Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Αέριος ή υγρός ψεκασμός; Ποιο σύστημα να επιλέξω για μεγάλου κυβισμού κινητήρες; Τα Turbo δουλεύουν με υγραέριο; Σύστημα λίπανσης βαλβίδων

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 09 Απρ, 2014 13:38

Προπερσι τον χειμωνα ειχα παει στην Σαμαρινα για να φαμε ο τεβαρνιαρης ειχε ενα ιδιο αυτοκινητο (Honda CRV 1gen)με το δικο μου και πιασαμε συζητηση , μου ανοιξε το καπο και το ειχε περασμενο ενα Τουρκικο συστημα χωρις λαδιερες και ψεκασμους και πιασμενο με ταιταπς ,μεσα στην μπιχλα το αυτοκινητο μιλαμε,τον ρωτησα ποσα χλμ ειχε κανει με το υγραεριο και μου ειπε ενα μεγαλο νουμερο(πανω απο 150.000 χλμ αν θυμαμαι καλα!)και αν του εβγαλε κανενα προβλημα το υγραεριο μιας και ηταν στις black list,τιποτα φιλε μου ειχε πει ουτε καν σερβις δεν το εκανα!
Πραγματικα ηταν καταλυτης συτα που ακουσα και αποφασισα τελικα να βαλω και'γω υγραεριο στο αυτοκινητο μου!
Πως γινετε λοιπον ενα αυτοκινητο με οχι και το καλυτερο συστημα και ουτε ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ να εβγαλε τοσα απροβληματιστα χλμ παρολου που βρισκετε στις black list και στο συνεργειο που πηγαινω να ειναι στοιβα τα κεφαλαρια απο ζημια στις βαλβιδες-εδρες παρολου που φορουσαν ακριβα συστηματα 4ης και 5ης γενιας και ειχαν και ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ?
Μηπως παιζει να χρησιμοποιουν διαφορετικα μεταλα απο την μια σειρα παραγωγης στην αλλη?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό hlias » Τετ 09 Απρ, 2014 13:46

τοποθετηση, ρυθμιση, τροπος χρησης.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Τετ 09 Απρ, 2014 15:19

valsam έγραψε:Προπερσι τον χειμωνα ειχα παει στην Σαμαρινα για να φαμε ο τεβαρνιαρης ειχε ενα ιδιο αυτοκινητο (Honda CRV 1gen)με το δικο μου και πιασαμε συζητηση , μου ανοιξε το καπο και το ειχε περασμενο ενα Τουρκικο συστημα χωρις λαδιερες και ψεκασμους και πιασμενο με ταιταπς ,μεσα στην μπιχλα το αυτοκινητο μιλαμε,τον ρωτησα ποσα χλμ ειχε κανει με το υγραεριο και μου ειπε ενα μεγαλο νουμερο(πανω απο 150.000 χλμ αν θυμαμαι καλα!)και αν του εβγαλε κανενα προβλημα το υγραεριο μιας και ηταν στις black list,τιποτα φιλε μου ειχε πει ουτε καν σερβις δεν το εκανα!
Πραγματικα ηταν καταλυτης συτα που ακουσα και αποφασισα τελικα να βαλω και'γω υγραεριο στο αυτοκινητο μου!
Πως γινετε λοιπον ενα αυτοκινητο με οχι και το καλυτερο συστημα και ουτε ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ να εβγαλε τοσα απροβληματιστα χλμ παρολου που βρισκετε στις black list και στο συνεργειο που πηγαινω να ειναι στοιβα τα κεφαλαρια απο ζημια στις βαλβιδες-εδρες παρολου που φορουσαν ακριβα συστηματα 4ης και 5ης γενιας και ειχαν και ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ?
Μηπως παιζει να χρησιμοποιουν διαφορετικα μεταλα απο την μια σειρα παραγωγης στην αλλη?

επρεπε να το παρεις βολτα για να δεις!
καποιος που εχει το αυτοκινητο σε τετοια κατασταση,συνηθως δεν νοιωθει τιποτα!
το εχει απλα για να πηγαινει απο το σημειο Α στο Β και ας παει και σερνοντας!!
διαφορετικα μεταλα ειναι απιθανο να εχει εκτος αν ειναι αλλο μοντελο!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό valsam » Τετ 09 Απρ, 2014 18:26

