Προπερσι τον χειμωνα ειχα παει στην Σαμαρινα για να φαμε ο τεβαρνιαρης ειχε ενα ιδιο αυτοκινητο (Honda CRV 1gen)με το δικο μου και πιασαμε συζητηση , μου ανοιξε το καπο και το ειχε περασμενο ενα Τουρκικο συστημα χωρις λαδιερες και ψεκασμους και πιασμενο με ταιταπς ,μεσα στην μπιχλα το αυτοκινητο μιλαμε,τον ρωτησα ποσα χλμ ειχε κανει με το υγραεριο και μου ειπε ενα μεγαλο νουμερο(πανω απο 150.000 χλμ αν θυμαμαι καλα!)και αν του εβγαλε κανενα προβλημα το υγραεριο μιας και ηταν στις black list,τιποτα φιλε μου ειχε πει ουτε καν σερβις δεν το εκανα!
Πραγματικα ηταν καταλυτης συτα που ακουσα και αποφασισα τελικα να βαλω και'γω υγραεριο στο αυτοκινητο μου!
Πως γινετε λοιπον ενα αυτοκινητο με οχι και το καλυτερο συστημα και ουτε ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ να εβγαλε τοσα απροβληματιστα χλμ παρολου που βρισκετε στις black list και στο συνεργειο που πηγαινω να ειναι στοιβα τα κεφαλαρια απο ζημια στις βαλβιδες-εδρες παρολου που φορουσαν ακριβα συστηματα 4ης και 5ης γενιας και ειχαν και ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ?
Μηπως παιζει να χρησιμοποιουν διαφορετικα μεταλα απο την μια σειρα παραγωγης στην αλλη?