Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 23 Ιουν, 2011 03:47

Ρε παιδια μην πιεζετε τους εγκαταστατες σας να βαζουν την παροχη πληρωσης εκει που ειναι της βενζινης!(αν εγινε ετσι στην προκειμενη περιπτωση, εκτος αν πηρε την πρωτοβουλια ο μαστορας) Τωρα σωληνωσεις πανω απο τον τροχο που ταλαντωνεται συνεχως και πιθανον να πλησιαζει κατα πολυ σε εντονες λακουβες δεν στεκει. Εκει τις βαζουν τις παροχες αν ξερουν απο που να περασουν οι σωληνωσεις. Εσενα dti απο που περνανε της vialle? Παντος αποκλειετε απο τοσο κακο σημειο, λογο του οτι θα εχει οδηγια ακριβως για το που θα περαστουν.
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 23 Ιουν, 2011 18:50

Εμένα ο χαλκοσωλήνας πλήρωσης υγραερίου είναι παράλληλα με το σωλήνα πλήρωσης της βενζίνης, κολλημένος ουσιαστικά στο σασί, στερεωμένος σωστά και εκτός του οτι είναι αρκετά μακριά μεταξύ τροχού και θόλου υπάρχει επένδυση (κάτι σαν σκληρή τσόχα).
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό evkarab » Κυρ 26 Ιουν, 2011 22:37

Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;
ΚIA Sportage 2000cc με Zavoli χωρίς λαδιέρα.
evkarab
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος, 2011 09:19
Τοποθεσία: Ψαχνά Εύβοιας

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό tzanabetis » Κυρ 26 Ιουν, 2011 22:51

evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;


έτσι είναι μην αγχώνεσαι... πρέπει να ανεβάσεις στροφές στο ρελαντί για να γυρίσει σε υγραέριο, ακόμα και ζεστή να είναι η μηχανή. Δε θυμάμαι πόσες στροφές είναι αλλά μπορείς να το τσεκάρεις με μια δοκιμή. Χαμηλά είναι πάντως νομίζω, κάπου στις 1500-2000rpm
Zavoli χωρίς λαδιέρες, ξυδιέρες και τυροκαυτερές
70.000χλμ
Άβαταρ μέλους
tzanabetis
 
Δημοσιευσεις: 308
Εγγραφή: Κυρ 27 Μαρ, 2011 23:58

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Κυρ 26 Ιουν, 2011 22:52

Προφανώς, ετσι εχει προγραμματιστει ο εγκεφαλος του lpg που διαχειριζεται το συστημα. Ειναι θεμα προγραμματισμου και οχι βλαβης. Εχω ακουσει και αλλα κιτ σαν το δικο σου που το δουλευουν ετσι, αλλα αγνοώ αν το κανουν ολα. Αυτο που δεν ξερω ειναι το αν μπορεις να το αλλαξεις, κατι που δεν θα προτεινα και να γινοταν μιας και δουλευει σωστα...
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό GREGORI » Δευτ 27 Ιουν, 2011 12:44

evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;



Ετσι ακριβως.. αμα ριξης μια ξερογκαζια αυτο ηταν γυρισε..
Jetta 1.6 mpi Ζavoli άνευ λαδιέρας - 55000 ++χλμ -1200 hour LPG/215 hour βενζινη/
GREGORI
 
Δημοσιευσεις: 263
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ, 2010 23:36

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό evkarab » Πέμ 21 Ιούλ, 2011 02:40

Πριν μερικές μέρες πήγα για ρύθμιση. Φύγανε κομπιάσματα και σκορτσαρίσματα στις αλλαγές από βενζίνη σε υγραέριο. Όλα δουλεύουν άψογα.
1800 χλμ ως τώρα και μόλις που κατάφερα να αφήσω τη μπουκάλα να αδειάσει.
Μέτρησα 655 χλμ με 80 λίτρα υγραέριο. 12.2λίτρα/100χλμ. Δεν είναι και άσχημα. Βενζίνη κατανάλωνε 10.5-11λίτρα/100χλμ.
Γέμισα τη μπουκάλα στην αρχή και πήρε ακριβώς 80.02 λίτρα. Αν στο αυριανό γέμισμα πάρει πάλι τα ίδια τότε μπορώ να μιλάω για άψογη εγκατάσταση και ρύθμιση.
ΚIA Sportage 2000cc με Zavoli χωρίς λαδιέρα.
evkarab
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος, 2011 09:19
Τοποθεσία: Ψαχνά Εύβοιας

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό gkazakias » Πέμ 21 Ιούλ, 2011 10:25

evkarab έγραψε:Πριν μερικές μέρες πήγα για ρύθμιση. Φύγανε κομπιάσματα και σκορτσαρίσματα στις αλλαγές από βενζίνη σε υγραέριο. Όλα δουλεύουν άψογα.
1800 χλμ ως τώρα και μόλις που κατάφερα να αφήσω τη μπουκάλα να αδειάσει.
Μέτρησα 655 χλμ με 80 λίτρα υγραέριο. 12.2λίτρα/100χλμ. Δεν είναι και άσχημα. Βενζίνη κατανάλωνε 10.5-11λίτρα/100χλμ.
Γέμισα τη μπουκάλα στην αρχή και πήρε ακριβώς 80.02 λίτρα. Αν στο αυριανό γέμισμα πάρει πάλι τα ίδια τότε μπορώ να μιλάω για άψογη εγκατάσταση και ρύθμιση.


H μπουκαλα σου ειναι 96 λιτρα μικτή?
gkazakias
 
Δημοσιευσεις: 1512
Εγγραφή: Πέμ 17 Μαρ, 2011 02:52

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό evkarab » Παρ 22 Ιούλ, 2011 01:59

gkazakias έγραψε:H μπουκαλα σου ειναι 96 λιτρα μικτή?


Η μπουκάλα είναι 100 λίτρα και γεμίζει με 80.
Στο νέο γέμισμα από άδειο εντελώς πήρε ακριβώς 80.14 λίτρα.
ΚIA Sportage 2000cc με Zavoli χωρίς λαδιέρα.
evkarab
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Παρ 20 Μάιος, 2011 09:19
Τοποθεσία: Ψαχνά Εύβοιας

Re: KIA Sportage 2000cc (του 2002) με ZAVOLI

Δημοσίευσηαπό ARIS424 » Δευτ 25 Ιούλ, 2011 00:26

evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;

οι προυποθεσεις εκκινησης του συστηματος στο δικο μου αμαξι εχουν ως εξης-25 δευτερολεπτα απο την εκκινηση της μιζας-θερμοκρασια 40 βαθμων κελσιου-1500 σ.αλ.οταν αυτα τα τρια ολοκληρωθουν τοτε......LPG και φυγαμε
Hyundai Getz 1341κ.εκ. Zavoli kit-χλμ με LPG 27.000-χωρις λαδιερα
ARIS424
 
Δημοσιευσεις: 76
Εγγραφή: Δευτ 07 Μαρ, 2011 14:47

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες