Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Αλλαγή με μπουζι για LPG

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 28 Οκτ, 2016 11:18

gkazakias έγραψε:http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi

Καλά τα σκετα ιριδίου, εγώ για αέριο βάζω τα ιριδίου πλατίνας.


Τα denso tough είναι τα ιριδίου πλατίνας;
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 28 Οκτ, 2016 11:57

Ναι.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1165
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό tedd » Παρ 28 Οκτ, 2016 14:15

Απο οτι ειδα και αυτα εχουν το ιδιο διακενο με τα μανισια, πχ για το δικο μου στα 1,1χλστ. Αυτα που ειναι για υγραεριο εχουν μικροτερο διακενο πχ η bosch τα βγαζει με διακενο 0,7 και η NGK με 0,9, τουλαχιστον σε αυτα που ταιριαζουν-προτεινουν για το δικό μου. Αν δεν αλλαξεις το διακενο, κατα την αποψη μου, θα ειναι σαν να φορας τα ιδια με τα αρχικα που εβαζες με μονη διαφορα οτι τα νεα μπουζι θα κρατησουν περισσοτερα χλμ.
Nissan Almera Mk II (N16) 1497cc
BRC Sequent 24
Εικόνα
tedd
 
Δημοσιευσεις: 463
Εγγραφή: Τρί 10 Μάιος, 2011 20:39

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό nickL » Παρ 28 Οκτ, 2016 15:33

Όχι δεν είναι το ίδιο. Εμένα έχουν 0,9 τα μαμά. Αυτά τα denso λένε 0,8 και λένε για 70.000 χλμ. Άντε πες κ 60.000 να τα κρατήσεις, λένε πολλά πάντως.
Peugeot 206 8v 1,4 - 2002
nickL
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Τετ 16 Σεπ, 2015 00:25

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό anton » Παρ 28 Οκτ, 2016 18:33

gkazakias έγραψε:http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-maker.cgi

Καλά τα σκετα ιριδίου, εγώ για αέριο βάζω τα ιριδίου πλατίνας.


ευχαριστω πολυ.
Βεβαια εχω και εγω επιφυλλαξη που δε βαζει μειωμενο διακενο. Επισης δε λεει πουθεα οτι ειναι για lpg, ή εγω δε το ειδα;

ΥΓ Ρε παιδια οταν αλλαξατε μπουζι με ενισχυμενα ξανακανατε ρυθμιση στο υγραεριο, στον εγκαταστατη;;;;
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό anton » Παρ 28 Οκτ, 2016 18:52

λενε επισης οτι αν βαζεις αλλα μπουζι εκτος τα μαμισια κινδυνευεις να σου καουν οι πολλαπλασιαστες, ισχυει;;;
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό viallesi » Παρ 28 Οκτ, 2016 19:36

Εμένα όταν μου είχε βάλει για lpg έκανε μικρορυθμισεις. Όταν γύρισα στα μαμά NGK γιατι τα Bosch δεν μου άρεσαν δεν έκανα ξανά προγραμματισμό. Τοσο στο αμάξι όσο και στα trim δεν είδα διαφορά. Βέβαια το διάκενο μειώθηκε όπως πρότεινε η NGK για καύση LPG.
viallesi
 
Δημοσιευσεις: 452
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ, 2015 11:32

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Παρ 28 Οκτ, 2016 22:01

Όταν πας απο ενα απλό μπουζί νικελίου 1.1mm σε ενα ιριδιου/πλατίνας παλι στο 1.1mm τοτε εχεις πολύ πιο δυνατό σπινθήρα μονο και μονο απο τα υλικά του νέου μπουζί. Το καλυτερο βέβαια θα ηταν να πας σε μικροτερο διάκενο για lpg, αλλά σε denso δεν βρήκα στο εμποριο, και στα ngk που βρήκα μου πεφτανε πανάκριβα γύρω στα 60+ ευρώ.

Καλό θα ηταν μετα απο αλλαγή τύπου μπουζί να δεις τα fuel trims στον εγκαταστατη.

Τα μπουζί ιριδίου πλατίνας και γενικά ότι καλυτερο απο το μαμά δεν επιβαρύνει με τίποτα τους πολλαπλασιαστές ,ίσα ίσα τους ξεκουράζει αφού δημιουργηται ευκολοτερα ο απαιτούμενος σπινθήρας. Τους πολλαπλασιαστές τους επιβαρύνει η τοποθέτηση λάθος τύπου μπουζί και όσα έχουν ξεπεράσει το όριο ζωής τους μέσα στο κινητήρα.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1165
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό anton » Σάβ 29 Οκτ, 2016 00:09

να ειστε καλα ευχαριστω
Τι ειναι τα fuel trims και τι πρεπει να ρυθμισει ο εγκαταστατης; Πως θα το καταλαβω μετα την αλλαγη οτι θελει ρυθμιση; Αμα πηγαινει καλα πρεπει να το ρυθμισω και παλι;;; Ασε που για να κανει ρυθμιση θα πρεπει να το οδηγησει ο εγκαταστατης και μετα την αγορα παντα θα με βαριεται μια και δεν ξαναπατησα σε αυτον. Σημειωτεον το δικο μου ειναι για χωρις service και χωρις αλλαγη φιλτρου για παντα
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

Re: Αλλαγή με μπουζι για LPG

Δημοσίευσηαπό anton » Σάβ 29 Οκτ, 2016 00:25

viallesi έγραψε:Εμένα όταν μου είχε βάλει για lpg έκανε μικρορυθμισεις. Όταν γύρισα στα μαμά NGK γιατι τα Bosch δεν μου άρεσαν δεν έκανα ξανά προγραμματισμό. Τοσο στο αμάξι όσο και στα trim δεν είδα διαφορά. Βέβαια το διάκενο μειώθηκε όπως πρότεινε η NGK για καύση LPG.

λεω οτι ουτε την πρωτη φορα εκανε μικροαλλαγες και για αυτο δε χρειαστηκε αλλαγη οταν ξαναλλαξες στα μαμα μπουζι!
Αληθεια τι σου εκαναν τα bosh, δισταγμο-μικροδιακοπες; Φυγαν αυτα οταν ξαναεπεστρεψες στα μαμα;;;
συστημα Vialle LiquidSi χωρις πνευμονα, υγρος ψεκασμος LPG και μικροψεκασμοι βενζινης
Άβαταρ μέλους
anton
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 19:05

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: skaios και 13 επισκέπτες