Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Toyota Corolla VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Σάβ 18 Ιουν, 2011 13:12

Σήμερα πήγα για τον πρώτο δωρεάν έλεγχο των 3000χλμ, αν κι εγώ έχω διανύσει ήδη 4000χλμ, απλά τώρα βόλεψε για τον έλεγχο.
Μέχρι τώρα δεν είχα κανένα θέμα κι ούτε χρειάστηκε κανένας επανέλεγχος ή ρύθμιση. Αυτό έδειξε και ο σημερινός έλεγχος. Όλα εντάξει και δεν είναι απαραίτητη καμία επιπλέον ρύθμιση.
Η κατανάλωσή μου σε σχέση με αυτήν της βενζίνης είναι αυξημένη κατά 12-16% με βάση τα γεμίσματα που έκανα σε αυτά τα 4000χλμ.
Το θέμα με τα λαμπάκια της στάθμης μάλλον θα λυθεί πλήρως σε κάποια μελλοντική αναβάθμιση του λογισμικού από την εταιρεία αν και δε με χαλάει έτσι όπως είναι το έχω συνηθίσει πλέον και ξέρω πόσα χιλιόμετρα με βγάζει.
Ρώτησα για τη δεξαμενή μου, η οποία είναι 55λίτρων απλά σε κάποια πρατήρια με φουλάρανε μέχρι και 51,4λίτρα. Το παληκάρι που μίλησα μου πρότεινε να λέω στα πρατήρια να σταματάνε το γέμισμα με το που κάνει η αντλία το πρώτο σκάσιμο και να μένω κοντά στο 80% της χωρητικότητας για να μην καταπονείται η πολυβαλβίδα παραπάνω από το κανονικό. Αλλά και πάλι εξαρτάται από την αντλία του πρατηρίου, οπότε θέλει μια παρακολούθηση το θέμα.
Αυτά ως τώρα...
Κάποια στιγμή έχω στο πρόγραμμα να πάω και για έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων (θα το έκανα ούτως ή άλλως και υγραέριο να μην έβαζα) οπότε θα δούμε κι από κει τι νεότερα θα έχουμε.
Αυτά... καλό Σαββατοκύριακο!
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Τετ 13 Ιούλ, 2011 23:27

Μετά από περίπου 6500χλμ:

1. Ο μετρητής της μέσης κατανάλωσης (σε βενζίνη) του αυτοκινήτου μου είναι αξιόπιστος για τον υπολογισμό της κατανάλωσης του υγραερίου. Τι θέλω να πω; Ότι ως τώρα την κατανάλωση LPG την υπολόγιζα με βάση τα χιλιόμετρα και τα φουλαρίσματα αλλά πάντα κοιτούσα και το μετρητή του trip computer. Ε λοιπόν μετά από 6500χλμ το συμπέρασμα είναι ότι η μέση κατανάλωση που δείχνει το trip computer είναι πάντα περίπου μια μονάδα πιο κάτω από την πραγματική κατανάλωση του LPG. π.χ αν μου βγάλει ότι έκαψα 6,5lt/100km τότε θα έχω κάψει πιθανότατα 7,5lt/100km. Χρήσιμο για έναν προσεγγιστικό υπολογισμό όσο είμαι καθ'οδόν, αλλά πάντα στα φουλαρίσματα γίνεται η επιβεβαίωση έτσι για το γαμώτο ;-)
Αυτό βέβαια έχει να κάνει με το ότι κινούμαι γενικά σε καταναλώσεις από 5,8 ως 6,8lt/100km οπότε με δεδομένο ότι έχω αύξηση 14% περίπου της κατανάλωσης με LPG, το ποσοστό αυτό μεταφράζεται σε περίπου 1lt στο διάστημα 5,8 ώς 6,8.

2. Η κατανάλωση στα τελευταία γεμίσματα είναι σταθερά στο ~14-15% πιο πάνω από τη βενζίνη.

3. Δεν έχει προκύψει θέμα με κανένα μείγμα κάποιου πρατηρίου ως τώρα όσον αφορά στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Μόνο ίσως σε θέμα κατανάλωσης, αλλά κι εκεί η διαφορά παίζει στο 1% που είναι μέσα στα όρια σφάλματος των υπολογισμών μας.

4. Κάποιες φήμες που έλεγαν για παραπάνω κατανάλωση λαδιού με χρήση LPG σε μένα τουλάχιστον δεν επαληθέφθηκαν. Η κατανάλωση λαδιού είναι στα ίδια επίπεδα με αυτήν που είχα όταν δούλευα αποκλειστικά βενζίνη. Με αυτά τα λάδια έχω κάνει 5200χλμ και η στάθμη έχει πέσει ελάχιστα. Με πάνε άνετα μέχρι και 12-15.000 τα συγκεκριμένα.

