Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό dti » Τετ 29 Ιουν, 2011 22:25

Το Fusion με τον κινητήρα Duratec των 100 ίππων, μοντέλο 2004, χρησιμοποιείται κυρίως για μετακινήσεις μέσα στην Αθήνα από τη σύζυγό μου και είχε φθάσει να χρειάζεται πάνω από 150 ευρώ το μήνα για καύσιμα. Οπότε μπροστά στο δίλημμα πώληση - αντικατάσταση με άλλο οικονομικότερο ή μετατροπή σε υγραέριο, προτιμήσαμε τη 2η επιλογή...
Μετά από αναμονή 2 μηνών περίπου, η εγκατάσταση έγινε στον αντιπρόσωπο της Vialle, Δ. Βρεττό.
Προτιμήθηκε το LPfi από το LPi μια και μπορούσε να μπει μεγαλύτερη δεξαμενή (60 λίτρων) χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στο διαθέσιμο χώρο αποσκευών, αλλά και γιατί το συγκεκριμένο σύστημα μπορεί να "μεταφερθεί" πιο εύκολα σε άλλο αυτοκίνητο.

Μετά από μια εβδομάδα χρήσης, με 350 διανυθέντα χιλιόμετρα, δεν έχει παρατηρηθεί το παραμικρό πρόβλημα, είτε μέσα σε κίνηση, είτε σε αυτοκινητόδρομο με υψηλές ταχύτητες (μέχρι 170+).
Σήμερα έγινε και ο πρώτος ανεφοδιασμός με υπολογιζόμενη κατανάλωση υγραερίου γύρω στα 11 λίτρα/100 χλμ. (με μικτή διαδρομή εντός και εκτός Αθήνας).

Μερικές φωτογραφίες από την εξαιρετική εγκατάσταση που έκανε ο Δ. Βρεττός:

Εικόνα
Η βαλβίδα πλήρωσης τοποθετήθηκε μέσα στο χώρο της τάπας βενζίνης, σε σημείο που δεν εμποδίζει καθόλου.

Εικόνα
Η δεξαμενή της Stako, τύπου ρεζέρβας, με ημερομηνία κατασκευής 1/11 έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 48 λίτρων, που θεωρητικά δίνει αυτονομία πάνω από 400 χλμ.
Καθώς προεξείχε κάπου 5 εκατοστά, ο χώρος γύρω της καλύφθηκε με 2 φύλλα ηχομονωτικού που πήρα από το Praktiker (κόστος 26 ευρώ).
Παρά το κάλυμμα που δίνει η Vialle, η αντλία μέσα στη δεξαμενή ακουγόταν αρκετά, αλλά με το ηχομονωτικό περιορίστηκε αισθητά ο θόρυβος και πλέον πρέπει να στήσεις αυτί όταν είσαι εν κινήσει για να ακούσεις κάτι.

Εικόνα
Κάτω από το χώρο της ρεζέρβας μπήκε μεταλλική ενίσχυση και πάνω σ' αυτήν στερεώθηκε σωστά η δεξαμενή.

Εικόνα
Εδώ φαίνεται η διαδρομή της παροχής υγραερίου από τη βαλβίδα πλήρωσης προς τη δεξαμενή.

Εικόνα
Ο διακόπτης με τις ενδείξεις LED τοποθετήθηκε στην κεντρική κονσόλα.

Εικόνα
Τα μπεκ "κρύφτηκαν" στην κυριολεξία με μια πατέντα που έκανε ο κ. Βρεττός:

Εικόνα
Μπήκαν οι κατάλληλοι αποστάτες και "σηκώθηκε" λίγο, όσο χρειαζόταν, το πλαστικό κάλυμμα της μηχανής, ώστε να καλύψει πλήρως τα μπεκ και τις σωληνώσεις τροφοδοσίας με υγραέριο.

Εικόνα

Εικόνα
Μερικές ακόμη φωτογραφίες από την εγκατάσταση των μπεκ και την εξαιρετικά μικρή απόσταση από την εισαγωγή.

Εικόνα
Η κεντρική μονάδα LPe τοποθετήθηκε σε ευάερο σημείο μακριά από τη μηχανή, δίπλα από την ECU του αυτοκινήτου.

Εικόνα
Ο ρυθμιστής πίεσης με τη βαλβίδα εκτόνωσης τοποθετήθηκε κάτω από την LPe σε ακόμη πιο ευάερο σημείο.

