Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 09 Ιουν, 2011 16:00

Γεια σας και απο εμενα.
Παρακολουθω καιρο το forum και μπορω να πω, πως οτι απορία και να ειχα σχετικα με το υγραεριο εχω διαβασει την απαντηση μεσα εδω.
Ηρθε λοιπον ο καιρος να βαλω και εγω υγραεριο μιας και ενα τετοιο αμαξι σαν το δικο μου , με την βενζινη δεν παλευεται.
Αποφασισα να βαλω υγρου ψεκασμου και πηγα κατευθειαν για Vialle.
Η εγκατασταση εγινε στην Ford Stathis στη Χρυσαυγη
Εμεινα πολυ ικανοποιημενος απο την εγκατασταση, μιας και ολα ειναι πολυ τακτοποιημενα στον κινητηρα.
Η τιμη ειναι περιπου 2000
Τα μπεκ ειναι V20 και η δεξαμενη 80 λιτρων (πηρε 72,15 στο πρωτο γεμισμα) με διαστασεις 72χ22 εκατοστων
Η εισοδος για την δεξαμενη μπηκε στον προφυλακτυρα μιας και το αμαξι εχει διπλο θολο και δεν θελαμε να το κοψουμε ωστε να το βαλουμε στην εισοδο για την βενζινη.
Μεχρι τωρα εχω κανει καμια 200 χιλιομετρα και ολα δουλευουν ρολοι εκτος απο την ρυθμιση που πρεπει να γινει στα λαμπακια ενδειξης υγραεριου (οταν ξαναπαω για ελεγχο μετα απο 1500 χιλ.)
Ο μονος προβληματισμος μου ειναι μονο μην παθουν τιποτα οι βαλβιδες γι αυτο και εβαλα ενα υγρο προστασιας (tuneup) η κατι τετοιο που μου ειπε ο εγκαταστατης για το οποιο δινει εγγυηση 2 ετων η 10.000 χιλ. η εταιρεια. Τωρα αυτο ειναι αληθεια η ψεμματα θα σας γελασω μιας και οπως ξηγηθηκαμε, οτι παθει το αμαξι επισκευαζεται απο αυτους.
Επισης μου δοθηκε και η σακουλα για την ζαντα της Vialle (αλλα δυστηχως δεν μπαινει η ροδα λογω διαστασεων , καθως και κιτ επισκευης της για αμα παθω λαστιχο .
Βαζω απο κατω και φωτογραφιες με την δεξαμενη,τα μπεκ, το κουμι ενδειξης και εναλλαγης καυσιμου, του εγκεφαλου και των ρελε.
Συνημμένα
P1030146(2).jpg
P1030146(2).jpg (97.43 KiB) 13328 προβολές
P1030145(2).jpg
P1030145(2).jpg (94.22 KiB) 13328 προβολές
P1030144(2).jpg
P1030144(2).jpg (167.9 KiB) 13328 προβολές
P1030142(2).jpg
P1030142(2).jpg (104.61 KiB) 13328 προβολές
P1030138(2).jpg
P1030138(2).jpg (78.43 KiB) 13328 προβολές
P1030137(2).jpg
P1030137(2).jpg (75.27 KiB) 13328 προβολές
Τελευταία επεξεργασία από mik και Πέμ 09 Ιουν, 2011 16:22, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 16:14

καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο

μιας και είμαστε ξαδέλφια εγώ την κράτησα την ρεζέρβα και η βαλβίδα πλήρωσης την έβαλα κανονικά μέσα στην τάπα της βενζίνης χωρίς σχεδόν κανένα μερεμέτι.
Την δεξαμενή που την έβαλες?
Φωτογραφίες δεν εμφανιστήκαν

και παλι απροβλημάτιστο
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 09 Ιουν, 2011 16:24

dim63 έγραψε:καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο

μιας και είμαστε ξαδέλφια εγώ την κράτησα την ρεζέρβα και η βαλβίδα πλήρωσης την έβαλα κανονικά μέσα στην τάπα της βενζίνης χωρίς σχεδόν κανένα μερεμέτι.
Την δεξαμενή που την έβαλες?
Φωτογραφίες δεν εμφανιστήκαν

και παλι απροβλημάτιστο


Ευχαριστω
τις φωτο τις εβαλα τωρα συνημμενες μιας και δεν βγαιναν μεσο λινκ
οπως θα δεις μπηκε στην θεση της ρεζερβας που ειναι κατω απο τον προφυλακτηρα
εσυ απο οτι ειδα διαλεξες να μπει εσωτερικα
λογω οτι χρειαζομαι το πισω μερος για οικογενειακες υποχρεωσεις μπηκε εκει.
επισης αμα εμπαινε εσωτερικα θα επρεπε να μονωθει για να μην σου σπαει τα νευρα ο ηχος της αντλιας
και αλλες 3 φωτο για να δειτε γενικα
Συνημμένα
P1030151.jpg
P1030151.jpg (171.01 KiB) 13321 προβολές
P1030150.jpg
P1030150.jpg (162.64 KiB) 13321 προβολές
P1030149.jpg
P1030149.jpg (109.36 KiB) 13321 προβολές
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:13