5. Έγινε έλεγχος μπουζί πριν 2500χλμ και δε φάνηκε κάτι προβληματικό στην όψη και στη φθορά. Αλλά για καλύτερα συμπεράσματα μπήκε άλλη τετράδα (δουλεμένα), καθαρισμένα και με ελάχιστα μικρότερο διάκενο (0,1mm) τα οποία θα ελεγχθούν ξανά μετά από κάποια χιλιόμετρα τόσο στην όψη όσο και από άποψης φθοράς.

6. Από προσωπική επιλογή (και για λόγους που ίσως εξηγήσω σε άλλο θέμα) πολλές φορές όταν κάνω μεγάλα ταξίδια γυρνάω σε βενζίνη για ελάχιστα χιλιόμετρα, σπαστά ενδιάμεσα στις πολλές εκατοντάδες χιλιόμετρα που κάνω με LPG. Σε βενζίνη γυρνάω πολλές φορές και πριν σβήσω τη μηχανή ή καμά 500άρια μέτρα πριν φτάσω στον προορισμό, όποτε θυμάμαι εννοείται, δεν το χω κάνει και πρόγραμμα.

Αυτά τα λίγα για την ώρα...
Καλές τσάρκες και καλά χιλιόμετρα σε όλους, ειδικά τώρα το καλοκαίρι ;-)
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Παρ 30 Δεκ, 2011 13:25

Μετά από 21.000χλμ με υγραέριο περίπου όλα πάνε καλά, χωρίς προβλήματα και χωρίς εκπλήξεις. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα στάνταρ επίπεδα που υπολόγιζα όλον αυτόν τον καιρό (με ελαφρές αποκλίσεις καλοκαίρι με χειμώνα λόγω μίγματος).
Προληπτικά είπα να κάνω κι έναν έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων μιας και ξεπέρασα τα 20.000χλμ με υγραέριο και τα 90.000χλμ στο σύνολο του αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα για μένα, εννοώντας ότι: η χρήση υγραερίου δεν επηρέασε καθόλου τις έδρες και τις βαλβίδες σε αυτά τα πρώτα 21.000χλμ. Έχω σημειώσει τις τιμές που μετρήθηκαν και θα τις συγκρίνω με μελλοντικές μετρήσεις που σκοπεύω να κάνω σε επόμενα σέρβις μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Καλά χιλιόμετρα και καλά να μπει και να πάει ο νέος χρόνος σε όλους σας.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό Thomas » Δευτ 30 Ιούλ, 2012 10:23

tzanabetis έγραψε:Μετά από 21.000χλμ με υγραέριο περίπου όλα πάνε καλά, χωρίς προβλήματα και χωρίς εκπλήξεις. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα στάνταρ επίπεδα που υπολόγιζα όλον αυτόν τον καιρό (με ελαφρές αποκλίσεις καλοκαίρι με χειμώνα λόγω μίγματος).
Προληπτικά είπα να κάνω κι έναν έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων μιας και ξεπέρασα τα 20.000χλμ με υγραέριο και τα 90.000χλμ στο σύνολο του αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα για μένα, εννοώντας ότι: η χρήση υγραερίου δεν επηρέασε καθόλου τις έδρες και τις βαλβίδες σε αυτά τα πρώτα 21.000χλμ. Έχω σημειώσει τις τιμές που μετρήθηκαν και θα τις συγκρίνω με μελλοντικές μετρήσεις που σκοπεύω να κάνω σε επόμενα σέρβις μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Καλά χιλιόμετρα και καλά να μπει και να πάει ο νέος χρόνος σε όλους σας.


Καλημέρα tzanabetis,
έχω κι εγώ Corolla 1.4 (μοντέλο 2003), αλλά με κιτ Lovato.
Σχετικά με τις βαλβίδες, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι στα Corolla, είναι αυτορυθμιζόμενες με την πίεση του λαδιού.
Έτσι δε χρειάζονται κάποιον έλεγχο.
Ξέρεις αν ισχύει αυτό;
Άβαταρ μέλους
Thomas
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Δευτ 30 Ιούλ, 2012 09:52

Re: TOYOTA COROLLA VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό andreas7toyota » Πέμ 02 Αύγ, 2012 13:52

