evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;
evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;
evkarab έγραψε:Πριν μερικές μέρες πήγα για ρύθμιση. Φύγανε κομπιάσματα και σκορτσαρίσματα στις αλλαγές από βενζίνη σε υγραέριο. Όλα δουλεύουν άψογα.
1800 χλμ ως τώρα και μόλις που κατάφερα να αφήσω τη μπουκάλα να αδειάσει.
Μέτρησα 655 χλμ με 80 λίτρα υγραέριο. 12.2λίτρα/100χλμ. Δεν είναι και άσχημα. Βενζίνη κατανάλωνε 10.5-11λίτρα/100χλμ.
Γέμισα τη μπουκάλα στην αρχή και πήρε ακριβώς 80.02 λίτρα. Αν στο αυριανό γέμισμα πάρει πάλι τα ίδια τότε μπορώ να μιλάω για άψογη εγκατάσταση και ρύθμιση.
gkazakias έγραψε:H μπουκαλα σου ειναι 96 λιτρα μικτή?
evkarab έγραψε:Οι έχοντες Zavoli κιτ...παρακαλώ τα φώτα σας!
Ωραία δουλεύει μέχρι στιγμής, μα έχω μια απορία.
Βάζω μπροστά, δουλεύει ρελαντί, ανοίγει η βαλβίδα της μπουκάλας αφού πιάσει τη θερμοκρασία ο κινητήρας. Στο ρελαντί όμως όσο και να το αφήσω δουλεύει με βενζίνη. Δεν γυρνάει σε υγραέριο παρά μόνο αν ανεβάσω τις στροφές. Αν δεν αγγίξω το γκάζι δεν γυρνάει.
Έτσι πρέπει να είναι ή χρειάζεται κάποια ρύθμιση;
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες
|
|