Η απορια εχει να κανει με τον παραλληλο ψεκασμο βενζινης που εχουν την δυνατοτητα ορισμενα συστηματα.
Εχω διαβασει καποιες αποψεις που υπαρχουν σκορπια στο forum για αυτο θεμα αλλα υπαρχουν πολλοι που διαβαζουν το φορουμ και ειναι ακομα στο σταδιο του ψαξιματος και νομιζω θα βοηθουσαν πολυ οι απαντησεις σε αυτο το θεμα.
1) Για ποιο λογο γινεται ο παραλληλος ψεκασμος βενζινης; Για τη λεγομενη "λιπανση" ή για να ριξει την θερμοκρασια στον θαλαμο καυσης; Η μηπως ειναι δικαιολογια του τεχνικου ωστε να μπορεσει να προγραμματισει ενα σωστο μειγμα;
2) Ειναι αναγκαιος ο παραλληλος ψεκασμος βενζινης εαν λαβουμε υποψιν μας την αξιοπιστια του κινητηρα μετα την μετατροπη ή ενα σωστα ρυθμισμενο μειγμα επιτυγχανει την ιδια αξιοπιστια με τον αποκλειστικο ψεκασμο υγραεριου;
3) Ποια ειναι η ποσοτητα της βενζινης που ψεκαζεται και σε ποιο ευρος στροφων;