mastro έγραψε:Πήγα για το προβλεπόμενο service του αυτοκινήτου στο συνεργείο όπου έγινε και η εγκατάσταση. Ο μηχανικός μου είπε πως το σύστημα είναι ρυθμισμένο να ψεκάζει και βενζίνη πάνω από τις 3500 στροφές.
Για το θέμα τον ατροφοδοσιών πρέπει να πάω από Σεπτέμβρη λόγο προβλήματος του μηχανήματος. Μετά από προσεκτικότερη παρατήρηση διαπίστωσα ότι το κάνει ανάμεσα σε 3300-3700 στροφές και στις 4500, με 4η ή 5η, σταθερο γκάζι, συνολικά για 6-7 φορές στα 400 χλμ., πάντα μία φορά και σίγουρα πιο έντονα προς το τέλος του υγραερίου στη δεξαμενή. Φαντάζομαι κάποια ρύθμιση στο πρόγραμμα όπως έγραψε και ο DaKancho.
Σκέφτηκα να κρεμάσω καμία φωτογραφία από την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου, αφου το σήκωσαν στην διάρκεια του service και το είδα και εγώ,αλλά δεν υπάρχει τιποτά να δείξω, μετά την δεξαμενή τα σωληνάκια κρύβονται κάτω από πλαστικά , ποδιές κλπ του αυτοκινήτου και δεν φαίνεται τίποτα. Καλά χλμ σε όλους.
Μιας και πρόκειται να ξαναπάς να ρωτήσεις τον εγκαταστάτη σου μετά τις 3500σαλ και πόσο φορτίο ψεκάζει βενζίνη και για πόσα ms? Έχουν μεγάλη σημασία αυτοί οι χρόνοι. Πχ εγώ το έχω ρυθμίσει να ψεκάζει μετά τις 3000σαλ και φορτίο 8ms (που αντιστοιχεί σε 60% γκάζι) 2ms βενζίνη