Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Έρευνες και χρηματοδότηση αυτών.

Έρευνες και χρηματοδότηση αυτών.

Δημοσίευσηαπό papoys » Δευτ 16 Ιουν, 2014 07:14

Ειδικός δεν είμαι στο υγραέριο,άσχετος θάλεγα περισσότερο.Όσα ξέρω τα έχω μάθει μέσα από αυτό εδώ το φόρουμ. :thumbup:
Να πω και κάτι που θα σας φανεί σαν ανέκδοτο μέχρι που έβαλα lpg είχα την εντύπωση πως το lpg παράγεται από το
φυσικό αέριο. :lol: Ήμουν τυχερός όμως και έπεσα σε καλό και τίμιο εγκαταστάτη. :thumbup:

Σκέφτομαι πολλές φορές ποιά είναι τα βασικά κριτήρια να μεταβεί κάποιος από τη βενζίνη στο lpg.Για μένα είναι τρία.
1.-Οι τιμές πώλησης οι οποίες πιστεύω ότι στο μεγαλίτερο μέρος της χώρας αυτή τη στιγμή είναι καλές.Εδώ όμως ο κάθε
ένας ανάλογα και με την περιοχή που διαμένει έχει τη δυνατότητα να κάνει την επιλογή του.
2.-Συνεργεία μετατροπής και εγκαταστάτες.Και εδώ πάλι ο κάθε ένας έχει την δυνατότητα να κάνει έρευνα και να βρεί
ένα καλό εγκαταστάτη.Υπάρχουν πολλοί στην πιάτσα.Τώρα αν πάει σαν το κουτορνίθι και πέσει σε κάποιον που θα του
πει μεγάλα λόγια ή πάει σε κάποιον αλεξιπτωτιστή και αεριτζή του χώρου για την φτηνή τιμή του,θα πω τάθελε και
τάπαθε.
3.-Αλλά το ποιό βασικό για μένα είναι οι οι δύο πιο πιθανές μελλοντικές βλάβες που πιθανόν θα προκαλέσει το
υγραέριο στον κινητήρα.Η τρόμπα βενζίνης και οι βαλβίδες.Για την πρώτη ξέρουμε τα βασικά και έτσι μπορούμε να
κάνουμε ότι πρέπει (κατανάλωση κάθε τόσο της βενζίνης και αλλαγή με νέα) ώστε να παρατείνουμε όσο μπορούμε τη
ζωή της.Σε περίπτωση βλάβης δεν είναι και τόσο μεγάλο το κόστος ώστε να μας αποθαρρύνει να βάλουμε υγραέριο.
Αλλά με τις βαλβίδες τι γίνεται.Κανείς δεν ξέρει τι γίνεται μέσα από το κάπάκι του κινητήρα ούτε μπορεί να μας βεβαιώσει
πότε θα τα παίξουν.
Και η δαπάνη για αντικατάστασή τους είναι ένα αρκετά μεγάλο και σεβαστό ποσό .Και άντε τις αντικατέστησα.Αυτό που
με φοβίζει και αυτό είναι που επισημαίνω και σε κάποιους που με ρωτάνε είναι ότι δεν υπάρχει κανένας να με βεβαιώσει