fotisly έγραψε:
valsam έγραψε:Προπερσι τον χειμωνα ειχα παει στην Σαμαρινα για να φαμε ο τεβαρνιαρης ειχε ενα ιδιο αυτοκινητο (Honda CRV 1gen)με το δικο μου και πιασαμε συζητηση , μου ανοιξε το καπο και το ειχε περασμενο ενα Τουρκικο συστημα χωρις λαδιερες και ψεκασμους και πιασμενο με ταιταπς ,μεσα στην μπιχλα το αυτοκινητο μιλαμε,τον ρωτησα ποσα χλμ ειχε κανει με το υγραεριο και μου ειπε ενα μεγαλο νουμερο(πανω απο 150.000 χλμ αν θυμαμαι καλα!)και αν του εβγαλε κανενα προβλημα το υγραεριο μιας και ηταν στις black list,τιποτα φιλε μου ειχε πει ουτε καν σερβις δεν το εκανα!
Πραγματικα ηταν καταλυτης συτα που ακουσα και αποφασισα τελικα να βαλω και'γω υγραεριο στο αυτοκινητο μου!
Πως γινετε λοιπον ενα αυτοκινητο με οχι και το καλυτερο συστημα και ουτε ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ να εβγαλε τοσα απροβληματιστα χλμ παρολου που βρισκετε στις black list και στο συνεργειο που πηγαινω να ειναι στοιβα τα κεφαλαρια απο ζημια στις βαλβιδες-εδρες παρολου που φορουσαν ακριβα συστηματα 4ης και 5ης γενιας και ειχαν και ψεκασμους βενζινης και λαδιερες τουναπια κ.τ.λ?
Μηπως παιζει να χρησιμοποιουν διαφορετικα μεταλα απο την μια σειρα παραγωγης στην αλλη?

επρεπε να το παρεις βολτα για να δεις!
καποιος που εχει το αυτοκινητο σε τετοια κατασταση,συνηθως δεν νοιωθει τιποτα!
το εχει απλα για να πηγαινει απο το σημειο Α στο Β και ας παει και σερνοντας!!
διαφορετικα μεταλα ειναι απιθανο να εχει εκτος αν ειναι αλλο μοντελο!

Μς 1 μετρο χιονι εξω το πολυ να πηγαινα μεχρι το επομενο δεντρο η την επομενη χαραδρα!
Η πλακα ειναι οτι δεν το ειχε το αυτοκινητο για να πηγαινει απο το σημειο Α στο Β και σερνοντας,το αυτοκινητο το ειχε για να ανεβοκατεβαινει στην Λαρισα απο Σαμαρινα 1-2 φορες την βδομαδα και να κουβαλαει πραγματα για την ταβερνα και μαλιστα το πατουσε οπως μου ειπε γι'αυτο και ειχε κανει τοσα χλμ με το υγραριο!
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό valsam » Πέμ 10 Απρ, 2014 01:12

hlias έγραψε:τοποθετηση, ρυθμιση, τροπος χρησης.

Για την τοποθετηση σε τρεις που το εχω δειξει μου εχουν πει οτι εχει γινει πολυ προσεγμενη δουλεια,για την ρυθμιση οπως εχω ξαναπει το εχω ρυθμισει 3 φορες και μαλιστα την τελευταια φορα και απο Αθηνα μου το κοιταξαν με teamviewer και μου ειπαν οτι ειναι ρυθμισμενο στην πενα,για τον τροπο οδηγησης ειναι που εχω πλεον τις αμφιβολιες μου μιας και οδηγο πολυ πιο συντηρητικα απότι με την βενζινη και αναρωτιεμαι μηπως αυτο τελικα ειναι το λαθος μου,η οδηγηση μου με υγραεριο ειναι μεχρι τις 3000 στροφες μαξ. και συνηθος αλλαγες στις 2500 δηλ. περισσοτερο κοντα στις 2500 δουλευει το αυτοκινητο,απο τοτε ομως που κοιταξα τους χαρτες αβανς για το που σηναντιουνται οι χρονοι καυσης βενζινης και υγραεριου και ειδα οτι το σημειο που ειναι πιο κοντα οι χρονοι αν θυμαμαι καλα ειναι απο τις 3000 εως τις 3500 μηπως λεω θα ηταν καλυτερα να το δουλευω το αυτοκινητο εκει κοντα οσο το δυνατον περισσοτερο?
valsam
 
Δημοσιευσεις: 1395
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ, 2011 20:43

Re: Απ: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό anikologr » Πέμ 10 Απρ, 2014 07:27

valsam έγραψε:
hlias έγραψε:τοποθετηση, ρυθμιση, τροπος χρησης.

