Τελικα παρελαβα σημερα και διενυσα 120 χλμ.
Φωτογραφιες θα ανεβασω αυριο.
Η εγκατασταση εχοντας δει και αλλες δουλειες την θεωρω εξαιρετικη και οπως μου ειχαν πει για τον συγκεκριμενο εγκαταστατη.
Λοιπον στον χωρο της μηχανης δεν φαινεται σχεδον τιποτα! Μονο μια βαλβιδα. Τα σωληνακια ειναι κρυμμενα και δεν φαινονται.
Η δεξαμενη ειναι 630χ220 ή 225 (αλλο γραφει στην αναλυτικη αποδειξη και αλλο στην υπευθυνη δηλωση για το ΚΤΕΟ,οποτε δεν ειμαι σιγουρος).Ο χωρος αποσκευων ανυψωθηκε κατα 2 εκατοστα περιπου αλλα ντυθηκε με σφουγγαρι και ειναι επιπεδος. Φωτογραφιες αυριο οπως ειπα.
Η ταπα μπηκε στην θεση της ταπας της βενζινης (δεν τρυπηθηκε προφυλακτηρας) και μαλιστα χωρεσε τον μικρο ανταπτορα οποτε δεν θα εχω βιδωμα ξεβιδωμα σε καθε γεμισμα.
Στην οδηγηση τωρα. Ξεκιναει με βενζινη και μετα απο 20-30 δευτερα μπαινει το υγραεριο (δεν τα μετρησα αυριο θα το κανω). Εν κινηση αν πατησω το κουμπι γυρναει σε βενζινη χωρις να καταλαβω τιποτα. Αν το ξαναγυρισω σε υγραεριο μετα απο λιγο οταν μπει κανει ενα στιγμιαιο κομπιασμα. (το δοκιμασα με 130 χλμ. ωρα με cruise control και χωρις). Επικοινωνησα αμεσα και μου ειπε πως ειναι φυσιολογικο λογω της θεσης της δεξαμενης του αεριου που ειναι πιο πισω απο της βενζινης αρα θελει εστω καποιον ελαχιστο χρονο για να τραβηξει το αλλο καυσιμο. Δεν ειναι θεμα ρυθμισης δηλαδη αλλα φυσιολογικο. Ειναι? Επισης σε ολο το φασμα των στροφων δουλευει με lpg ακομα και στις 6500 στροφες που ανεβασα. Οπως μου τονισε βενζινη καιει μονο στην εκκινηση για 20-30 δευτερολεπτα.
Για καταναλωση ειναι νωρις να βγαλω συμπερασματα. Μου ειπε οτι θα δω αυξηση 15-20 %. Εγω στο trip computer δεν ειδα σε αυτα τα λιγα χλμ που εκανα. Δηλαδη με 130 στην εγνατια μου εκαιγε οσο και πριν. Επισης δεν εσβησε καποιο λαμπακι μετα τα 120 χλμ που διενυσα.Η δεξαμενη ειναι 52 ή 53 λιτρα δεν θυμαμαι ακριβως και κατασκευης 2/2011.
Απο εκει και περα μου ειπε πως δεν χρειαζεται καποια αλλη ρυθμιση και αν θελω στα 1500 χλμ να παω να το περασουν απο τα διαγνωστικα.
Δοθηκαν ολα τα απαραιτητα εγγραφα για το κτεο,οπως και οι εγγυησεις της vialle αλλα και η δικη τους (2ετης ή 100000 χλμ για το υγραεριο) και 1 ετους για τα υπολοιπα εργοστασικα μερη του κινητηρα (με αστερακι ομως "αν προκληθει βλαβη που να οφειλεται στο συστημα υγραεριοκινησης)
Η συμπεριφορα των αδερφων Σταθη εξαιρετικη,μοναδικο "μειονεκτημα" οτι λιγο πηγαμε πισω σε χρονο εξαιτιας της αρκετης δουλειας που εχουν αλλα και της λιγο ζορικης πολλαπλης της αλφα. Το αποτελεσμα ομως (εμφανισικα σε πρωτη φαση) με ενθουσιασε. Ειναι "ψειρες" και με μερακι.
Αυτα για αρχη