Μετά απο 2 χρόνια και 45000 χλμ άριστης συμβίωσης με το υγραεριο στο μικρό μου αυτοκινητάκι (Daihatsu Cuore 1.0) το πήρα επιτέλους απόφαση να προχωρήσω σε τοποθέτηση κιτ υγραεριου και στο μεγάλο μου (Toledo 1.8 20vt).
Το αυτοκίνητο είναι αρκετά πειραγμενο (Garrett GT2871r, μπεκ 630cc, water injection κτλ), φοράει μαμά έμβολα, και είναι ρυθμισμένο με μέγιστη πίεση 1.55bar (345 ps, 43kg).
Φυσικά και του εβαζα πάντα 100αρα βενζίνη αλλά μετά την άνοδο της βενζίνης τα τελευταία 2 χρόνια το δούλευα ελάχιστα και μόνο για να μην τα παίξει η μπαταρία.
Ηρθε λοιπόν η στιγμή να ξανά χαρώ το αυτοκινητάκι μου. Επιλέχθηκε το κιτ AEB της Qgas με απευθείας σύνδεση στην OBD και μπεκ Hana. Φυσικά και δεν είμαι παράλογος να θέλω να δουλεύει πλέον μόνο με υγραεριο, άλλωστε το είχα ξεκαθαρίσει στα παιδιά στην Qgas ότι με ενδιαφέρει να κάνω οικονομικό ταξίδι και όχι να το πηγαίνω τέζα με υγραέριο.
Τελικά το αυτοκίνητο ρυθμίστηκε να δουλεύει γκάζι μέχρι 1bar περίπου πίεση και από εκεί και πάνω να γυρνάει σε βενζίνη για την απογείωση
Εννοείται πως εγώ δεν το καταλαβαίνω ότι γίνεται η αλλαγή κατά τη διάρκεια του πλακώματος, εκτός και αν κοιτάξω τον δείκτη της βενζίνης ... που λέει ο λόγος.
Τα περί κατανάλωσης θα τα πούμε σε λίγο καιρό απο τώρα ...
Ευχαριστώ πολύ την Qgas
Φωτό εδώ
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 798&type=1