Για την τοποθετηση σε τρεις που το εχω δειξει μου εχουν πει οτι εχει γινει πολυ προσεγμενη δουλεια,για την ρυθμιση οπως εχω ξαναπει το εχω ρυθμισει 3 φορες και μαλιστα την τελευταια φορα και απο Αθηνα μου το κοιταξαν με teamviewer και μου ειπαν οτι ειναι ρυθμισμενο στην πενα,για τον τροπο οδηγησης ειναι που εχω πλεον τις αμφιβολιες μου μιας και οδηγο πολυ πιο συντηρητικα απότι με την βενζινη και αναρωτιεμαι μηπως αυτο τελικα ειναι το λαθος μου,η οδηγηση μου με υγραεριο ειναι μεχρι τις 3000 στροφες μαξ. και συνηθος αλλαγες στις 2500 δηλ. περισσοτερο κοντα στις 2500 δουλευει το αυτοκινητο,απο τοτε ομως που κοιταξα τους χαρτες αβανς για το που σηναντιουνται οι χρονοι καυσης βενζινης και υγραεριου και ειδα οτι το σημειο που ειναι πιο κοντα οι χρονοι αν θυμαμαι καλα ειναι απο τις 3000 εως τις 3500 μηπως λεω θα ηταν καλυτερα να το δουλευω το αυτοκινητο εκει κοντα οσο το δυνατον περισσοτερο?

Ίσως να είναι σωστό αυτό που λες και να πρέπει να λειτουργεί το αμάξι εκεί γύρω από τις 3200.οι ταξιτζήδες όμως με υγραέριο το λειτουργούν πολύ πιο χαμηλά και δεν έχουν προβλήματα..
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Πέμ 10 Απρ, 2014 13:18

πιστευω δεν εχει να κανει με τις στροφες αλλα με το φορτιο και με τον καθε κινητηρα!!
δλδ ενα αυτοκινητο μπορει στις 3000στρ να ζοριζεται οταν πατας γκαζι γιατι μπορει να εχει ροπη πιο ψηλα!
καποιο αλλο να εχει ροπη απο τις 2500στρ οποτε στις 2500 να δουλευει αψογα!!
γενικα θα πρεπει να δουλευεται εκει που δεν ζοριζεται ο κινητηρας οταν πατας γκαζι!!
αν κ αυτα ειναι ολα υποκειμενικα.
το μεγαλυτερο ζορι πιστευω το τρωει σε ταξιδια και σε υψιλες στροφες συνεχομενα!!
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 10 Απρ, 2014 14:26

Σωστα fotisly, τα μεγαλύτερα ζόρια ειναι στις υψηλές ταχύτητες και οταν υπάρχουν φορτία λόγω βάρους, a/c, ρυμούλκησης κλπ
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό papoys » Πέμ 10 Απρ, 2014 14:33

Εγώ πιστεύω ότι περισσότερο είναι θέμα μετάλλων .

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν μηχανές ,προσέχουν ώστε οι αντοχές των βαλβίδων να είναι εντός των ορίων
της βενζίνας.Πιθανώς αυτά τα όρια να μην είναι πάντα σταθερά σε ολες τις παρτίδες μηχανών αλλά αν υπήρχαν
κλίμακες π.χ. από το 1 έως το 10 ας πούμε να έχουν αντοχή από 4 έως 7 που είναι μέσα στα όρια καύσεως της
βενζίνας ώστε να μην προκαλούνται βλάβες από αυτή.

Από την άλλη το υγραέριο ας πούμε απαιτεί αντοχές από το 6 έως το 9.
Έτσι όσες βαλβίδες έχουν κατασκευαστεί με μέταλλο από 4-5 θα βγάλουν πρόβλημα στις βαλβίδες όσες κινούνται
στο 6-7 δεν θα έχουν πρόβλημα.
Έτσι πιθανώς εξηγείται που βλέπουμε ίδια αυτοκίνητα να έχουν διαφορετική αντοχή στις βαλβίδες.

Βέβαια ρόλο παίζουν και τα υπόλοιπα .σύστημα - εγκαταστάτης - οδήγηση αυτοκινήτου,αλλά κατά τη γνώμη μου
το βασικό ρόλο παίζει η αντοχή μετάλλου που έχουν κατασκευαστεί οι βαλβίδες του κάθε αυτοκινήτου.
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τύποι Βαλβίδων Οχημάτων

Δημοσίευσηαπό fotisly » Παρ 11 Απρ, 2014 11:58

συμφωνω απολυτα!!αλλα σε ιδιο κινητηρα μπορει να εχουν αλλα μεταλα???
icom jtg υγρου ψεκασμου,πλεον lovato σε αστρα h 1.8 140 hp
prins silverline2 skoda fabia 1.4 101 hp
fotisly
 
Δημοσιευσεις: 394
Εγγραφή: Τρί 03 Μάιος, 2011 21:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Τεχνικά θέματα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 51 επισκέπτες