Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Σάβ 05 Μάιος, 2012 21:17

επειδη, μαλον ειμαι ο αρχαιοτερος εδω μεσα. και γνωριζω μερικα πραγματα επι του θεματος. σας λεω πως τα πονυ ηταν παρα πολυ καλα για την εποχη τους αυτοκινητα με τιμη αρχες της δεκαετιας του 1980 κοντα στις 100 χιλιάδες δραχμες,
ηταν αξιοπιστα, οικονομικα, δικυλινδρα, αεροψυκτα, βασισμενα στα μηχανικα μερη ντεσεβο της σιτροεν.
παραχθηκαν και πουληθηκαν εντος και εκτος της ελλαδος αρκετες εκαντονταδες χιλιαδες κοματια.
πολλα αγορασε και ο ελληνικος στρατος, οπου τα οδηγουσε η σαρα και η μαρα και παρ ολα αυτα δε παθαινανε τιποτα.
ηταν κακομουτσουνα και με γωνιες αλλα χαριτωμενα και κατασκευασμενα απο ελληνικα χερια, προσωπικα ειμαι βεβαιος πως αν δε σταματουσε το 1992 η παραγωγη σημερα το εργοστασιο θα μπορουσε ανετα να κατασκευαζει citroen c-3-4-5 κ.α. με παρα πολλα αν οχι ολα τα εξαρτηματα ελληνικα.

πχ ο θεοχαρακης πριν κλεισει το εργοστασιο της νισσαν στο βολο, οι περισσοτεροι πρεπει να το θυμαστε, ακομη κυκλοφορουν χιλιαδες ελληνικα νισσαν πχ. ολα τα nissan sany, tsery , φορτηγακια pic up πριν το almera-primera ειναι ελληνικης συναρμολογισης και ειχαν ελληνικης κατασκευης καλωδια, χρωματα, υφασματα, (μπαταριες πακ, αλακο, πισινε) (ελαστικα πιρελι) (παρπριζ και καθε ειδους τζαμια ιρντα) κ.α.
καντε μια μικρη πραξη επι μια μικρη παραγωγη 20.000 αυτοκινητα το χρονο δηλαδη 20,000 μπαταριες η ελσστικα 20,000χ5=100,000 ελαστικα. η τζαμια 20,000χ8=160,000 μικρα και μεγαλα τζαμια.
καταλαβαινετε ποσες χιλιαδες θεσεις εργασιες ειναι ολα αυτα.
ποσο ελληνικο χρημα, οχι μονο δεν εφευγε εξω, αλλα ειχαμε και εισροη απο τις εστω μικρες τοτε εξαγωγες.

και ολα αυτα γιατι, εκτος των αληταραδων πολιτικων και συνδικαλιστων, μας εφαγε και η ξενομανια δε θεωρουσαμε τιποτα ελληνικο καλο.
αν δεν εγραφε το μπλουζακι λακοστ η φρεντ μπερι δεν ηταν καλο.

ακομη και σημερα, που μας εχουν στο φτυσιμο, οι περισοτερες ξενες εταιριες πωλουν τα προιοντα τους στη χωρα μας με οδηγιες χρησης σε
5-15-η 25 γλωσσες αλλα οχι στη δικη μας και εμεις παλι αυτα αγοραζουμε. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
τους μαθαμε γραφη κι αναγνωση και μεις μειναμε αγραματοι,
Τελευταία επεξεργασία από GEORGE2 και Δευτ 07 Μάιος, 2012 20:01, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Κυρ 06 Μάιος, 2012 18:39

GEORGE2

Συμφωνω απολυτα .
(Αρχαιος)
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Δευτ 07 Μάιος, 2012 19:48

GREGORI έγραψε:GEORGE2

Συμφωνω απολυτα .
(Αρχαιος)

:D σε ηλικία. ετών 51 :D
Τελευταία επεξεργασία από GEORGE2 και Δευτ 07 Μάιος, 2012 19:53, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Δευτ 07 Μάιος, 2012 22:47

GEORGE2 έγραψε:
GREGORI έγραψε:GEORGE2

Συμφωνω απολυτα .
(Αρχαιος)

