιμο που θές να διαβάσει.
Με τη μη σωστή ρύθμιση του χάρτη η κατανάλωση ήταν 5,9λτ/100 , πλέον με τη σωστή ρύθμιση του χάρτη με το υγραέριο έχω 8λτ/100 και με A/C.