Σελίδα 1 από 10

Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ, 2011 19:28
από villasg
Μετα απο αρκετο ψαξιμο αποφασισα και κατεληξα στην τοποθετηση του "BRC SEQUENT PLUG & DRIVE" στο Ηyundai i30 1400 cc που εχω .
Το i30 θεωρειται ως "επικίνδυνο" για βλαβες στις βαλβιδες με το lpg λογω μηχανικων ωστηριων .
Παντως επισημα η BRC δεν προτεινει ουτε "λαδιερα" ουτε κατι αλλο και δεν το εχει στα αμαξια με προβληματα
Για εγκαταστατη - συνεργατη επελεξα αυτον που μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις για τις γνωσεις του και την υπομονη του σχετικα με το "πριξιμο" που του εκανα με τις ερωτησεις μου .
Αυτος ειναι ο Κος Χρηστος της LPGas
Το συστημα ειναι ολο BRC .
Η δεξαμενη ειναι 55 lt και ειναι στην θεση της ρεζερβας .
Ο εγκεφαλος ειναι ο "καλος" που συνδεετε με την ΟΒD θυρα του αυτοκινητου και η καλωδιοση ειναι plug and drive χωρις "κοψε - ραψε" στο αμαξι .
Το γεμισμα γινεται απο την πορτα του ρεζερβουαρ με εναν ανταπτορα .
Το μονο που δεν μπηκε ακομα ειναι η λαδιερα γιατι γιατι διαπιστωθηκε καποιο προβλημα με την απλη λαδιερα και περιμενουμε μια αλλη με 4 παροχες 1 σε καθε κυλινδρο .
Απλα για το φοβο των ιουδαιων εβαλα ενα προσθετο ειδικο για γκαζι στην βενζινη .
Να και το pdf απο το site της BRC για το i30 ! ! ! !
http://www.scribd.com/fullscreen/603213 ... zsvuo6422i

Οι πρωτες εντυπωσεις ειναι αριστες .
Κανενα απολυτως προβλημα .
Εαν δεν κοιταξεις το λαμπακι ,δεν καταλαβαινεις οτι εισαι με γκαζι .
Αλλαζεις εν "πλω" απο γκαζι σε βενζινη και τουμπαλιν χωρις "κιχ"
Το πιο καλο οταν πας και γεμιζεις με 40 ευρω ........... αλλη αισθηση .........

Ps : Για τεχνικες αποριες ρωτατε αλλα παρακαλω τον LPGas να απαντα αντι εμου για να μην πω καποια "λαλακια".

Αυτες ειναι φωτο που βγηκαν κατα τη διαρκεια της εγκαταστασης , θα ακολουθησουν και μερικες σημερινές :
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


O εγκεφαλος ειναι τοποθετημενος κατω απο την μπαταρια χαμηλα ....
Εικόνα

Ασφαλειοθηκη διπλα στον θετικο πολο
Εικόνα

Εγκατασταση
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

Εικόνα
Εικόνα

Μπεκιερα
Εικόνα
Εικόνα

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 28 Ιούλ, 2011 20:33
από villasg
Μπηκε τελικα και η ηλεκτρονικη λαδιερα της flashlube [Electronic Valve Saver Kit]
H τοποθετηση εγινε στον επισημο αντιπροσοπο της flashlube στην αθηνα [ ΑΦΟΙ ΛΟΓΟΘΕΤΗ & ΣΙΑ ΟΕ/ Logothetis Autogas Βιτιβίλια 44 Ίλιον ]

Η τοποθετηση χοροταξικα
Εικόνα

Ενδειξη αδειου δοχειου λιπαντικου

Εικόνα

Το δοχειο του λιπαντικου
Εικόνα

Ηλεκτρονικη μοναδα ecu που ελεγχει την δοση του λιπαντικου περνοντας πληροφοριες απο τα μπεκ αεριου
Εικόνα

Εδω ερχετε και πεφτει πανω στο "ταφ" η λαδιερα.
Βασικα εχει κοπει , κοντα στο μοτερ , ο σωληνας υποπιεσης που παει που παει στον ρυθμιστη πιεσης ( reducer ) και στο σενσορα του MAP , και εκει μπηκε ενα ταφ και συνδεθηκε εκει ο σωληνας απο την λαδιερα"
Εικόνα

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ, 2011 00:42
από dti
Καλορίζικο και πάντα απροβλήματιστο με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα!
Η εγκατάσταση φαίνεται άψογη!
Να ρωτήσω κάτι για την ηλεκτρονική λαδιέρα με παροχή για κάθε κύλινδρο: Θα γίνουν νέες τρύπες στην πολλαπλή ή θα συνδεθεί με κάποιο διακλαδωτήρα στην παροχή του υγραερίου στο σωληνάκι από κάθε μπεκ; Πώς και δεν μπήκε από την αρχή για να γλυτώσεις το ράβε-ξήλωνε;

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 29 Ιούλ, 2011 09:37
από villasg
Ευχαριστω .
Οσο για το λαδικο ειχαμε πει να μπει απλη λαδιερα αλλα στην διαδρομη προεκυψε καποιο "θεμα" με την τοποθετηση της απλης .
Το γιατι και πως ας απαντησει ο Kος Χρηστος ( LPGas )

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 30 Ιούλ, 2011 10:39
από LPGas
Η πολλαπλή εισαγωγής του i30 έχει πολλές εσοχές εσωτερικά, και το κυριότερο κατεβαίνει πολύ χαμηλά, για να ξανανέβει 30 πόντους στο ψηλότερο σημείο της. Σε χαλαρή οδήγηση θα υπήρχε ο κίνδυνος συσσώρευσης πρόσθετου λιπαντικού στο κατώτερο σημείο της. Όποτε προτιμήσαμε να τοποθετηθεί ένας διακλαδωτής που θα στέλνει πρόσθετο σε κάθε κύλινδρο χωριστά στο ανώτερο σημείο της πολλαπλής

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 17:10
από anikologr
LPGas έγραψε:Η πολλαπλή εισαγωγής του i30 έχει πολλές εσοχές εσωτερικά, και το κυριότερο κατεβαίνει πολύ χαμηλά, για να ξανανέβει 30 πόντους στο ψηλότερο σημείο της. Σε χαλαρή οδήγηση θα υπήρχε ο κίνδυνος συσσώρευσης πρόσθετου λιπαντικού στο κατώτερο σημείο της. Όποτε προτιμήσαμε να τοποθετηθεί ένας διακλαδωτής που θα στέλνει πρόσθετο σε κάθε κύλινδρο χωριστά στο ανώτερο σημείο της πολλαπλής


Αν κατάλαβα καλά θα χρησιμοποιηθεί σαν βάση η απλή λαδιέρα υποπίεσης και απλά θα μπει ένας διακλαδωτής 1 -> 4. Στο ανώτερο σημείο λοιπόν της πολλαπλής το πρόσθετο θα εισέρχεται από ξεχωριστή τρύπα σε κάθε ένα κύλινδρο? Μια φωτογραφία θα ήταν χρήσιμη καθώς έχω το ίδιο αμάξι και ενδιαφέρομαι και εγώ για κάτι αντίστοιχο!!

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 20:07
από villasg
Να εισαι σιγουρος οτι μολις ερθει και μπει ( Σεπτεβριο λογω διακοπων ) θα μπει αναλογη δωτο - επεξηγηση !

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 22:02
από anikologr
villasg έγραψε:Να εισαι σιγουρος οτι μολις ερθει και μπει ( Σεπτεβριο λογω διακοπων ) θα μπει αναλογη δωτο - επεξηγηση !


Σωστός. Αν έκαναν όλοι έτσι και παρείχαν πληροφορίες και φωτογραφίες για την εγκατάστασή τους όπως εσύ σίγουρα θα είχαμε αποφύγει πολλές κακοτοπιές. Καλά χιλιόμετρα να έχεις και γρήγορη απόσβεση. Τελικά με το θέμα της βενζίνης ξέρεις πως στο έχει ρυθμίσει? Πχ αν ψεκάζει και βενζίνη και σε ποιες στροφές-φορτία?

Τέλος η διαγνωστική θύρα που λες δεν είναι του BRC αλλά του ίδιου του αυτοκινήτου ;)

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Αύγ, 2011 23:41
από DaKancho
dti έγραψε:
Η εγκατάσταση φαίνεται άψογη!




Και το αυτοκίνητο καλά πλυμένο...




Εικόνα



Όμως ο αισθητήρας MAP τι δουλειά έχει εκεί πάνω; Και η μονωτική ταινία (που είναι τουλάχιστον στο χρώμα του αυτοκινήτου...) είναι για να μην κοπεί το καλώδιο όταν κλείνει το καπώ;


Εικόνα

Re: Hyundai i30 & BRC SEQUENT PLUG & DRIVE

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Αύγ, 2011 14:55
από LPGas
Τσεκαρισμένο με γρασάκι ότι δεν βρίσκει στο καπό. ;)
Κρίθηκε η καλύτερη θέση για να είναι ψηλότερα από το πιο ψηλό σημείο της πολλαπλής εισαγωγής ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση να βουλώσει από αναθυμιάσεις, λάδι κλπ.