Σελίδα 2 από 3

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 17 Απρ, 2013 19:12
από savvas31
Λοιπόν 2000 χλμ με το ICOM και όλα καλά.
κατανάλωση 15,2 λτ/100χλμ στην πόλη από 13-13.5
και 9,7 στην εθνική από 9,2

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Ιουν, 2013 18:46
από savvas31
Επανέρχομαι για ενημέρωση σας.
Πλέον έχω κάνει 6.000 χλμ με το LPG και δεν έχω κανένα πρόβλημα ως τώρα εκτός ίσως από την δύσκολη εκκίνηση που έχουμε συζητήσει και αλλού αλλά δεν με πειράζει καθώς θα το λύσω (ελπίζω τις επόμενες μέρες).
Το αυτοκίνητο πάει μια χαρά πλέον το ευχαριστιέμαι χωρίς να σκέφτομαι την οικονομία.
Στο δια ταύτα λοιπόν σε 6.000 χλμ έχω κάψει 720,21 λίτρα γκάζι ή 612€ περίπου.

Υπολογίζω ότι για τα ίδια χιλιόμετρα έχω κάνει σε σχέση με την βενζίνη όπως προκύπτει από το excel μου 43,7% οικονομία ή 475€. (ελπίζω στο μέλλον να μπορέσω να παραθέσω και τους αναλυτικούς πίνακες με τα στοιχεία που κρατάω).

Τα λάδια μου έχουν την φυσιολογική τους φθορά....

Σε λίγες μέρες πάω για το σέρβις των 60.000 όπου θα αλλάξω και μπουζί.
Μάλλον θα ελέγξω και τα διάκενα των βαλβίδων τα οποία έλεγξα και κατά την τοποθέτηση του κιτ
Οπότε αν και πολύ νωρίς θα ξέρουμε για άλλα πιθανά προβλήματα.(ελπίζω πως όχι).....

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 27 Ιουν, 2013 23:31
από zep
Μην βλέπεις που δεν απαντάμε...Παρακολουθώ (με καλή διάθεση) το θέμα καθώς είναι πολύ ενδιαφέρον το πως θα εξελιχθεί η υπόθεση του Xtrail που είναι από τα πιο "επικίνδυνο-ιδιότροπα" αυτοκίνητα και θα φανεί πως τα πάει και το Icom, που έχω και εγώ στο δικό μου Toyota.Επίσης να δούμε, έστω και νωρίς για τυχόν φθορά ή αν "πήραν" έστω και ελάχιστο διάκενο οι βαλβίδες και θα δείξει πόσο συχνά θα θέλουν ρύθμιση.Εν αναμονή λοιπόν....

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Ιούλ, 2013 11:54
από savvas31
Σήμερα μετά από 7.200 χλμ άλλαξα λάδια (βάζω Castrol Magnetic 10-40) τα οποία ήταν σε πολύ καλή κατάσταση (άνετα άντεχαν άλλα 2.000-3.000 χλμ) η στάθμη τους δεν είχε κατέβει καθόλου.
Απλά είπα να παρακολουθήσω λίγο το υγραέριο και να τα αλλάξω.
Άρα σε πρώτη φάση όλα καλά.

Την άλλη εβδομάδα θα έχω νέα και από το σέρβις των 60.000 χλμ (μπουζί κτλ...) αλλά και από τα διάκενα των βαλβίδων.

Βέβαια με 7.500 χλμ τι να δεις.... αλλά για παν ενδεχόμενο......

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 04:25
από gkazakias
Τελικα ελεγξατε τα διακενα των βαλβιδων?

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 17 Αύγ, 2013 08:38
από savvas31
Όχι ακόμη αλλά σε λίγες μέρες θα γίνει και αυτό....
Θα ενημερώσω αμέσως

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 27 Σεπ, 2013 20:33
από stefanouits
savvas31 έγραψε:Όχι ακόμη αλλά σε λίγες μέρες θα γίνει και αυτό....
Θα ενημερώσω αμέσως




Κατι νεοτερο?
Απλα, εχω κι εγω ενα XTRAIL 2.0, και σκεπτομαι σοβαρα να ακολουθισω την ιδια διαδικασια.
Ευχαριστω.

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 30 Σεπ, 2013 20:23
από savvas31
Λοιπόν παίδες επειδή έχω πολλά τρεξίματα θα σας πω πολύ περιληπτικά τι έχει γίνει μέχρι τάρα.
Το σύστημα πετάει και μου προσφέρει οικονομία περίπου 45%.
Κρατάω αναλυτικά καταναλώσεις.... και έχω κάνει σε 6 μήνες 11.500 χλμ.

Τώρα όσον αφορά τις βαλβίδες έκανα ρύθμιση και πήγα τα διάκενα στο max που επιτρέπεται.
Από την εγκατάσταση είχαμε βρει ότι μία εισαγωγής ήταν κοντά στα όρια αλλά είχε ακόμη περιθώριο...
Όμως αφού το σερβις έγινε μετά από 9.000 χλμ είπα να ξανακάνω έλεγχο για να είμαι σίγουρος.

Στον έλεγχο βρήκαμε σε όλες τις βαλβίδες τα διάκενα λίγο μικρότερα και αποφάσισα να κάνω ρύθμιση.
Όταν ρώτησα πως και σε τόσο λίγα χλμ είχα έστω και λίγη φθορά πήρα την απάντηση ότι οι μετρήσεις έχουν και κάποιο σφάλμα. Δηλαδή για το ίδιο αυτοκίνητο 2 διαφορετικοί άνθρωποι μπορούν να βγάλουν λίγο διαφορετικό αποτέλεσμα καθώς άλλο "χέρι " έχει ο κάθε ένας με το φιλεράκι και ότι δεν χρειάζεται να ανησυχώ (να πω εδώ ότι και εγώ της ίδιας άποψης ήμουν και πριν ρωτήσω).

Μάλιστα μου είπε ότι από την εμπειρία τους (αντιπρόσωπος Nissan που κανει πάρα πολλές μετατροπές) αφού έγινε ρύθμιση η επόμενη ρύθμιση μάλλον θα αργήσει να ξαναγίνει (μετά 50000 χλμ).

Κατά τα άλλα μετά από τόσο πολλά χιλιόμετρα έχω καταλήξει ότι η αυξηση της κατανάλωσης είναι 5-8% σε σχέση με την βενζίνη ανάλογα την ταχύτητα και αν είναι πόλη ή εθνική.

Πάντως έχω σωθεί από τα έξοδα και απλά περιμένω να κάνω την απόσβεση μου.....
Είμαι πολύ ευχαριστημένος γενικά.

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μαρ, 2014 20:56
από savvas31
Λοιπόν παιδιά μετά από 22.000 χλμ. παραμένω ενθουσιασμένος.
Κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα.
Η κατανάλωση είναι πάνω περίπου 7% και η οικονομία μέχρι τώρα στο σύνολο είναι περίπου 42%.
Όπως τα υπολογίζω έκανα απόσβεση.
Το μόνο που μετανιώνω είναι που δεν το έβαλα νωρίτερα.

Re: NISSAN XTRAIL 2.5 T30

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μαρ, 2014 09:41
από LPGas
Ολοι που βάζουν υγραέριο τελικά στο ίδιο αυμπεραςμα καταλήγουν, ότι έπρεπε να το βάλουν νωρίτερα! Συχνό έλεγχο βαλβίδων να κανεις και θα εισαι μια χαρα.