Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό anikologr » Δευτ 22 Αύγ, 2011 10:16

mastro έγραψε:Πήγα για το προβλεπόμενο service του αυτοκινήτου στο συνεργείο όπου έγινε και η εγκατάσταση. Ο μηχανικός μου είπε πως το σύστημα είναι ρυθμισμένο να ψεκάζει και βενζίνη πάνω από τις 3500 στροφές.
Για το θέμα τον ατροφοδοσιών πρέπει να πάω από Σεπτέμβρη λόγο προβλήματος του μηχανήματος. Μετά από προσεκτικότερη παρατήρηση διαπίστωσα ότι το κάνει ανάμεσα σε 3300-3700 στροφές και στις 4500, με 4η ή 5η, σταθερο γκάζι, συνολικά για 6-7 φορές στα 400 χλμ., πάντα μία φορά και σίγουρα πιο έντονα προς το τέλος του υγραερίου στη δεξαμενή. Φαντάζομαι κάποια ρύθμιση στο πρόγραμμα όπως έγραψε και ο DaKancho.
Σκέφτηκα να κρεμάσω καμία φωτογραφία από την κάτω πλευρά του αυτοκινήτου, αφου το σήκωσαν στην διάρκεια του service και το είδα και εγώ,αλλά δεν υπάρχει τιποτά να δείξω, μετά την δεξαμενή τα σωληνάκια κρύβονται κάτω από πλαστικά , ποδιές κλπ του αυτοκινήτου και δεν φαίνεται τίποτα. Καλά χλμ σε όλους.


Μιας και πρόκειται να ξαναπάς να ρωτήσεις τον εγκαταστάτη σου μετά τις 3500σαλ και πόσο φορτίο ψεκάζει βενζίνη και για πόσα ms? Έχουν μεγάλη σημασία αυτοί οι χρόνοι. Πχ εγώ το έχω ρυθμίσει να ψεκάζει μετά τις 3000σαλ και φορτίο 8ms (που αντιστοιχεί σε 60% γκάζι) 2ms βενζίνη
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό mastro » Δευτ 12 Σεπ, 2011 13:19

Πήγα στο συνεργείο για να δούμε τα κομπιάσματα, αφού το μηχάνημα τους επιτέλους φτιάχτηκε. Καταρχήν κανένας εγκέφαλος και ηλεκτρονικό μέσο δεν είχε καταγράψει απολύτος κανένα πρόβλημα, ούτε του αυτοκινήτου ούτε του υγραερίου. Μετά από μισή ώρα διαφόρων ελέγχων κυρίως με το laptop και το πρόγραμμα ο μηχανικός μου είπε να πάμε στην εθνική για να μας κάνει το πρόβλημα αφού στην πόλη δεν το κάνει. Πράγματι μετά από μία βόλτα μέχρι τον Αυλώνα, το έκανε μερικές φορές (πάντα με το laptop συνδεδεμένο). Φάνηκε πως σε κάποιους συνδιασμούς στροφών και φορτίου το μείγμα δεν ήταν αρκετό, έτσι σε κάθε περίπτωση ξεχωριστά ρύθμισε ανάλογα το υγραέριο και σε κάποια ρύθμισε να ψεκάζει και βενζίνη. Σε όλα κάτι διαφορετικό ανάλογα με το τι χρειαζόταν. Τέλος αλάξαμε και το φλοτέρ αφού αυτό μετά την πρώτη ρύθμιση συνέχισε να είναι ανακριβές.
Τέλος τον ρώτησα, γιατί το πρόγραμμα λειτουργεί άψογα σε ένα αυτοκίνητο, με ακριβώς τον ίδιο κινητήρα, και σε κάποιο άλλο ίδιο όχι. Μου εξήγησε πως η εργοστασιάκες ανοχές στους κινητήρες σαν τον δικό μου φτάνουν μέχρι και 6% ένω σε τούρμπο κινητήρες μέχρι και 10%, αυτό για τη βενζίνη δεν είναι κάτι σημαντικό για το υγραέριο όμως είναι πολύ μεγάλη απόκλιση και γιαυτό συχνά απαιτούνται επιπλέον ρυθμίσης για κάθε κινητήρα.( Ελπίχω να τα μετέφερα σωστά).
Τώρα στο επόμενο ταξιδάκι θα φανούν αν πέτυχαν οι ρυθμίσεις και αν δουλεύει το φλοτέρ. \
Μέχρι τότε καλά χλμ. σε όλους.
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό tommygun » Κυρ 30 Οκτ, 2011 12:38

χτες που πηγα μια εκδρομουλα, επαθα κι εγω αυτο ακριβως το προβλημα που αναφερεις, και επαθα πλακα...

