meletis έγραψε:Από κατανάλωση το έχεις παρατηρήσει σε σχέση όταν ήταν με βενζίνη.
Εάν είσαι τυπικός στη γενική συντήρηση( φίλτρα , λάδια , μπουζί, ιμάντες εάν έχει και δεν έχει καδένα), λογικά δεν πρέπει το cintroen να εχει μηχανικές βαλβίδες , και αλλάζεις και φίλτρα στο σύστημα γκαζιού ανά 20000 χιλιόμετρα θα κάνεις ~150000 χιλιόμετρα με υγραεριο
Στάλθηκε από το Mi A2 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Καλησπέρα φίλε Μελέτη
βαλβίδες έχει ότι είχες και εσύ στο Honda κοκοράκια κλειδάκι φιλεράκι 0,20 εισαγωγής 0.40 οι εξαγωγείς με λίγο σφιχτό το φιλερ ,
ιμάντα φοράει, Λάδια του αλλάζω βία μέχρι 7.000 km μαζί με το φίλτρο λαδιού κατανάλωση και τέτοια δεν μετράω στην αρχή μέτρησα είναι αυτό σε κάποιο σημείο το γράφω μέσα στα post έκτοτε δεν ξανα ασχολήθηκα.
Και δεν το παω πανω απο 4 χιλιαδες στροφες ούτως ή άλλως το υγραέριο το βάλαμε για οικονομία Άμα θέλω να το τρέξω το γυρνάω σε βενζίνη Αλλά τι να τρέξει 1.100 κυβικά μη γελιόμαστε
Τελευταία επεξεργασία από
savvas712 και Δευτ 04 Νοέμ, 2019 16:09, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά