Γεια σας και απο εμενα.
Παρακολουθω καιρο το forum και μπορω να πω, πως οτι απορία και να ειχα σχετικα με το υγραεριο εχω διαβασει την απαντηση μεσα εδω.
Ηρθε λοιπον ο καιρος να βαλω και εγω υγραεριο μιας και ενα τετοιο αμαξι σαν το δικο μου , με την βενζινη δεν παλευεται.
Αποφασισα να βαλω υγρου ψεκασμου και πηγα κατευθειαν για Vialle.
Η εγκατασταση εγινε στην Ford Stathis στη Χρυσαυγη
Εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την εγκατασταση, μιας και ολα ειναι πολυ τακτοποιημενα στον κινητηρα.
Η τιμη ειναι περιπου 2000
Τα μπεκ ειναι V20 και η δεξαμενη 80 λιτρων (πηρε 72,15 στο πρωτο γεμισμα) με διαστασεις 72χ22 εκατοστων
Η εισοδος για την δεξαμενη μπηκε στον προφυλακτυρα μιας και το αμαξι εχει διπλο θολο και δεν θελαμε να το κοψουμε ωστε να το βαλουμε στην εισοδο για την βενζινη.
Μεχρι τωρα εχω κανει καμια 200 χιλιομετρα και ολα δουλευουν ρολοι εκτος απο την ρυθμιση που πρεπει να γινει στα λαμπακια ενδειξης υγραεριου (οταν ξαναπαω για ελεγχο μετα απο 1500 χιλ.)
Ο μονος προβληματισμος μου ειναι μονο μην παθουν τιποτα οι βαλβιδες γι αυτο και εβαλα ενα υγρο προστασιας (tuneup) η κατι τετοιο που μου ειπε ο εγκαταστατης για το οποιο δινει εγγυηση 2 ετων η 10.000 χιλ. η εταιρεια. Τωρα αυτο ειναι αληθεια η ψεμματα θα σας γελασω μιας και οπως ξηγηθηκαμε, οτι παθει το αμαξι επισκευαζεται απο αυτους.
Επισης μου δοθηκε και η σακουλα για την ζαντα της Vialle (αλλα δυστηχως δεν μπαινει η ροδα λογω διαστασεων , καθως και κιτ επισκευης της για αμα παθω λαστιχο .
Βαζω απο κατω και φωτογραφιες με την δεξαμενη,τα μπεκ, το κουμι ενδειξης και εναλλαγης καυσιμου, του εγκεφαλου και των ρελε.