:D σε ηλικία. ετών 51 :D


ligo piso 46
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό gakost » Σάβ 12 Μάιος, 2012 16:38

GEORGE2 έγραψε:επειδη, μαλον ειμαι ο αρχαιοτερος εδω μεσα. και γνωριζω μερικα πραγματα επι του θεματος. σας λεω πως τα πονυ ηταν παρα πολυ καλα για την εποχη τους αυτοκινητα με τιμη αρχες της δεκαετιας του 1980 κοντα στις 100 χιλιάδες δραχμες,
ηταν αξιοπιστα, οικονομικα, δικυλινδρα, αεροψυκτα, βασισμενα στα μηχανικα μερη ντεσεβο της σιτροεν.
παραχθηκαν και πουληθηκαν εντος και εκτος της ελλαδος αρκετες εκαντονταδες χιλιαδες κοματια.
πολλα αγορασε και ο ελληνικος στρατος, οπου τα οδηγουσε η σαρα και η μαρα και παρ ολα αυτα δε παθαινανε τιποτα.
ηταν κακομουτσουνα και με γωνιες αλλα χαριτωμενα και κατασκευασμενα απο ελληνικα χερια, προσωπικα ειμαι βεβαιος πως αν δε σταματουσε το 1992 η παραγωγη σημερα το εργοστασιο θα μπορουσε ανετα να κατασκευαζει citroen c-3-4-5 κ.α. με παρα πολλα αν οχι ολα τα εξαρτηματα ελληνικα.

πχ ο θεοχαρακης πριν κλεισει το εργοστασιο της νισσαν στο βολο, οι περισσοτεροι πρεπει να το θυμαστε, ακομη κυκλοφορουν χιλιαδες ελληνικα νισσαν πχ. ολα τα nissan sany, tsery , φορτηγακια pic up πριν το almera-primera ειναι ελληνικης συναρμολογισης και ειχαν ελληνικης κατασκευης καλωδια, χρωματα, υφασματα, (μπαταριες πακ, αλακο, πισινε) (ελαστικα πιρελι) (παρπριζ και καθε ειδους τζαμια ιρντα) κ.α.
καντε μια μικρη πραξη επι μια μικρη παραγωγη 20.000 αυτοκινητα το χρονο δηλαδη 20,000 μπαταριες η ελσστικα 20,000χ5=100,000 ελαστικα. η τζαμια 20,000χ8=160,000 μικρα και μεγαλα τζαμια.
καταλαβαινετε ποσες χιλιαδες θεσεις εργασιες ειναι ολα αυτα.
ποσο ελληνικο χρημα, οχι μονο δεν εφευγε εξω, αλλα ειχαμε και εισροη απο τις εστω μικρες τοτε εξαγωγες.

και ολα αυτα γιατι, εκτος των αληταραδων πολιτικων και συνδικαλιστων, μας εφαγε και η ξενομανια δε θεωρουσαμε τιποτα ελληνικο καλο.
αν δεν εγραφε το μπλουζακι λακοστ η φρεντ μπερι δεν ηταν καλο.


ακομη και σημερα, που μας εχουν στο φτυσιμο, οι περισοτερες ξενες εταιριες πωλουν τα προιοντα τους στη χωρα μας με οδηγιες χρησης σε
5-15-η 25 γλωσσες αλλα οχι στη δικη μας και εμεις παλι αυτα αγοραζουμε. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
τους μαθαμε γραφη κι αναγνωση και μεις μειναμε αγραματοι,