Thomas έγραψε:
tzanabetis έγραψε:Μετά από 21.000χλμ με υγραέριο περίπου όλα πάνε καλά, χωρίς προβλήματα και χωρίς εκπλήξεις. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα στάνταρ επίπεδα που υπολόγιζα όλον αυτόν τον καιρό (με ελαφρές αποκλίσεις καλοκαίρι με χειμώνα λόγω μίγματος).
Προληπτικά είπα να κάνω κι έναν έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων μιας και ξεπέρασα τα 20.000χλμ με υγραέριο και τα 90.000χλμ στο σύνολο του αυτοκινήτου. Τα αποτελέσματα ήταν τα αναμενόμενα για μένα, εννοώντας ότι: η χρήση υγραερίου δεν επηρέασε καθόλου τις έδρες και τις βαλβίδες σε αυτά τα πρώτα 21.000χλμ. Έχω σημειώσει τις τιμές που μετρήθηκαν και θα τις συγκρίνω με μελλοντικές μετρήσεις που σκοπεύω να κάνω σε επόμενα σέρβις μετά από αρκετά χιλιόμετρα.
Καλά χιλιόμετρα και καλά να μπει και να πάει ο νέος χρόνος σε όλους σας.


Καλημέρα tzanabetis,
έχω κι εγώ Corolla 1.4 (μοντέλο 2003), αλλά με κιτ Lovato.
Σχετικά με τις βαλβίδες, ο εγκαταστάτης μου είπε ότι στα Corolla, είναι αυτορυθμιζόμενες με την πίεση του λαδιού.
Έτσι δε χρειάζονται κάποιον έλεγχο.
Ξέρεις αν ισχύει αυτό;



Καλημερα Tzanabeti, απο οτι βλεπω σε αντιθεση με μενα εσυ το εχεις ψαξει πολυ το θεμα. εχω βαλει και γω αεριο μαρκας tomasetto προσφατα. απο οτι βλεπω η καταναλωσι ειναι τραγικα μεγαλη. εκανα 320 χ/μ και εκαψα 30 λιτρα. ο τυπος που το εβαλε μου ειπε οτι ειναι φυσιολογικο να τρωει παραπανω το αεριο αλλα αυτο παραπαει. για πιο οικονομικα δεν εκανα την τοποθετηση σε συνεργειο με αεριο αλλα σε γνωστο μου που κανει αυτην την δουλεια σπιτι του. δεν μου εβαλε ουτε λαδιερες ουτε τιποτα. εχω αρχισει να μιν τον εμπιστευομαι και φοβαμαι πλεον για το αμαξι μου. εχεις να μου προτινεις κατι ??? θελω να το παω και σε αλλο συνεργειο αλλα δεν εχω καθολου λεφτα. τι να κανω? τι να του πω να τσεκαρει. δεν ξερω απο αμαξια και καθε φορα μου λεει τα δικα του και δεν ξερω τι να απαντισω. σε ευχαριστω πολυ. :)
andreas7toyota
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 02 Αύγ, 2012 13:38

Re: Toyota Corolla VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Παρ 03 Αύγ, 2012 10:45

Thomas για το μοντέλο που έχω εγώ Corolla του 2003 (4ZZ-FE) οι βαλβίδες είναι μηχανικές και όχι υδραυλικές αυτορυθμιζόμενες. Για το δικό σου πιστεύω ισχύει το ίδιο αλλά για να είσαι σίγουρος διάβασε το βιβλίο του κατασκευαστή και πέρνα κι από μια αντιπροσωπεία να κάνεις μια ερώτηση δεν κοστίζει τίποτα.

Φίλε andreas7toyota πρέπει να συγκρίνεις την κατανάλωση που είχες πριν (με βενζίνη) με αυτήν που έχεις τώρα (με υγραέριο). Αυτή αν είναι σε λογικά πλαίσια πρέπει να είναι κάπου στο 18-20% αυξημένη σε σχέση με της βενζίνης. Κάνε αυτόν τον υπολογισμό κι αν είσαι εκεί μέσα τότε είσαι νταξ από αυτήν την άποψη. Τώρα αν τον ξέρεις καλά το μάστορα που σου το έβαλε τότε πίεσέ τον να το τσεκάρει ξανά.
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: Toyota Corolla VVT-i 1.4 Zavoli Kit

Δημοσίευσηαπό donstefano » Σάβ 22 Αύγ, 2015 12:10

Εχεις κανει 70000 χιλ με υγραεριο.Τις βαλβιδες τις εχεις κανει ρυθμιση η μονο ελεγχους μεχρι τωρα?Πρεπει να εισαι στα 140000 χιλ συνολικα αν δεν κανω λαθος.....Και γω Corollakias ειμαι για αυτο σε ρωταω..... :D
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
BRC SEQUENT 24
donstefano
 
Δημοσιευσεις: 137
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ, 2015 14:11

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες