Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Δημοσίευσηαπό villasg » Δευτ 12 Οκτ, 2015 20:47

george7009 έγραψε:
villasg έγραψε:Καλησπερα .
Εχω μια ερωτηση , εαν γνωριζει καποιος απαντα .
Εχω με τα ελαστικα μου 30000χλμ και 2 χρονια .
Σκεφτομαι να κανω τα πισω εμπρος αλλα πως ?
Εχω ακουσει πολλους τροπους .
Τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι , τα πισω μπρος χιαστι ,τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι και μπροστα πισω χιαστη κλπ κλπ κλπ .
Ποιος τελικα ειναι ο πιο ενδενδειγμενος τροπος και τελικα κανει δουλεια ?

ΕικόναΕικόνα



Η 1η και 2η περίπτωση δεν ενδίκνυται καθώς μερικά λάστιχα έχουν βελάκι με την φορά που πρέπει να γυρνάει το λάστιχο για να διώχνει τα νερά από τα αυλάκια του .



Εννοειται οτι σε αυτες τις 2 περιπτωσεις τα ελαστικα ξεμονταρονται απο την ζαντα και μπαινουν με την ορθη φορα , καθως ολα τα Radial ελαστικα εχουν φορα κυλησης
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 207
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Δημοσίευσηαπό hlias » Δευτ 12 Οκτ, 2015 21:27

villasg έγραψε:Εννοειται οτι σε αυτες τις 2 περιπτωσεις τα ελαστικα ξεμονταρονται απο την ζαντα και μπαινουν με την ορθη φορα , καθως ολα τα Radial ελαστικα εχουν φορα κυλησης







http://www.autocraze.com.au/store/media ... cp1_21.jpg
αυτα εχουν φορα περιστροφης?
η τεχνολογια radial εχει να κανει αποκλειστικα με τον σκελετο και οχι με το πελμα του ελαστικου, υπαρχουν ελαστικα με φορα περιστροφης, αυτα που λεει ο κατασκευαστης ποια μερια θα μπει απο την εξωτερικη μερια της ζαντας και τελος αυτα που μπαινουν και γυρνανανε χωρις κανενα περιορισμο.
καλυτερα απο την καθε μερια κανε απλα τα μπρος-πισω και τα πισω μπρος.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1962
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Δημοσίευσηαπό villasg » Δευτ 19 Οκτ, 2015 21:10

Τελικα εκανα τα πισω - μπροστά ( απο την ιδια πλευρα δεν ξεζανταρησα ) , και με ζυγοσταθμηση πριν την επανατοποθετηση ( ηθελαν ) .
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 207
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Δημοσίευσηαπό meletis » Τρί 09 Μάιος, 2017 12:21

Ειχαν βαλει 4αδα Kormoran καινουργια.
Μεχρι τις 20000 χιλιομετρα ηταν μια χαρα.
Επειτα ειδικα σε βρεγμενο οδοστρωμα δεν κραταγαν, και εαν το πιεζες στις στροφες μεχρι να ζεσταθουν σφυριζαν.
Τοσα χρονια εβαζα Michelin Energy
Διαστασεις εχω 185/60/14
Εβαλα 2 εμπρος και απο Οκτωβρη θα αλλαχτουν 4αδα.
Με τα συγκεκριμενα εβγαλα 55.000χλμ σε 1 ½ χρονο

Στάλθηκε από το HT7 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Honda Accord 2003
Lovato easy&fast obd2, χωρίς σύστημα λίπανσης
60.000+ χιλιόμετρα
meletis
 
Δημοσιευσεις: 280
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ, 2014 01:22

Re: Ελαστικά αυτοκινήτων (γενικά)

Δημοσίευσηαπό referravag » Τρί 09 Μάιος, 2017 20:47

villasg έγραψε:Καλησπερα .
Εχω μια ερωτηση , εαν γνωριζει καποιος απαντα .
Εχω με τα ελαστικα μου 30000χλμ και 2 χρονια .
Σκεφτομαι να κανω τα πισω εμπρος αλλα πως ?
Εχω ακουσει πολλους τροπους .
Τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι , τα πισω μπρος χιαστι ,τα πισω μπρος στην μερια που ειναι ειναι και μπροστα πισω χιαστη κλπ κλπ κλπ .
Ποιος τελικα ειναι ο πιο ενδενδειγμενος τροπος και τελικα κανει δουλεια ?

ΕικόναΕικόνα


Εγώ αποφάσισα αυτή τη φορά στην τελευταία αλλαγή ελαστικών που έκανα τέλος καλοκαιριού του 2015 να ακολουθήσω την συμβουλή της Goodyear/Dunlop. Αλλαγή μπρος πίσω κάθε 8.000-10.000χλμ για να διατηρείται ομοιόμορφη η φθορά μεταξύ των τεσσάρων ελαστικών. Η πρώτη αλλαγή έγινε σε βουλκανιζατέρ που δεν είχα ξανά πάει (έτυχε λόγω μέρας) και μου είπαν ότι δεν πάνε χιαστί (ενώ εγώ επέμενα για χιαστί και η Goodyear/Dunlop το προτείνει σαν τον καταλληλότερο τρόπο για non-directional λάστιχα) αλλά μπρος πίσω στην ίδια πλευρά γιατί μου είπαν και καλά ότι έχουν στρώσει με συγκεκριμένη φορά περιστροφής και θα ήταν λάθος να περιστρέφονται ανάποδα. Δεν νομίζω ότι είναι λάθος η χιαστί αλλαγή μπρος πίσω από τη στιγμή που την προτείνουν και οι κατασκευαστές ελαστικών και οι αυτοκινητοβιομηχανίες...

https://youtu.be/L61KitpVtUc



Γενικά δεν ήταν συνεργάσιμοι και μάλιστα μου πουλούσαν εξυπνάδα ότι κάνω λάθος που τα αλλάζω τόσο νωρίς μπρος πίσω. Χωρίς βέβαια να μου εξηγήσουν το γιατί!! Κλασικοί Έλληνες γνώστες. :lol: Δεν λέω τίποτα παραπάνω... Έχω κάνει ήδη 2 αλλαγές μπρος πίσω και τα λάστιχα μέχρι στιγμής μετά από σχεδόν 2 χρόνια είναι σαν καινούρια. Ελάχιστα σημάδια έχουν πάνω τους. Τα χιλιόμετρα θα δείξουν αν έχει δίκιο η Goodyear/Dunlop ή ο λαστιχάς...

Εδώ και τα υπόλοιπα video που έχει φτιάξει η Dunlop στο ίδιο στυλ και εξηγούν βασικά πράγματα για τα λάστιχα. :)
https://youtu.be/InnExfKoLbo?list=PLIG6COHcWFl9Iy_tbFrWwNq8AjOi2QQ-t
Peugeot 207 1.4 VTi (8FS) 95PS
BRC Plug&Drive MY10 + petrol gauge emulator
by LPGas
referravag
 
Δημοσιευσεις: 405
Εγγραφή: Τετ 15 Οκτ, 2014 03:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες




cron