κατά βάση συμφωνώ μαζί σου. Τώρα θα σου πω γιατί κοκκίνισα ένα κομμάτι. Ξέρω από άτομο κοντά στα γεγονότα ότι Η νισσάν είχε πρώτη επιλογή να κάνει μεγάλη επένδυση στην Ελλάδα αλλά κυρίως λόγω των απαράδεκτων πολιτικών (εννοώ τα πρόσωπα) χάλασε η δουλεία. Μάλιστα είχε έρθει και πολύ μεγάλοστέλεχος από την Ιαπωνία και συζήτησε κατευθείαν με την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας τότε. Να μην μπω σε δυσάρεστες λεπτομέρειες θα πω απλά ότι πήγε στην Αγγλία και του κάναν τεμενάδες, του προσφέρανε παραπάνω από ότι ζητούσε και το εργοστάσιο λειτουργεί μέχρι σήμερα με χιλιάδες θέσεις εργασίας και πολλές περισσότερες από υπηρεσίες δορυφόρους όπως σωστά γράφεις. Το πρόβλημα δεν ήτανε οι εργαζόμενοι ή οι συνδικαλιστές αλλά οι πολιτικοί. Σχετικά με τους συνδικαλιστές δεν λέω πολλές φορές γενικά μιλώντας φερθήκανε απαράδεκτα και κοντόφθαλμα και το πληρώνουμε εν μέρη με την σημερινή κατάντια. Όσον αφορά το Πόνυ αν το ξαναβγάλουνε με την λογική του εργαλείου και όχι του πουλ μουρ στάτους συμπολ έχει πιθανότητες να περπατήσει, αλλά πιστεύω ότι θα σκοντάψει στην υψηλή τιμή που θα έχει μιας και ο ανταγωνισμός πλέον έχει πολύ φθηνές και δοκιμασμένες πλατφόρμες για κάποιον που θέλει αυτή την λογική (Dacia , Mahindra, ακόμα και την Ρώσικη UAZ)
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GEORGE2 » Σάβ 12 Μάιος, 2012 23:39

gakost έγραψε:
GEORGE2 έγραψε:επειδη, μαλον ειμαι ο αρχαιοτερος εδω μεσα. και γνωριζω μερικα πραγματα επι του θεματος. σας λεω πως τα πονυ ηταν παρα πολυ καλα για την εποχη τους αυτοκινητα με τιμη αρχες της δεκαετιας του 1980 κοντα στις 100 χιλιάδες δραχμες,
ηταν αξιοπιστα, οικονομικα, δικυλινδρα, αεροψυκτα, βασισμενα στα μηχανικα μερη ντεσεβο της σιτροεν.
παραχθηκαν και πουληθηκαν εντος και εκτος της ελλαδος αρκετες εκαντονταδες χιλιαδες κοματια.
πολλα αγορασε και ο ελληνικος στρατος, οπου τα οδηγουσε η σαρα και η μαρα και παρ ολα αυτα δε παθαινανε τιποτα.
ηταν κακομουτσουνα και με γωνιες αλλα χαριτωμενα και κατασκευασμενα απο ελληνικα χερια, προσωπικα ειμαι βεβαιος πως αν δε σταματουσε το 1992 η παραγωγη σημερα το εργοστασιο θα μπορουσε ανετα να κατασκευαζει citroen c-3-4-5 κ.α. με παρα πολλα αν οχι ολα τα εξαρτηματα ελληνικα.

πχ ο θεοχαρακης πριν κλεισει το εργοστασιο της νισσαν στο βολο, οι περισσοτεροι πρεπει να το θυμαστε, ακομη κυκλοφορουν χιλιαδες ελληνικα νισσαν πχ. ολα τα nissan sany, tsery , φορτηγακια pic up πριν το almera-primera ειναι ελληνικης συναρμολογισης και ειχαν ελληνικης κατασκευης καλωδια, χρωματα, υφασματα, (μπαταριες πακ, αλακο, πισινε) (ελαστικα πιρελι) (παρπριζ και καθε ειδους τζαμια ιρντα) κ.α.
καντε μια μικρη πραξη επι μια μικρη παραγωγη 20.000 αυτοκινητα το χρονο δηλαδη 20,000 μπαταριες η ελσστικα 20,000χ5=100,000 ελαστικα. η τζαμια 20,000χ8=160,000 μικρα και μεγαλα τζαμια.
καταλαβαινετε ποσες χιλιαδες θεσεις εργασιες ειναι ολα αυτα.
ποσο ελληνικο χρημα, οχι μονο δεν εφευγε εξω, αλλα ειχαμε και εισροη απο τις εστω μικρες τοτε εξαγωγες.

και ολα αυτα γιατι, εκτος των αληταραδων πολιτικων και συνδικαλιστων, μας εφαγε και η ξενομανια δε θεωρουσαμε τιποτα ελληνικο καλο.
αν δεν εγραφε το μπλουζακι λακοστ η φρεντ μπερι δεν ηταν καλο.