και μαλιστα οχι μια φορα μονο, αλλα πολλες φορες στα περιπου 100χλμ που εκανα.
ενω ολο το καλοκαιρι με ταξιδια 3.000χλμ δεν ειχα παρατηρησει τιποτα.

τι να πω, μου χαλασε τη μερα.
Θα το παρακολουθησω να δω τι θα κανει στη συνεχεια...
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό mastro » Δευτ 31 Οκτ, 2011 10:14

Έχω κάνει 450χλμ. μετά την ρύθμιση οπότε δεν έχω πολλά να γράψω. Από αυτά τα 150 ήταν εθνική με φορτίο ανηφόρες και στο φάσμα των στροφών που έκανε παλιά κόμπιασμα. Μετά την ρύθμιση απολύτως τίποτα. Όλα άψογα, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Θα ξαναγράψω μετά από κανένα ταξιδάκι.Καλά χλμ σε όλους.
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό mastro » Δευτ 07 Νοέμ, 2011 16:23

Το ταξιδάκι έγινε. Αστραπή ανέβα κατέβα Θεσσαλονική. Κανένα απολύτως πρόβλημα ούτε κιχ. Προφανώς οι ρυθμίσης απέδωσαν.
Καλά χλμ.σε όλους
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό mastro » Τρί 03 Απρ, 2012 12:18

Ένα χρόνο μετά
Συμπλήρωσα ένα χρόνο με υγραέριο, άρα μπορούμε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα. Μετά την τοποθέτηση υγραερίου έκανα 11.500χλμ. Με μέση κατανάλωση 10λίτρα βενζίνη/100χλμ, μέσω όρο τιμής 1,75€/λ θα χρειαζόμουν 2.000€ περίπου. Με μέση κατανάλωση 11λίτρα lpg/100χλμ. και μέση τιμή 0,75€/λ έδωσα 950€ περίπου συν 200€ σε βενζίνες τελικά 1150€. Άρα ένα καθαρό κέρδος 850€ σε ένα χρόνο. Σε 6 μήνες θα κάνω και απόσβεση οπότε θα μιλάμε για καθαρό κέρδος. Όσο αφορά την λειτουργία μετά την τελική ρύθμιση που έγινε το καλοκαίρι που μας πέρασε είναι αδύνατο να καταλάβει κανείς διαφορά ανάμεσα στα δύο καύσιμα.
Αυτό όμως που θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας είναι το θέμα της κατανάλωσης. Τον τελευταίο καιρό έπρεπε να κάνω αρκετά ταξίδια από τον εξαιρετικό "αυτοκινητόδρομο" Κορίνθου - Πατρών. Μια ζωή οδηγούσα μάλλων νευρικά στην εθνική, έτρεχα όσο μου επέτρεπαν οι καταστάσεις χωρίς να κινδυνεύει κανένας και προσπερνούσα όπου είχα καλή ορατότητα. Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 390 χλμ.συνήθως. Αποφάσησα λοιπών να μήν ξεπεράσω τα 120χλμ. και τις 4.000στροφές σε όλο το ταξίδι και να οδηγώ πιο ήρεμα αφου στο συγκεκριμένο δρόμο μόνο φρένο - γκάζι μπορείς να πας. Και το θαύμα έγινε !!! Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 520 χλμ. και βάλε. Το δοκίμασα πολλες φορές σε όλα τα ταξίδια μου και πάντα το ίδιο. Στην πόλη δυστηχώς δεν πιάνει η κατανάλωση είναι 11λίτρα lpg/100χλμ., αλλα στην εθνική μπορείς να πιάσεις πολύ καλή κατανάλωση.
Καλό Πάσχα, πολλά και καλά χλμ. σε όλους!!!!
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό rogerius » Τετ 04 Απρ, 2012 08:29

mastro έγραψε:Ένα χρόνο μετά
Συμπλήρωσα ένα χρόνο με υγραέριο, άρα μπορούμε να βγάλουμε μερικά συμπεράσματα. Μετά την τοποθέτηση υγραερίου έκανα 11.500χλμ. Με μέση κατανάλωση 10λίτρα βενζίνη/100χλμ, μέσω όρο τιμής 1,75€/λ θα χρειαζόμουν 2.000€ περίπου. Με μέση κατανάλωση 11λίτρα lpg/100χλμ. και μέση τιμή 0,75€/λ έδωσα 950€ περίπου συν 200€ σε βενζίνες τελικά 1150€. Άρα ένα καθαρό κέρδος 850€ σε ένα χρόνο. Σε 6 μήνες θα κάνω και απόσβεση οπότε θα μιλάμε για καθαρό κέρδος. Όσο αφορά την λειτουργία μετά την τελική ρύθμιση που έγινε το καλοκαίρι που μας πέρασε είναι αδύνατο να καταλάβει κανείς διαφορά ανάμεσα στα δύο καύσιμα.
Αυτό όμως που θα ήθελα να συζητήσω μαζί σας είναι το θέμα της κατανάλωσης. Τον τελευταίο καιρό έπρεπε να κάνω αρκετά ταξίδια από τον εξαιρετικό "αυτοκινητόδρομο" Κορίνθου - Πατρών. Μια ζωή οδηγούσα μάλλων νευρικά στην εθνική, έτρεχα όσο μου επέτρεπαν οι καταστάσεις χωρίς να κινδυνεύει κανένας και προσπερνούσα όπου είχα καλή ορατότητα. Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 390 χλμ.συνήθως. Αποφάσησα λοιπών να μήν ξεπεράσω τα 120χλμ. και τις 4.000στροφές σε όλο το ταξίδι και να οδηγώ πιο ήρεμα αφου στο συγκεκριμένο δρόμο μόνο φρένο - γκάζι μπορείς να πας. Και το θαύμα έγινε !!! Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 520 χλμ. και βάλε. Το δοκίμασα πολλες φορές σε όλα τα ταξίδια μου και πάντα το ίδιο. Στην πόλη δυστηχώς δεν πιάνει η κατανάλωση είναι 11λίτρα lpg/100χλμ., αλλα στην εθνική μπορείς να πιάσεις πολύ καλή κατανάλωση.
Καλό Πάσχα, πολλά και καλά χλμ. σε όλους!!!!

Tora dokimase mia fora na mhn kseperaseis ta 100km/h. Tha patheis plaka! Ego tora etsi pigeno sthn Ethnikh! apo 12.5l/100 katevike se 9l/100km
:D
rogerius
 
Δημοσιευσεις: 274
Εγγραφή: Κυρ 19 Δεκ, 2010 15:39

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό steliosthem » Τετ 04 Απρ, 2012 17:27

Ε καλα οκ :lol: . Εγω παντως απο τοτε που εβαλα αεριο ξαναοδηγαω σαν ανθρωπος και χαιρομαι τις διαδρομες που κανω, οχι οπως πριν με τη βενζινη που το πηγαινα λες και ηταν ντεσεβο, με νεκρες στις κατηφορες κτλ. Τελικα αυτο ειναι το μεγαλυτερο οφελος απο την μετατροπη, το ψυχολογικο!
steliosthem
 
Δημοσιευσεις: 122
Εγγραφή: Δευτ 27 Φεβ, 2012 21:18

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό tommygun » Τετ 04 Απρ, 2012 20:01

steliosthem έγραψε:Ε καλα οκ :lol: . Εγω παντως απο τοτε που εβαλα αεριο ξαναοδηγαω σαν ανθρωπος και χαιρομαι τις διαδρομες που κανω, οχι οπως πριν με τη βενζινη που το πηγαινα λες και ηταν ντεσεβο, ... Τελικα αυτο ειναι το μεγαλυτερο οφελος απο την μετατροπη, το ψυχολογικο!