ΟΛΑ ΚΑΛΑ,
δε θελω να βαλω φυτιλια αλλα η δεξαμενη πρεπει να ειναι οριζοντια χωρις κλιση ΕΤΣΙ ΞΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ

σου εχει μειωθει η αποσταση απο κατω?
το εχεις τσεκαρει σε ραμπες μηπως βρισκει ευκολα?
sorry αν σε ζαλιζω αλλα επειδη εγω μπαινω χωμα γιαυτο σε ρωταω
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:27

η δεξαμενη ειναι ισια απο οτι φαινεται και ισως γιαυτο μπηκε και ενας εξτρα ιμαντας στερεωσης

δεν εχει μειωθει και πολυ η αποσταση μιας και η ρεζερβα οπως και στο δικο σου ειναι κανονικο λαστιχο με την ζαντα του οποτε επιανε ετσι και αλλιως πολυ χωρο.

για να μπορεσω να σε βοηθεισω καλυτερα θα σου πω οτι αμα το κοιταξεις ευθεια την δεξαμενη απο κατω το παξιμαδι με τα αυτακια που την κραταει εχει αλλες τρεις σπειρες για να ξεβιδωσεις
οποτε βλεπεις ποσες σπειρες εχει η ρεζερβα σου και βλεπεις ποσο υψος εχει κατεβει, και μετα μου λες και μενα ποσο περιπου το υπολογιζεις να κατεβηκε
ραμπα δεν εχω δοκιμασει και θα αργησω πολυ να το ελεγξω
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό genos2000 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:29

Μεγεια και σε σενα!! Για το tune up το σκεφτομαι κι εγω..50€ αν δεν κανω λαθος?Δεν ξερω ομως αν δημιουργει κανα προβλημα στην αντλια.
genos2000
 
Δημοσιευσεις: 70
Εγγραφή: Δευτ 21 Μαρ, 2011 18:20

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό genos2000 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:31

Α!!Με τα λαμπακια τι προβλημα ακριβως εχεις?Το ρωταω γιατι η λυση παιζει να ειναι αστεια!
genos2000
 
Δημοσιευσεις: 70
Εγγραφή: Δευτ 21 Μαρ, 2011 18:20

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:35

εμενα εχει μια τραβερσα το σασι που νομιζω δεν την εχει το ford και δεν αφηνε την δεξαμενη να κατσει οριζοντια και γιαυτο το λογο δεν μπηκε απο κατω,μου κατεβαινε πολυ χαμηλα.

ΤΩΡΑ

ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ
και δες καταναλωση να τσεκαρουμε με το δικο μου
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 279
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 09 Ιουν, 2011 17:41

genos2000 έγραψε:Α!!Με τα λαμπακια τι προβλημα ακριβως εχεις?Το ρωταω γιατι η λυση παιζει να ειναι αστεια!


βασικα μου το ειπε ο ιδιος οτι δεν εχουν ρυθμιστει σωστα ωστε να δειχνουν την ποσοτητα του υγραεριου στην δεξαμενη
μου ειπε να δω καθε ποσο σβηνουν ωστε να του πω και να τα ρυθμισει
απο τοτε που το πηρα ηταν στο 3 απο τα 5 το οποιο αναλογως με την κλιση αναβει και μετα απο λιγο σβηνει και εχω μεινει στα 2 αναμμενα, αλλα δεν ξερω ποσο εχει καψει αυτος στις δοκιμες
αυριο που θα το γεμισω για να παω 4ημερο θα δω πως συμπεριφερονται και καθε ποσα χιλιομετρα περιπου σβηνουν ωστε να το δουμε
επισης θελω να το γεμισω ωστε να δω και ποσα χιλιομετρα θα μου βγαλει με ενα γεμισμα για να υπολογισω καταναλωση μηπως καιει πολυ και θελει και αυτο ρυθμισμα.
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: MAVERICK 2300 vialle lpfi

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 09 Ιουν, 2011 18:09

Κατ' αρχή καλοτάξιδο και πάντα απροβλημάτιστο!

mik έγραψε:
genos2000 έγραψε:Α!!Με τα λαμπακια τι προβλημα ακριβως εχεις?Το ρωταω γιατι η λυση παιζει να ειναι αστεια!


βασικα μου το ειπε ο ιδιος οτι δεν εχουν ρυθμιστει σωστα ωστε να δειχνουν την ποσοτητα του υγραεριου στην δεξαμενη
μου ειπε να δω καθε ποσο σβηνουν ωστε να του πω και να τα ρυθμισει


Όσο γίνονται νέες εγκαταστάσεις με LPfi τόσο μαθαίνουμε, τι δεν είναι εργοστασιακά προ-ρυθμισμένο...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Επόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες





cron