Εικόνα
Η ασφαλειοθήκη του συστήματος.

Εικόνα
Να και μια φωτογραφία του αυτοκινήτου.

Τέλος, να πω οτι το κόστος διαμορφώθηκε περίπου στα 2000 ευρώ, συν 100 ευρώ ΚΤΕΟ (περιοδικός έλεγχος διετίας ΚΤΕΟ και ξεχωριστός έλεγχος συστήματος υγραεριοκίνησης).
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό genos2000 » Τετ 29 Ιουν, 2011 23:45

Καλοριζικο!!Σε ζηλευω που εχεις διπλα τον Βρεττο..Για πες μας κι εσυ που εβαλλες το ιδιο συστημα.Στο ρυθμισε αυτος η ειναι προρυθμισμενο τελικα?Θα ξαναπας για ρυθμιση?
genos2000
 
Δημοσιευσεις: 70
Εγγραφή: Δευτ 21 Μαρ, 2011 18:20

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό mik » Πέμ 30 Ιουν, 2011 06:22

καλοταξιδο.
μιας και εισαι γνωστης του αντικειμενου περπατατο και εσυ λιγο και πες μας αμα κανει τα γνωστα προβληματακια που εχουν αναφερει οι αλλοι χρηστες που εχουν βαλει το συστημα εδω στην θεσσαλονικη (κλωτσημα στην εναλαγη κ.α) ωστε να ξερουμε και τι να πουμε στον εδω εγκαταστατη
Ford Maverick 2.3 with vialle lpfi system
mik
 
Δημοσιευσεις: 79
Εγγραφή: Σάβ 26 Μαρ, 2011 16:10

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 30 Ιουν, 2011 17:14

Καλοτάξιδο και πανω απ'ολα απροβληματιστο και για ενα παραπανω λογο...το εχει η γυναικα... :? :lol:

Καλη αποσβεση και σε αυτο φιλε :thumbup:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό dti » Πέμ 30 Ιουν, 2011 22:05

Ευχαριστώ για τις ευχές!
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι περίεργο (κλώτσημα, κλπ.) και το έχω "περπατήσει" για πάνω από 150 χλμ.
Ρύθμιση άλλη, όχι, δεν χρειάζεται, με βάση όσα έχω δει ως τώρα. Ούτε ειπώθηκε κάτι παρόμοιο από τον εγκαταστάτη.
Το σύστημα πιθανότατα ρυθμίστηκε εδώ, αλλά ο Βρεττός γνωρίζει το αντικείμενο και σε μη "πειραγμένα" αυτοκίνητα, νομίζω οτι με το σωστό software που διαθέτει η Vialle (εφόσον υπάρχει αντίστοιχο kit για το LPi), δεν τίθεται θέμα, περαιτέρω ρύθμισης.

astragjtg έγραψε:Καλοτάξιδο και πανω απ'ολα απροβληματιστο και για ενα παραπανω λογο...το εχει η γυναικα... :? :lol:


Όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, εκείνη επέμενε περισσότερο για τη μετατροπή και για τον εγκαταστάτη! :lol:
Πέρα από το ότι τη συνόδευσα στο συνεργείο και οτι δοκίμασα το αυτοκίνητο μόνος μου για λίγα χιλιόμετρα μόλις μας παραδόθηκε (και πριν πληρώσουμε) οι όλες συνεννοήσεις έγιναν από εκείνη (για το πού θα μπει η βαλβίδα πλήρωσης, ο διακόπτης, χωρητικότητα δεξαμενής, κλπ.). ΟΚ παραδέχομαι οτι την είχα εκπαιδεύσει καλά, τόσο καιρό! :mrgreen:
Τώρα της δείχνω τα υγραεράδικα...
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό ovelixx » Παρ 01 Ιούλ, 2011 13:49

Καλορίζικο. Καλοτάξιδο με πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.
Οpel astra H 1,8 - LPG Vialle Lpfi + Vialle valve protector
ovelixx
 
Δημοσιευσεις: 17
Εγγραφή: Πέμ 21 Απρ, 2011 15:03

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό nikoathsun » Πέμ 22 Δεκ, 2011 20:20

