hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.
popaki82 έγραψε:hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.
Πολύ σωστός. +1 Μεγάλε!
fokion έγραψε:popaki82 έγραψε:hlias έγραψε:ο αριθμος των σπειρων ενος ελατηριου μονο τυχαιος δεν ειναι. οταν μεταβαλουμε κατι απο αυτον αλλαζουμε τη συχνοτητα λειτουργιας του με κινδυνο να ξεκινησουν συντονισμοι, κατι που ειναι αρκετα επικινδυνο αν συντονιστουν στην ιδια συχνοτητα μερικα απο τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου.
Πολύ σωστός. +1 Μεγάλε!
το συντονισμό τον αποσβαινει το αμορτισερ εξ ου και λεγεται αποσβεστηρας.
εχω αποστατες στα ελατηρια στο αυτοκινητο μου ( για αλλους λογους ασχετους με υγραεριο ) εδω και.... 8 χρονια
fokion έγραψε:αποσβεστηρας ταλαντωσεων....
κατι που ειναι εμφανες αμα βγαλεις το αμορτισερ απο το αυτοκινητο και αφησεις μονο το ελατηριο και δωσεις ενα σπρωξιμο.
η ταλαντωση θα σβησει "αυριο" κι αυτο λογω τριβων στα μηχανικά μερη ( συνεμπλοκ κ.λ.π.)
τα αντιβαρα δημιουργουν αντιροπες δυναμεις απο αυτες που παραγουν το "κραδασμό" ωστε η συνολική δυναμη να ειναι ιδανικά η ελαχιστη. οπως πχ βαζουμε τα βαρακια στις ζαντες να μην τρεμει το τιμονι
τα σινεμπλοκ λιγοτερο και οι βασεις μηχανης και σαζμαν ειναι για τα κρουστικά φορτια που θα κατεστρεφαν το οτιδηποτε πχ τις βιδες συγκρατησης και βεβαιως δεν θα "εσβηναν" τους "περισσευουμενους" κραδασμους του μοτερ πχ..
αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο
hlias έγραψε:fokion έγραψε:αποσβεστηρας ταλαντωσεων....
κατι που ειναι εμφανες αμα βγαλεις το αμορτισερ απο το αυτοκινητο και αφησεις μονο το ελατηριο και δωσεις ενα σπρωξιμο.
η ταλαντωση θα σβησει "αυριο" κι αυτο λογω τριβων στα μηχανικά μερη ( συνεμπλοκ κ.λ.π.)
τα αντιβαρα δημιουργουν αντιροπες δυναμεις απο αυτες που παραγουν το "κραδασμό" ωστε η συνολική δυναμη να ειναι ιδανικά η ελαχιστη. οπως πχ βαζουμε τα βαρακια στις ζαντες να μην τρεμει το τιμονι
τα σινεμπλοκ λιγοτερο και οι βασεις μηχανης και σαζμαν ειναι για τα κρουστικά φορτια που θα κατεστρεφαν το οτιδηποτε πχ τις βιδες συγκρατησης και βεβαιως δεν θα "εσβηναν" τους "περισσευουμενους" κραδασμους του μοτερ πχ..
αλλα αλλο το ενα αλλο το αλλο
το αντιβαρο πανω στην βαση της μηχανης, στο σταθερο κομματι της, που ειναι βιδομενο πανω στο αμαξομα, ειναι για τις αντιροπες δυναμεις ?
Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες
|
|