Τοποθετησα λοιπον υγραεριο στο αμαξι μου που ειχε 169000 χιλιομετρα. Η εγκατασταση κοστισε 870 ολα μαζι. Εχω κανει 2500 χιλιομετρα με υγραεριο. Αποδοση σχεδον ιδια, μικτη καταναλωση 9λιτρα(+10%). Η αλλαγη απο βενζινη γινεται εξαιρετικα γρηγορα(ο πνευμονας παιρνει θερμοτητα και απο το καπακι).
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
1)Τα λαμπακια ενδειξης σταθμης θελουν ρυθμισμα,
2)Το πορτπαγκαζ εχει χασει λιγο σε υψος(52l ονοστατικα). Το πατωμα ηρθε στα ισα του με μπλε φελιζολ.
3) Στον ελεγχο που θα γινε μες την βδομαδα θα μπει και ψεκασμος βενζινης. Το θεμα ειναι ποτε να μπει. Στα 120 εχω 3500 στροφες, αν μπει στις 4000 νομιζω δν εχει νοημα μιας και σπανια θα δουλευει τοσο ψηλα με υγραεριο. Η μεγαλυτερη καταπονηση υπαρχει στις υψηλες στροφες η στο μεγαλο φορτιο? Η βενζινη που θα ψεκαζεται τι ποσοστο ειναι συνηθως?
Θα ακολουθησουν και οι φωτο.