ακομη και σημερα, που μας εχουν στο φτυσιμο, οι περισοτερες ξενες εταιριες πωλουν τα προιοντα τους στη χωρα μας με οδηγιες χρησης σε
5-15-η 25 γλωσσες αλλα οχι στη δικη μας και εμεις παλι αυτα αγοραζουμε. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ.
τους μαθαμε γραφη κι αναγνωση και μεις μειναμε αγραματοι,


κατά βάση συμφωνώ μαζί σου. Τώρα θα σου πω γιατί κοκκίνισα ένα κομμάτι. Ξέρω από άτομο κοντά στα γεγονότα ότι Η νισσάν είχε πρώτη επιλογή να κάνει μεγάλη επένδυση στην Ελλάδα αλλά κυρίως λόγω των απαράδεκτων πολιτικών (εννοώ τα πρόσωπα) χάλασε η δουλεία. Μάλιστα είχε έρθει και πολύ μεγάλοστέλεχος από την Ιαπωνία και συζήτησε κατευθείαν με την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας τότε. Να μην μπω σε δυσάρεστες λεπτομέρειες θα πω απλά ότι πήγε στην Αγγλία και του κάναν τεμενάδες, του προσφέρανε παραπάνω από ότι ζητούσε και το εργοστάσιο λειτουργεί μέχρι σήμερα με χιλιάδες θέσεις εργασίας και πολλές περισσότερες από υπηρεσίες δορυφόρους όπως σωστά γράφεις. Το πρόβλημα δεν ήτανε οι εργαζόμενοι ή οι συνδικαλιστές αλλά οι πολιτικοί. Σχετικά με τους συνδικαλιστές δεν λέω πολλές φορές γενικά μιλώντας φερθήκανε απαράδεκτα και κοντόφθαλμα και το πληρώνουμε εν μέρη με την σημερινή κατάντια. Όσον αφορά το Πόνυ αν το ξαναβγάλουνε με την λογική του εργαλείου και όχι του πουλ μουρ στάτους συμπολ έχει πιθανότητες να περπατήσει, αλλά πιστεύω ότι θα σκοντάψει στην υψηλή τιμή που θα έχει μιας και ο ανταγωνισμός πλέον έχει πολύ φθηνές και δοκιμασμένες πλατφόρμες για κάποιον που θέλει αυτή την λογική (Dacia , Mahindra, ακόμα και την Ρώσικη UAZ)

δεν αναφαιρωμαι σε συνδικαλιστες μεσα στη νισσαν, για το δημοσιο γραφω, ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα οταν η τουοτα επισκευθηκε τη χωρα μας και εθεσε ως ορο πως θελει να κανει εργοστασιο κινητηρων αρχικης παραγωγης 200000 μοναδων με την προυποθεση οταν απεργουσαν οι τελωνιακοι πχ οι δικοι της κινητηρες δε θα μπλοκαροταν στα συνορα, η δε θα γινοταν σ αυτους διακοπη τοτε που η δεη βυθιζε τη χωρα στο σκοταδι οταν απεργουσε για τα δικαιωματα της, γιατι σε καποιο αλλο εργοστασιο ας πουμε τουρκια θα περιμεναν αντιστοιχα αυτοκινητα να τοποθετηθουν, η απαντηση των συνδικαλιστων ηταν οχι η απεργια ισχυει για ολους το ιδιο .
το αποτελεσμα ειναι σημερα να κατασκευαζονται στην τουρκια οχι μονο κινητηρες αλλα και ολοκληρα αυτοκινητα.
πριν δυο μερες διαβαζα πως το 2010 η παραγωνη της τουρκιας σε αυτοκινητα ειναι πανω απο 1,100,000 αυτοκινητα διαφορων εταιριων.
ειναι ξεκαθαρο πως τεραστια ευθυνη της σημερινης καταστασης εχει μετα τους πολιτικους το δημοσιο με τους συνδικαλιστες και αλλους παρατρεχαμενους που αντι να βοηθησουν τον ιδιωτικο τομεα προσπαθησαν και καταφεραν να τον καταστρεψουν ολοσχερως, ζητωντας μιζες και αρπαχτες προκειμενου να κανουν οχι κατι παραπανω απο αυτο που πρεπει απλα τη δουλεια τους.
αντιθετα οποιος δεν ενεδιδε απλα καταστρεφοταν.
και σημερα φτασαμε εδω που φτασαμε και πρεπει να ταιζουμε και μαλιστα πλουσιοπαροχα πανω απο 3,000,000 μονιμους, συμβασιουχους και συνταξιουχους, δημοσιους υπαλληλους.
το χειροτερο δε ειναι οτι οι περισσοτεροι απο αυτους επειδη δεν εχουν κουραστει ποτε τους και εχουν βγει στη συνταξη και απο 40 χρονων ακομη θα περνουν για παρα πολλα χρονια συνταξη. πολλα περισοτερα απο αυτα που << εργαστηκαν >>
οποτε αστα να πανε .........
Άβαταρ μέλους
GEORGE2
 
