Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό hlias » Κυρ 09 Σεπ, 2012 19:13

ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό popaki82 » Σάβ 15 Σεπ, 2012 17:36

hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.

Πολύ σωστός. +1 Μεγάλε!
popaki82
 
Δημοσιευσεις: 1
Εγγραφή: Σάβ 15 Σεπ, 2012 17:34

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 18 Σεπ, 2012 07:44

popaki82 έγραψε:
hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.

Πολύ σωστός. +1 Μεγάλε!


το συντονισμό τον αποσβαινει το αμορτισερ εξ ου και λεγεται αποσβεστηρας.
εχω αποστατες στα ελατηρια στο αυτοκινητο μου ( για αλλους λογους ασχετους με υγραεριο ) εδω και.... 8 χρονια
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 18 Σεπ, 2012 09:00

fokion έγραψε:
popaki82 έγραψε:
hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.

Πολύ σωστός. +1 Μεγάλε!


το συντονισμό τον αποσβαινει το αμορτισερ εξ ου και λεγεται αποσβεστηρας.
εχω αποστατες στα ελατηρια στο αυτοκινητο μου ( για αλλους λογους ασχετους με υγραεριο ) εδω και.... 8 χρονια

το αμορτισερ λεγεται αποσβεστηρας κραδασμων και οχι συντονισμων. σε πολλα εξαρτηματα πανω στο αυτοκινητο "βασεις μηχανης η σαζμαν, διχαλα αμπραγιαζ κ.α." θα δεις καποια αντιβαρα, αυτα υπαρχουν για την αλλαγη της συχνοτητας συντονισμου των συγκεκριμενων εξαρτηματων. ο αποστατης που μπαινει πανω η κατω απο το ελατηριο δεν εχει κανενα προβλημα, και ειπα οτι μπορει να υπαρξει προβλημα οταν μεταβαλουμε τον αριθμο σπειρων του ελατηριου.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 18 Σεπ, 2012 09:18

αποσβεστηρας ταλαντωσεων....
κατι που ειναι εμφανες αμα βγαλεις το αμορτισερ απο το αυτοκινητο και αφησεις μονο το ελατηριο και δωσεις ενα σπρωξιμο.
η ταλαντωση θα σβησει "αυριο" κι αυτο λογω τριβων στα μηχανικά μερη ( συνεμπλοκ κ.λ.π.)

τα αντιβαρα δημιουργουν αντιροπες δυναμεις απο αυτες που παραγουν το "κραδασμό" ωστε η συνολική δυναμη να ειναι ιδανικά η ελαχιστη. οπως πχ βαζουμε τα βαρακια στις ζαντες να μην τρεμει το τιμονι

τα σινεμπλοκ λιγοτερο και οι βασεις μηχανης και σαζμαν ειναι για τα κρουστικά φορτια που θα κατεστρεφαν το οτιδηποτε πχ τις βιδες συγκρατησης και βεβαιως δεν θα "εσβηναν" τους "περισσευουμενους" κραδασμους του μοτερ πχ..

αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 18 Σεπ, 2012 09:26

fokion έγραψε:αποσβεστηρας ταλαντωσεων....
κατι που ειναι εμφανες αμα βγαλεις το αμορτισερ απο το αυτοκινητο και αφησεις μονο το ελατηριο και δωσεις ενα σπρωξιμο.
η ταλαντωση θα σβησει "αυριο" κι αυτο λογω τριβων στα μηχανικά μερη ( συνεμπλοκ κ.λ.π.)

τα αντιβαρα δημιουργουν αντιροπες δυναμεις απο αυτες που παραγουν το "κραδασμό" ωστε η συνολική δυναμη να ειναι ιδανικά η ελαχιστη. οπως πχ βαζουμε τα βαρακια στις ζαντες να μην τρεμει το τιμονι

τα σινεμπλοκ λιγοτερο και οι βασεις μηχανης και σαζμαν ειναι για τα κρουστικά φορτια που θα κατεστρεφαν το οτιδηποτε πχ τις βιδες συγκρατησης και βεβαιως δεν θα "εσβηναν" τους "περισσευουμενους" κραδασμους του μοτερ πχ..

αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο

το αντιβαρο πανω στην βαση της μηχανης, στο σταθερο κομματι της, που ειναι βιδομενο πανω στο αμαξομα, ειναι για τις αντιροπες δυναμεις ?
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 18 Σεπ, 2012 09:28

hlias έγραψε:
fokion έγραψε:αποσβεστηρας ταλαντωσεων....
κατι που ειναι εμφανες αμα βγαλεις το αμορτισερ απο το αυτοκινητο και αφησεις μονο το ελατηριο και δωσεις ενα σπρωξιμο.
η ταλαντωση θα σβησει "αυριο" κι αυτο λογω τριβων στα μηχανικά μερη ( συνεμπλοκ κ.λ.π.)

τα αντιβαρα δημιουργουν αντιροπες δυναμεις απο αυτες που παραγουν το "κραδασμό" ωστε η συνολική δυναμη να ειναι ιδανικά η ελαχιστη. οπως πχ βαζουμε τα βαρακια στις ζαντες να μην τρεμει το τιμονι

τα σινεμπλοκ λιγοτερο και οι βασεις μηχανης και σαζμαν ειναι για τα κρουστικά φορτια που θα κατεστρεφαν το οτιδηποτε πχ τις βιδες συγκρατησης και βεβαιως δεν θα "εσβηναν" τους "περισσευουμενους" κραδασμους του μοτερ πχ..

αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο

το αντιβαρο πανω στην βαση της μηχανης, στο σταθερο κομματι της, που ειναι βιδομενο πανω στο αμαξομα, ειναι για τις αντιροπες δυναμεις ?

και αν ναι γιατι δεν εχουν ολες οι βασεις αυτο το αντιβαρο αλλα μονο καποιες.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 18 Σεπ, 2012 10:08

Γιατι εξαρταται το πως φορτιζει ο κινητηρας την βαση ισως????
μηπως γιατι χωροταξικά η βαση δεν μπορουσε να μπει εκει που επρεπε και οι δυναμεις ειναι μεγαλυτερες απο οσο ενα "λαστιχο" ( και ολος ο μηχανισμός του) μπορει να φρεναρει?
κ.λ.π. κ.λ.π.

και να το αντιστρεψω

τοτε γιατι - οπως λες και συ πολλες ΔΕΝ εχουν...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό hlias » Τρί 18 Σεπ, 2012 10:12

γιατι κατα την αποψη μου, σε αυτες που η συχνοτητα λειτουργειας ειναι τετοια που δεν ενοχλει τον κατασκευαστη, δηλαδη δεν εχει φοβο συντονισμου με κατι αλλο, δεν χρειαζετε να βαλει.
κριμα.
hlias
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2046
Εγγραφή: Παρ 25 Μάιος, 2012 23:38
Τοποθεσία: ανω γλυφαδα

Re: Αποστάτες ελατηρίων πίσω ανάρτησης->ΑΝΑΜΕΣΑ στις σπείρες

Δημοσίευσηαπό fokion » Τρί 18 Σεπ, 2012 10:13

Αν θεσ δειξε μου ενα "αντιβαρο" να καταλαβω ακριβως τι εννοεις...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες