Καλησπέρα στο forum και συγχαρητήρια στους admin για την όλη προσπάθεια.
Νέος στην παρέα με μόλις 70km υγραεριοκίνητος με σύστημα της emmegas 4ης γενιάς με λαδιέρα.
Είναι πολύ νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα σχετικά με την οικονομία πάντως από το trip computer βλέπω
μια αύξηση 1,5-2Lt/100km σε σχέση με την βενζίνη το οποίο είναι και λογικό νομίζω.
Στα θετικά της εγκατάστασης:
1) Το αυτοκίνητο ξεκινάει πάντα με βενζίνη και όταν φτάσει στους 40-45 βαθμούς γυρνάει αυτόματα χωρίς να καταλαβαίνεις
τίποτα αν είσαι εν κινήσει.
2) 2ετής εγγύηση
3) Δεν ασχολήθηκα καθόλου με την έγκριση του κτεο και την επανέκδοση της άδειας κυκλοφορίας
4) Προσεγμένη δουλεία τόσο στον χώρο της μηχανής (μικρός διαθέσιμος χώρος) όσο και πίσω όπου η 40άρα δεξαμενή μπήκε
στον χώρο της ρεζέρβας. Κάποιο καλό κιτ επισκευής ελαστικών έχετε να προτείνεται??
5) Επανέλεγχος στα πρώτα 1.000-1.500km για τυχόν ρυθμίσεις.
6) Έχω την αίσθηση ότι έχω κερδίσει και ελάχιστα σε ροπή....
Στα αρνητικά:
1) Η πλαστική πολλαπλή εισαγωγής τρυπήθηκε πάνω στο μπλοκ της μηχανής. (Η δικαιολογία ήταν ότι το πλαστικό δεν έχει γρέζια ) (γιατί το έβαλα σε αυτόν είναι άλλο θέμα.....)
2) Το στόμιο πλήρωσης τοποθετήθηκε στο πλάι του προφυλακτήρα το οποίο θεωρώ λάθος γιατί κινδυνεύει το σύστημα από τα μικροτρακαρίσματα. Δεν με φοβίζει η διαρροή αλλά αν σε χτυπήσουν από πίσω ή το βρεις χτυπημένο και στραβώσει κάτι θα πληρώνω άδικα (το αισθητικό κομμάτι δεν το εξετάζω καν)
3) Δεν μου δόθηκε γραπτή τεχνική περιγραφή της εγκατάστασης (π.χ. σαν την Toyota) και η απόδειξη πληρωμής είναι η εγγύηση.
4) Βρήκα γρέζια στον χώρο της καμπίνας εκεί που είχαν τρυπήσει για το μπουτόν ελέγχου (λεπτομέρεια αλλά με τσάντισε)
Αυτά προς το παρόν. Στα επόμενα γεμίσματα θα έχω στοιχεία για την κατανάλωση θα επανέλθω και σύντομα θα ανεβάσω και φωτό.
ΜΦΧ