Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Κυρ 25 Ιαν, 2015 00:38

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 21:53, έχει επεξεργασθεί 3 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Κυρ 25 Ιαν, 2015 10:28

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 21:54, έχει επεξεργασθεί 7 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Κυρ 25 Ιαν, 2015 18:22

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Πέμ 05 Φεβ, 2015 22:37

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 22:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Τετ 06 Μάιος, 2015 14:31

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 22:01, έχει επεξεργασθεί 4 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό pipagas » Τετ 06 Μάιος, 2015 23:01

Εχω μια ερωτηση - απορια? Η θεση που επιλεχθηκε απο τον εγκαταστατη για να τοποθετηθει ο υποβιβαστης πιεσης, ειναι η σωστη?
Εννοω ψηλα στην μηχανη, πανω ακριβως απο την πολλαπλη εξαγωγης (υψηλες θερμοκρασιες) του αυτοκινητου, και επισης κολλητα σε μια απο τις δυο γραμμες του κλιματιστικου. (Τροφοδοσια ή επιστροφη φρεον? Δεν γνωριζω. :( )

Νικο δεν θελω να δημιουργησω πανικο, αλλα ουτε να το παιξω μηχανικος σχετικα με το γιατι ειναι ή δεν ειναι........
Απλα στα focus ανεξαρτητως χρονολογιας, συνηθως το εχω δει να τοποθετειτε εμπρος προς την πλευρα της μασκας, κατω και δεξια οπως βλεπουμε "φατσα" την μηχανη του αυτοκινητου.
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
Ρυθμιση Ecokinisi στις 243.500.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό NtzanisNikos » Πέμ 07 Μάιος, 2015 00:09

.
Τελευταία επεξεργασία από NtzanisNikos και Δευτ 21 Σεπ, 2015 22:02, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
NtzanisNikos
 

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό pipagas » Πέμ 07 Μάιος, 2015 00:35

NtzanisNikos έγραψε:Ουτε εγω ειμαι μηχανικος και φυσικα ουτε θελω να σου προκαλεσω πανικο .....

......Παντα χωρις πανικο μιλαω


Προσπαθω να το πιστεψω, παροτι βλεπω οτι το γραφεις και το τονιζεις ιδιαιτερα δυο φορες. Μια με τονισμενα μαυρα γραμματα στην αρχη, και επιπλεον αλλη μια στο τελος.
Νομιζω,,,, νομιζω λεω, :? οτι κατι σε ενοχλησε στον τροπο γραφης μου πιθανον στην δευτερη παραγραφο του post μου , παροτι δεν γνωριζω αλλο "πιο διακριτικο τροπο" να το γραψω.

Και επειδη δεν εισαι μηχανικος οπως και εγω, αλλα οπως ειπες ενας ψαγμενος ιδιωτης, κατι για το οποιο δεν εχω κανενα λογο να αμφιβαλλω, θα το εκτιμουσα ιδιαιτερα αν εδινε και την δικη του οπτικη στο θεμα καποιος ή καποιοι μηχανικοι εγκαταστατες.

Παντα με φιλικο πνευμα. ;)
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
Ρυθμιση Ecokinisi στις 243.500.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό george7009 » Πέμ 07 Μάιος, 2015 08:38

Μια σωστή και ενδεδειγμένη θέση τοποθέτησης του πνεύμονα είναι κάτω από την μηχανή σε όσο χαμηλότερο σημείο γίνεται .
Ο λόγος είναι για να μην κάνει σιφωνισμό και να μην κρατάει αέρα .
Σε περίπτωση επέμβασης στο σύστημα ψύξης θα θέλει συνέχεια εξαέρωση ενώ εαν είναι χαμηλά ο αέρα από μόνος του πάει στα υψηλότερα σημεία του κυκλώματος ψύξης .
Αυτό το λένε εγκαταστάτες και μηχανικοί , δεν το λέω εγώ .
Αυτή ήταν η απάντηση του εγκαταστάτη μου ,σε ερώτηση μου γιατί δεν τοποθετεί τον πνεύμονα ψηλά .
Peugeot 207 1.4 16v KFU ET3J4

BRC Plug & Drive
Άβαταρ μέλους
george7009
 
Δημοσιευσεις: 397
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ, 2014 08:47

Re: Ford focus II 1600cc Brc Plug n' Drive

Δημοσίευσηαπό pipagas » Πέμ 07 Μάιος, 2015 11:22

george7009 έγραψε:Μια σωστή και ενδεδειγμένη θέση τοποθέτησης του πνεύμονα είναι κάτω από την μηχανή σε όσο χαμηλότερο σημείο γίνεται .
Ο λόγος είναι για να μην κάνει σιφωνισμό και να μην κρατάει αέρα .
Σε περίπτωση επέμβασης στο σύστημα ψύξης θα θέλει συνέχεια εξαέρωση ενώ εαν είναι χαμηλά ο αέρα από μόνος του πάει στα υψηλότερα σημεία του κυκλώματος ψύξης .
Αυτό το λένε εγκαταστάτες και μηχανικοί , δεν το λέω εγώ .
Αυτή ήταν η απάντηση του εγκαταστάτη μου ,σε ερώτηση μου γιατί δεν τοποθετεί τον πνεύμονα ψηλά .


Γιωργο μου ακουγεται τεκμηριωμενο, η τουλαχιστον μια αποψη επι του θεματος. Προφανως για αυτο τον λογο και στο δικο μου εχει κανει το ιδιο. Και δεν νομιζω οτι κατι τετοιο το κανει κάποιος επειδη βαριεται, η ειναι η ευκολη λυση, κλπ κλπ...

Δηλαδη ειναι ευκολοτερο και λιγοτερο χρονοβορο να σηκωνει καποιος το αυτοκινητο με ανυψωτη, και να δουλευει με τα χερια παρατεταμενα προς τα πανω, απο καποιον αλλο που τα εχει ολα μπροστα του και τα εγκαθιστα? Το λεω αυτο γιατι στο δικο μου οχημα τουλαχιστον, η συγκεκριμενη επεμβαση δεν σου δινει καν χερι απο πανω. Τι χερι δηλαδη, που την πρωτη φορα που το εψαχνα ειλικρινα δεν μπορουσα να το βρω. :shock:
Μου φαινεται οτι θα κανω και εγω καποια στιγμη μια παρουσιαση, για την οποία εξυπακουεται οτι θα ειμαι απολυτα δεκτικος σε καθε σχολιο η κριτικη!
Landirenzo Evo σε Ford Focus MK1 1400cc
Τοποθέτηση στις 219.400.
Ρυθμιση Ecokinisi στις 243.500.
pipagas
 
Δημοσιευσεις: 85
Εγγραφή: Πέμ 09 Απρ, 2015 21:52


Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες