Σελίδα 1 από 1

Mazda Μx-5 1.8 Turbo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ, 2015 22:30
από gianic
Γεια σας παιδια, εχω ενα βελτιωμενο mx5 1.8 turbo με εγκατεστημενο lpg.
Η ιπποδυναμη με βενζινη ειναι 250hp, με αεριο δεν εχω καταφερει να το μετρησω γιατι ακομα δεν εχει τελειοποιηθει.

Το αμαξι φοραει τα εξης:

Πνευμονα Zavoli Zeta/s
Μπεκ Lpgtech dragon με 3.5mm nozzles
Ecu Lpgtech 204

Τα παραπανω ηταν εγκατεστημενα σε προηγουμενο μου αμαξι(mini cooper s)
οποτε ειπα να τα βαλω στο καινουριο πλεον καθημερινο μου για οικονομια.

Τη ρυθμιση του εγκεφαλου την εχω αναλαβει εγω μιας και προγραμματιζω ερασιτεχνικα αγραφους και παραλληλους σε βελτιωμενα αυτοκινητα κι επισης γιατι ο προηγουμενος επιστημονας που ειχε εγκαταστησει το αεριο στο cooper το αμαξι δουλευε απαραδεκτα.

Στο συγκεκριμενο αμαξι φοραω αγραφο Megasquirt και η ρυθμιση γινεται βαση wideband ΑΕΜ και πυρομετρου.

Απο οδηγησιμοτητα το αμαξι ειναι αψογο παντου σε χαμηλη πιεση(0.45bar) μετα το 0.6 δυστυχως ψηλα φτωχαινει και τα μπεκ του αεριου τερματιζουν μετα τις 5.500 στροφες.
(3.5mm nozzles) και ψαχνω να βρω καποια λυση γι αυτο.
Ρελαντι, κρυες εκκινησεις (στους 35 βαθμους μπαινει το αεριο) το αμαξι ειναι σαν εργοστασιακο. Δεν καταλαβαινεις ουτε το transition απο βενζινη ουτε τη λειτουργια του αεριου.

Κατα τα αλλα η αποδοση του ειναι πανομοιοτυπη με της βενζινης κι ακομα δεν εχω πειραξει τους χαρτες της αναφλεξης οπου εχω περιθωριο να δωσω αρκετο advance σε ολο το φασμα.
Ιδωμεν για το μελλον και την αξιοπιστια του συνολου!