KALES GIORTES FILE ...LEW K EGW NA VALW VIALLE,TO DIKO SU PAEI KALA AKOMA?TI MU PROTINEIS??
nikoathsun
 
Δημοσιευσεις: 34
Εγγραφή: Τετ 21 Σεπ, 2011 20:53

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό kolokas » Πέμ 22 Δεκ, 2011 21:19

βαλτο αλλη μια δεν το ειδαμε..γραψε με ελληνικα τουλαχιστον.
prin vsi , slk 200 r171 upgrade 204 hp.....
kolokas
 
Δημοσιευσεις: 172
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιουν, 2011 17:13

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 22 Δεκ, 2011 23:14

Δεν είναι πολλά χρήματα για ένα αυτοκίνητο 100 hp ? και μάλιστα όταν δεν χρειάζεται ιδιαίτερα τον υγρό ψεκασμο δηλαδή δεν είναι άμεσου ψεκασμου και που θα λειτουργούσε περίφημα με ένα άλλο ολλανδικό σύστημα πχ το prins silver line στα 1200 ευρω , ή ένα πολυ καλο ιταλικό τύπου brc απο καλο εγκαταστάτη όπως η lpgas η geartech κτλ για να μην λέτε οτι γράφω μόνο για την PRINS εδω μέσα στα ίδια χρήματα ;

Και εγώ της γυναίκας μου θα βάλω στο συνεργείο μετα τις γιορτές ένα BMW Χ1 διλιτρο 150 hp valvetronic με prins VCI 2 αμφίδρομης επικοινωνίας ΟΒD με εγκέφαλο στα 1600 € και σνεβαινω τόσο ψηλά σε τιμη διότι είναι το αμάξι με 2000 χιλιόμετρα .. ( www.qgas.gr ) το σκέφτηκα αρκετά λόγω της υψηλής τιμής του συστήματος αλλα το αμάξι είναι ολοκαίνουργιο 2011 αυγουστος και θα χάσει και την εγγύηση του αλλα δεν με ενδιαφέρει, γιατί οτι πληρώνεις παίρνεις !!!!

Αλλα σε ένα ford της δουλειάς μου connect 1800 με brc έχει 20000 χιλ χωρίς πρόβλημα παρα τις τρομπες του εγκαταστατη που ανακαλυψα στην πορεία και πληρώθηκε περισυ 1230 € μια χαρα παει !!!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ford Fusion 1.6 με Vialle LPfi

Δημοσίευσηαπό dti » Παρ 23 Δεκ, 2011 21:17

dathens έγραψε:Δεν είναι πολλά χρήματα για ένα αυτοκίνητο 100 hp ? και μάλιστα όταν δεν χρειάζεται ιδιαίτερα τον υγρό ψεκασμο δηλαδή δεν είναι άμεσου ψεκασμου και που θα λειτουργούσε περίφημα με ένα άλλο ολλανδικό σύστημα πχ το prins silver line στα 1200 ευρω , ή ένα πολυ καλο ιταλικό τύπου brc απο καλο εγκαταστάτη όπως η lpgas η geartech κτλ για να μην λέτε οτι γράφω μόνο για την PRINS εδω μέσα στα ίδια χρήματα ;


Ναι όντως είναι αρκετά τα χρήματα, ειδικά στην τρέχουσα οικονομική συγκυρία.
Δεδομένου όμως οτι το αυτοκίνητο προβλέπεται να κρατηθεί (αναγκαστικά) για αρκετά χρόνια ακόμη και ο συγκεκριμένος κινητήρας (όπως και σχεδόν όλοι της Ford) έχει τις ευαισθησίες του, προτίμησα υγρό ψεκασμό για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μέχρι στιγμής, μετά από 7500 χλμ., είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι, δεν έχει προκύψει το παραμικρό πρόβλημα, δεν ξαναπέρασα ποτέ από τον εγκαταστάτη, προβλεπόμενο κόστος συντήρησης (φίλτρα, κλπ.) μηδέν και επιπλέον σιγουριά που προκύπτει από την ποιότητα της Vialle. Τώρα αν όλα αυτά συνδυαστούν με το γεγονός οτι το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται καθημερινά μέσα στην πόλη από τη σύζυγο και μόνο η απουσία της οποιασδήποτε μουρμούρας λόγω της μετατροπής, είναι πολύ σημαντικός παράγοντας...

Φυσικά υπάρχουν και άλλα καλά συστήματα από εξαιρετικούς εγκαταστάτες, αλλά ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Επόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 60 επισκέπτες





cron