Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ, 2011 19:28
Μετα απο αρκετο ψαξιμο αποφασισα και κατεληξα στην τοποθετηση του "BRC SEQUENT PLUG & DRIVE" στο Ηyundai i30 1400 cc που εχω .
Το i30 θεωρειται ως "επικίνδυνο" για βλαβες στις βαλβιδες με το lpg λογω μηχανικων ωστηριων .
Παντως επισημα η BRC δεν προτεινει ουτε "λαδιερα" ουτε κατι αλλο και δεν το εχει στα αμαξια με προβληματα
Για εγκαταστατη - συνεργατη επελεξα αυτον που μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις για τις γνωσεις του και την υπομονη του σχετικα με το "πριξιμο" που του εκανα με τις ερωτησεις μου .
Αυτος ειναι ο Κος Χρηστος της LPGas
Το συστημα ειναι ολο BRC .
Η δεξαμενη ειναι 55 lt και ειναι στην θεση της ρεζερβας .
Ο εγκεφαλος ειναι ο "καλος" που συνδεετε με την ΟΒD θυρα του αυτοκινητου και η καλωδιοση ειναι plug and drive χωρις "κοψε - ραψε" στο αμαξι .
Το γεμισμα γινεται απο την πορτα του ρεζερβουαρ με εναν ανταπτορα .
Το μονο που δεν μπηκε ακομα ειναι η λαδιερα γιατι γιατι διαπιστωθηκε καποιο προβλημα με την απλη λαδιερα και περιμενουμε μια αλλη με 4 παροχες 1 σε καθε κυλινδρο .
Απλα για το φοβο των ιουδαιων εβαλα ενα προσθετο ειδικο για γκαζι στην βενζινη .
Να και το pdf απο το site της BRC για το i30 ! ! ! !
http://www.scribd.com/fullscreen/603213 ... zsvuo6422i
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αριστες .
Κανενα απολυτως προβλημα .
Εαν δεν κοιταξεις το λαμπακι ,δεν καταλαβαινεις οτι εισαι με γκαζι .
Αλλαζεις εν "πλω" απο γκαζι σε βενζινη και τουμπαλιν χωρις "κιχ"
Το πιο καλο οταν πας και γεμιζεις με 40 ευρω ........... αλλη αισθηση .........
Ps : Για τεχνικες αποριες ρωτατε αλλα παρακαλω τον LPGas να απαντα αντι εμου για να μην πω καποια "λαλακια".
Αυτες ειναι φωτο που βγηκαν κατα τη διαρκεια της εγκαταστασης , θα ακολουθησουν και μερικες σημερινές :
O εγκεφαλος ειναι τοποθετημενος κατω απο την μπαταρια χαμηλα ....
Ασφαλειοθηκη διπλα στον θετικο πολο
Εγκατασταση
Μπεκιερα
Το i30 θεωρειται ως "επικίνδυνο" για βλαβες στις βαλβιδες με το lpg λογω μηχανικων ωστηριων .
Παντως επισημα η BRC δεν προτεινει ουτε "λαδιερα" ουτε κατι αλλο και δεν το εχει στα αμαξια με προβληματα
Για εγκαταστατη - συνεργατη επελεξα αυτον που μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις για τις γνωσεις του και την υπομονη του σχετικα με το "πριξιμο" που του εκανα με τις ερωτησεις μου .
Αυτος ειναι ο Κος Χρηστος της LPGas
Το συστημα ειναι ολο BRC .
Η δεξαμενη ειναι 55 lt και ειναι στην θεση της ρεζερβας .
Ο εγκεφαλος ειναι ο "καλος" που συνδεετε με την ΟΒD θυρα του αυτοκινητου και η καλωδιοση ειναι plug and drive χωρις "κοψε - ραψε" στο αμαξι .
Το γεμισμα γινεται απο την πορτα του ρεζερβουαρ με εναν ανταπτορα .
Το μονο που δεν μπηκε ακομα ειναι η λαδιερα γιατι γιατι διαπιστωθηκε καποιο προβλημα με την απλη λαδιερα και περιμενουμε μια αλλη με 4 παροχες 1 σε καθε κυλινδρο .
Απλα για το φοβο των ιουδαιων εβαλα ενα προσθετο ειδικο για γκαζι στην βενζινη .
Να και το pdf απο το site της BRC για το i30 ! ! ! !
http://www.scribd.com/fullscreen/603213 ... zsvuo6422i
Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αριστες .
Κανενα απολυτως προβλημα .
Εαν δεν κοιταξεις το λαμπακι ,δεν καταλαβαινεις οτι εισαι με γκαζι .
Αλλαζεις εν "πλω" απο γκαζι σε βενζινη και τουμπαλιν χωρις "κιχ"
Το πιο καλο οταν πας και γεμιζεις με 40 ευρω ........... αλλη αισθηση .........
Ps : Για τεχνικες αποριες ρωτατε αλλα παρακαλω τον LPGas να απαντα αντι εμου για να μην πω καποια "λαλακια".
Αυτες ειναι φωτο που βγηκαν κατα τη διαρκεια της εγκαταστασης , θα ακολουθησουν και μερικες σημερινές :
O εγκεφαλος ειναι τοποθετημενος κατω απο την μπαταρια χαμηλα ....
Ασφαλειοθηκη διπλα στον θετικο πολο
Εγκατασταση
Μπεκιερα