Σελίδα 9 από 10

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Απρ, 2017 12:33
από villasg
Συνεχίζουμε ακάθεκτοι έχοντας φτάσει αισίως τις 85000χλμ ( 75000 με αεριο ) .
Ολα βαίνουν καλώς

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Απρ, 2018 15:24
από villasg
Αισιως 94.000 ( τα 84.000 με αεριο μεσα σε 7 χρονια ) "BRC SEQUENT PLUG & DRIVE" σε Hyundai i30 1400 2010

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 19 Απρ, 2018 21:57
από meletis
villasg έγραψε:Αισιως 94.000 ( τα 84.000 με αεριο μεσα σε 7 χρονια ) "BRC SEQUENT PLUG & DRIVE" σε Hyundai i30 1400 2010

Τίς βαλβίδες τίς έχει κοιτάξει , έχουν μεταβληθεί οι εξαγωγής;

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Απρ, 2018 09:12
από vdgle
Ευχάριστα νέα.
Κάνε όμως έναν έλεγχο με τον μηχανικό σου.
Το να βγάλει το καπάκι της μηχανής και να μετρήσει με το φιλερ είναι 30 λεπτά δουλειά.
Εγώ το έκανα όταν έβαλα αεριο για να δω που βρίσκεται και θα το ξανατσεκαρω στα 60000χλμ.

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 28 Απρ, 2018 11:38
από villasg
vdgle έγραψε:Ευχάριστα νέα.
Κάνε όμως έναν έλεγχο με τον μηχανικό σου.
Το να βγάλει το καπάκι της μηχανής και να μετρήσει με το φιλερ είναι 30 λεπτά δουλειά.
Εγώ το έκανα όταν έβαλα αεριο για να δω που βρίσκεται και θα το ξανατσεκαρω στα 60000χλμ.


Εγινε μετρηση πριν 2 ετη , εαν εχει χρονο ο μηχανικος μου @hliasθα γινει ξανα στο service σε 2-3 εβδομαδες

villasg έγραψε:5 χρονια αεριο
75000 χλμ συνολικα - 65000χλμ με αεριο

Εγινε μετρηση βαλβιδων εχθες .
Αποτελεσματα

1ος
εισαγωγης : 0,15 0,15
εξαγωγης : 0,22 0,20

2ος
εισαγωγης : 0,17 0,15
εξαγωγης : 0,20 0,20

3ος
εισαγωγης : 0,17 0,15
εξαγωγης : 0,22 0,22

4ος
εισαγωγης : 0,15 0,15
εξαγωγης : 0,22 0,22

Τιμες κατασκευαστη προφορικα απο την Hyundai:
εισαγωγης : 0,13 - 0,20
εξαγωγης : 0,18 - 0,26

Τιμες κατασκευαστη προφορικα απο το προγραμμα Autodata 3.4
Εικόνα


Το ξαναποσταρω βαζοντας και τις τιμες που δινει το προγραμμα Autodata 3.4 που εχουν τα συνεργεια

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Νοέμ, 2018 08:22
από anikologr
Για να αναστήσω το θέμα. Είμαι στα 75.000 με υγραέριο τοποθέτηση στα 75.000 τώρα πάτησα τα 150.000. Πολλά από αυτά τα έχω κάνει με βενζίνη. Τον τελευταίο καιρό δυσκολεύεται να πάρει μπροστά. Αν το λειτουργώ βενζίνη όλα οκ. Προφανώς κάποιο μπεκ υγραερίου δεν κλείνει σωστά οπότε έχει πολύ πλούσιο μείγμα. Άρα θα ξεκινήσω από εκεί.

Τα μπεκ μου είναι τα omvl reg. Βλέπω στο δίκτυο κιτ επισκευής με 25 ευρώ. Επίσης βλέπω ότι είναι πολύ εύκολη διαδικασία. Αυτό που με αποτρέπει είναι ότι μετά μάλλον θέλουν καλιμπλαρισμα.

Θα ήθελα αν κάποιος από Πάτρα έχει υπόψιν κάποιο καλό συνεργείο να το στείλει σε πμ.

Ευχαριστώ

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν, 2019 20:54
από rocky
Εγω που είχα παρόμοιο προβλημα σε κια proceed 1,6 εφαγα την προπαγάνδα με το υποτιθέμενα χαλασμένο μπέκ που δεν κλείνει.Εδωσα 170 ευρώ για να τα αλλάξω και τίποτα.Αφού κανένας μηχανικός δεν μπορούσε να καταλάβει τι συμβαίνει και αφού μέτρησα διάκενα τα οποία είχαν κλείσει αλλα οχι πάρα πολύ αποφάσισα και άλλαξα τις βαλβίδες.Τελικά παραμύθι και αυτό.Την ¨λύση" μου την έδωσε ενας μηχανικός που ασχολείται και με αγώνες ταχύτητας. long fuel trims. κοινώς οι χάρτες του εργοστασιακού εγκεφάλου με την πάροδο του χρόνου βγαίνουν εκτός των σωστών τιμών.Μου ξανα εγκατέστησε τους χάρτες απο την αρχή και μετά απο 200 χιλιομετρα με βενζίνη ήταν εντάξει.Το θέμα είναι οτι θα ξαναεμφανιστεί γιατί καίω αέριο. Γενικά με τους δικούς μας κινητήρες μέτρα μόνο τις βαλβίδες και οταν κλείσουν αρκετά πάνε σε αλλαγή.Οσο για τώρα κάνε καμιά 800 χιλιόμετρα μονο Βενζίνη και θα στρώσει πιστεύω και απο εκεί και μετα να παίζει την βενζίνη μεταξύ 1/2 και 1/4 στο ντεπόζιτο.

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν, 2019 21:56
από villasg
Καλη χρονια σε ολους .
104000 χλμ χωρις κανενα προβλημα ( 94000 με αεριο ) 7 1/2 χρονια

Αλλα εβγαλε αλλη ασχετη βλαβη , τον αστεροειδη συνδεσμο στην κολωνα του τιμονιου ο οποιος και αλλαχτηκε .

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 03 Ιαν, 2019 17:15
από anikologr
villasg έγραψε:Καλη χρονια σε ολους .
104000 χλμ χωρις κανενα προβλημα ( 94000 με αεριο ) 7 1/2 χρονια

Αλλα εβγαλε αλλη ασχετη βλαβη , τον αστεροειδη συνδεσμο στην κολωνα του τιμονιου ο οποιος και αλλαχτηκε .

Καλή χρονιά.. Τον έχω αλλάξει ήδη δύο φορές.. 151000 χιλιόμετρα.. 75.000 Πο τότε που έβαλα αέριο αλλά έχω κάνει και πολλά με βενζίνη.

Re: Hyundai i30 & BRC Sequent plug & drive

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 31 Αύγ, 2019 12:57
από vdgle
Είμαι στις 46500 χλμ με αέριο με σύνολο 106000.
Όλα καλά και οικονομικά.
Πήρα και ένα σήμα για lpg δίνοντας πιο επίσημη εικόνα στο i30ΕικόναΕικόνα