Aυτο το εχω πει κι εγω απο την 1η στιγμη. Νο1 κερδος το ψυχολογικο. Πας οπου θες χωρις να το σκεφτεσαι, φουλαρεις και χαμογελας, περνάς απο τα κανονικα βενζιναδικα και χαμογελας παλι :mrgreen:


steliosthem έγραψε:με νεκρες στις κατηφορες κτλ

με νεκρο=ρελαντι καις περισσοτερο, ενω αν αφησεις μεσα ταχυτητα (πχ 5η) δεν χρειαζεται να ψεκασει βενζινη για να κρατησει τις στροφες του κινητηρα.

ΥΓ
mastro έγραψε:Ένα χρόνο μετά
Μια ζωή οδηγούσα μάλλων νευρικά στην εθνική, έτρεχα όσο μου επέτρεπαν οι καταστάσεις χωρίς να κινδυνεύει κανένας και προσπερνούσα όπου είχα καλή ορατότητα. Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 390 χλμ.συνήθως. Αποφάσησα λοιπών να μήν ξεπεράσω τα 120χλμ. και τις 4.000στροφές σε όλο το ταξίδι και να οδηγώ πιο ήρεμα αφου στο συγκεκριμένο δρόμο μόνο φρένο - γκάζι μπορείς να πας. Και το θαύμα έγινε !!! Τα 42λίτρα της δεξαμενής άδειαζαν στα 520 χλμ. και βάλε.

και εγω στην εθνικη 500+ χλμ εβγαζα το καλοκαιρι, ενω μεσα στην πολη 390-400 το πολυ.
Εκτος απο την ηρεμια σου, εκτος απο την καλυτερη καταναλωση, το υγραεριο δεν ειναι για να το "σκιζεις" με πολυ ψηλες στροφες.
Μπορει να την ακουσει ο κινητηρας κι ας μην ειναι στους λεγομενους ευπαθεις.
tommygun
 
Δημοσιευσεις: 194
Εγγραφή: Δευτ 15 Αύγ, 2011 20:54

Re: SKODA OCTAVIA 5 1.6 mpi OMVL

Δημοσίευσηαπό mastro » Σάβ 06 Απρ, 2013 22:56

2 χρόνια και 20.000 χλμ. μετά.
Μετά από δύο χρόνια μπορώ να πω με κάποια σιγουριά πως η τοποθέτηση του υγραερίου ήταν μία κίνηση απόλυτα πετυχυμένη. Το αυτοκίνητο λειτουργεί άψογα τον τελευταίο χρόνο. Είναι πράγματι αδύνατο να καταλάβει κανείς την οποιαδήποτε διαφορά ανάμεσα στην λειτουργία των δύο καυσίμων.
Κάνοντας έναν τελικό απολογισμό θα έλεγα πως έκανα απόσβεση του συστήματος μετά από 15.000 χλμ. βλέπεις είχα δώσει και 1.500 € τότε. Από τότε έχω καθαρό κέρδος. Στα ταξίδια μου κάνω 520 - 550 χλμ. με 38 € και στην πόλη 390-400 χλμ. με τα ίδια χρήματα συν ελάχιστη βενζίνη.
ΚΤΕΟ (προβλεπόμενο διετίας)πέρασα αμέσως και ο εγκαταστάτης μου έδωσε το χαρτί που χρειάζεται εύκολα και χωρίς χρέωση. Θυμάμαι όταν έβαλα το υγραέριο υπήρχαν 74 πρατήρια στην χώρα, τώρα είναι καμιά 400αριά. Προσωπικά είμαι απόλυτα ικανοποιημένος - ενθουσιασμένος :thumbup: , το προτείνω σε όλους αρκεί να κάνουν προσεκτική επιλογή εγκαταστάτη.
Καλά χλμ. σε όλους!
OCTAVIA 5 1.6 OMVL DREAM XXI
mastro
 
Δημοσιευσεις: 24
Εγγραφή: Τρί 19 Απρ, 2011 15:51

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες





cron