Πριν από 15 μήνες περίπου αν και ήμουν αντίθετος αποφάσισα και έκανα τη μετατροπή σε υγραέριο.
Η κύρια αιτία το οικονομικό γιατί έκανα και κάνω αρκετά χιλιόμετρα ετησίως.Συγκεκριμένα κάνω μια διαδρομή 300 έως
350 χιλιομέτρων 4 με 5 φορές το μήνα πέραν των άλλων χιλιομέτρων που κάνω στην Αθήνα που ζω μόνιμα.
Για τη συγκεκριμένη διαδρομή πέραν των 21,5 έως 24 λίτρων βενζίνης ήθελα και 5 ευρώ τότε 7 τώρα για διόδια για 40
περίπου χιλιόμετρα να πάω και άλλα τόσα να γυρίσω.
Με τους μπακαλικούς υπολογισμούς μου,οι οποίοι μου αρέσουν και ας μην είνα απόλυτοι γιατί ο συνομιλητής σου τους
καταλαβαίνει καλίτερα με βενζίνη θα ήθελα από 43 έως 48,5 ευρώ και με υγραέριο από 26,5 έως 30 ευρώ μαζί
με τα διόδια.
Από τότε όμως που ο εθνικός νταβατζής αποφάσισε πως για την παραπάνω διαδρομή των 80 χιλιομέτρων τα 4,5 ευρώ
είναι λίγα και τα έκανε 7 δεν έχω ξαναπάει από τα διόδια αν και κινούμαι 4-5 φορές το μήνα σε αυτό το δρόμο.
Το μόνο που κάνω ξεκινάω 15 λεπτά νωρίτερα και φτάνω την ίδια ώρα με πριν.
Μία διαδρομή που θα μου κόστιζε από 43 έως 48,5 ευρώ (βενζίνη - διόδια) τώρα μου κοστίζει από 19,5 έως 23 ευρώ
κινούμενος με υγραέριο.Πιθανώς και με τη βενζίνη να είχα κόψει τα διόδια,αλλά το υγραέριο ήταν μία επί πλέον
αιτία για περισσότερη οικονομία.
Να σημειώσω ότι υγραέριο καταναλώνω από 24 έως 28 λίτρα.
Συνολικό κέρδος περίπου 100 ευρώ μηνιαίως.
Μπορεί να μην κινείσαι στην ίδια διαδρομή με μένα αλλά αν το θέλης πάντα υπάρχουν τρόποι να κάνης οικονομία.
Και..valsam ...........Μην έρθης εδώ και μου χέσης το ποστ γιατί θα σε πάρει και θα σε σηκώσει.