Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα από και οικονομικά.
Στάλθηκε από το HTC HD2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
zgouriazmenos έγραψε:Εχουμε και λέμε:
1) Κινητήρας (..εντάξει θα μπορούσε να είναι και πιο καθαρός...)
2) Πνεύμονας
3) Δεξαμενή
4) Εσωτερικός διακόπτης
zgouriazmenos έγραψε:Στα 1000 ευρώ, με το κτεο, κιτ επισκευής ελαστικού και θήκη για τη ρεζέρβα. Πολλά ή λίγα δε με απασχολεί και πολύ. Αυτό που ήθελα ήταν σωστή εγκατάσταση και απροβλημάτιστη λειτουργία. Μέχρι στιγμής δεν έχω παράπονο και ελπίζω να μη μου βγάλει κανα κουσούρι στο μέλλον
StiloLpg έγραψε:...καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις φίλε../..να είσαι έτοιμος να συνηθίσεις στην " ασθένεια " των εκ των υστέρων τροποποιηθέντων υγρεριοκίνητων..δλδ να μην παίρνει εύκολα μπροστά το πρωί , να μην ανεβάζει στροφές και να κάνει κοψίματα - σκασίματα μέχρι να ζεσταθεί λίγο και μετά όλα καλά.../..μην ξοδέψεις και μην αλλάξεις τίποτα...δεν έχει βρεθεί λύση...άστο να ζεσταθεί καναδυό λεπτά και μετά θα ξυρίζει....
φιλικά...
StiloLpg
zgouriazmenos έγραψε:StiloLpg έγραψε:...καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις φίλε..
/quote]
Να'σαι καλά φίλε! Μέχρι στιγμής δεν έχω (και εύχομαι να μην αποκτήσω!) κανένα απο αυτά τα προβλήματα. Ρύθμισα λίγο την πίεση στον πνεύμονα, και άλλη μια μικρορύθμιση στον εγκέφαλο του αερίου στην πορεία με το λαπτοπ (ο εγκαταστάτης δλδ όχι εγώ). Λίγο με το δυναμό έχω ένα θεματάκι, αλλά δε νομίζω να έχει να κάνει με την εγκατάσταση του υγραερίου. Μου βγάζει με φούλ φορτίο 12.1ν. Λογικά δε θα έπρεπε να δίνει παραπάνω? Στο bmw πάντως δίνει 14.1ν γιαυτό με παραξένεψε.
zgouriazmenos έγραψε:Οι μετρήσεις με το πολύμετρο έχουν ως εξής:
1) σβηστό το αυτοκίνητο η μπαταρία δίνει 12.5ν
2) αναμένο χωρίς φορτίο δίνει 13.5ν
3) αναμένο με πλήρες φορτίο (προβολάκια, μεγάλη σκάλα, αντίσταση πίσω τζάμι,φουλ αέρας) δίνει 11.5
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 38 επισκέπτες
|
|