Δημοσιευσεις: 86
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ, 2011 23:48

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό pk33 » Δευτ 14 Μάιος, 2012 11:00

και οι περισσότεροι συνδικάλες και πολιτικοί που τα λέγανε αυτά που είναι τώρα; Στο ΠΑΣΟΚ (όσοι έχουν μείνει) και στον ΣΥΡΙΖΑ. εμείς όμως θα ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ γιατί πιστεύουμε ότι θα μας γλυτώσει από το κακό μνημόνιο.....το κακό είναι ότι δεν θα μας γλυτώσει από τους συνδικάλες και πολιτικούς που έκαψαν τις επενδύσεις.
pk33
 
Δημοσιευσεις: 27
Εγγραφή: Τετ 08 Φεβ, 2012 17:53

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό ntinaras » Δευτ 14 Μάιος, 2012 15:26

ermis1964 έγραψε:Στήν χώρα μας καί παλαιότερα συναρμολογούσαν οχήματα καί άλλες εταιρείες.Opel,Mazda,Lada,Renault,Nissan.Οι Βιαμάξ,Σφακιανάκης,Σαρακάκης,"έχτιζαν" αμαξώματα.Οι Goodyear καί Pirelli έφτιαχναν εδώ ελαστικά.Παλαιότερα είχαμε παραγωγή αγροτικών προιόντων.Σιτάρι,ζάχαρη,εσπεριδοειδή σέ τέτοιες ποσότητες πού κάναμε ανταλλαγή εσπεριδοειδών μέ μηχανήματα,συσκευές,οχήματα.Μετά οί "φωτισμένοι" ηγέτες καί ή Ε.Ο.Κ φρόντισαν γιά εμάς!

ολα αυτα τα εργοστασια κλεισανε ταυτοχρονα το 84,οταν περασε εναν απαραδεκτο νομο το πασοκ τοτε...
και απο τοτε αναγκαζομασταν να εισαγουμε τα παντα.
Micra K11 1.3 Zanardi NIGS
ntinaras
 
Δημοσιευσεις: 230
Εγγραφή: Παρ 11 Μαρ, 2011 00:58

Re: Επανέρχεται η ΝΑMCO με το κλασικό PONY!!!

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Δευτ 14 Μάιος, 2012 21:15

quote]
ολα αυτα τα εργοστασια κλεισανε ταυτοχρονα το 84,οταν περασε εναν απαραδεκτο νομο το πασοκ τοτε...
και απο τοτε αναγκαζομασταν να εισαγουμε τα παντα.[/quote]


Ετσι ακριβως μεχρι εκεινη την περιοδο ο Φωστηροπουλος mercedes συναρμολογουσε 150 λεωφορεια 302 και 303 μηνιαιος σε Αθηνα-Θεσσαλονικη και φευγανε εξω.
Το '84 με την "κοινωνικη" πολιτικη και με ξενα κολυβα αναγκασε αυτη την επιχειρηση να κλεισει αφου αποζημιωσε στο 100% μεχρι και τον τελευταιο.
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Συζήτηση γενικού περιεχομένου – Εκφραστείτε ελεύθερα

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες