Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Χωρητικότητα : 43 λίτρα σε tank 47lt (91%)

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 23 Αύγ, 2011 00:26

KrazyA έγραψε:Προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου η έξτρα χωρητικότητα (=αυτονομία) αλλά αυτό είναι και ασφαλές;
Απότι έχω διαβάσει ακόμα και να γεμίσεις το tank στο 100% υπάρχει μηχανισμός που θα εκτονώσει το extra καύσιμο σε περίπτωση ανάγκης (πχ συμπίεση της δεξαμενής). Ισχύει; Και σε κάθε περίπτωση τι μπορώ εγώ να κάνω για δική μου προστασία; Να κάνω πχ μια εκτίμηση πόσα λίτρα θα πρέπει να μου βάλει ο βενζινάς πριν με γεμίσει και να του λέω να σταματήσει; Δεν το βρίσκω και πολύ πρακτικό... Ιδέες; ή απλά να το ξεχάσω και να μην ασχολούμε;


Ασφαλες δεν θα ειναι αν εισαι...ατυχος. Δηλαδη αν βγεις απο το πρατηριο γεματος πανω απ΄το 80% και γινει(μακρια απο ολους μας) καμια στραβη και πεσει καποιος πανω μας....δεν θελω να σκεφτομαι τι μπορει να γινει... Το κενο υπαρχει για τετοια γεγονοτα (περαν της αυξομείωσης του καυσιμου λογο θερμοκρασιων).

Και σε μενα εδω και 1,5 χρονο στο 90% γεμιζω και ποτε δεν εχει κανει εκτονωση η βαλβιβα, ουτε το καλοκαιρι. Βεβαια, το παραπανω καυσιμο το καταναλωνω σχεδον αμεσως μετα το γεμισμα μιας και το πρατηριο απεχει 40χλμ απο το σπιτι.
Στην τελικη τι κανεις ? Ειναι στο χερι του καθενος. Εγω το αφηνω ως εχει και δεν με χαλαει. Αν θες ομως να διορθώσεις το φλοτερ, πας στο μαστορα σου .
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό KrazyA » Κυρ 28 Αύγ, 2011 20:21

Να προσθέσω μερικές ακόμα φωτογραφίες από την εγκατάσταση που έχουν κύρια να κάνουν με το tank και την ρεζέρβα.

Το tank (47lt) μπήκε στην θέση της ρεζέρβας, που τελικά μου ανέβασε το πάτωμα του χώρου αποσκευών 7 εκατοστά (μετρημένα), από σύνολο 58 εκατοστά μέχρι την εταζέρα (που βγαίνει άλλωστε). Εδώ φαίνεται η κατάσταση γυμνή:
Εικόνα
με το κάλυμμα μαμά (που έκοψα μόνος μου ώστε να ταιριάζει):
Εικόνα
και με την τελική πρόσθετη τσόχα-κάλυμα που έχω βάλει για να κρύβετε το tank:
Εικόνα

Επίσης εδώ θα δείτε πως χώρεσε η ρεζέρβα κάτω από το αριστερό πάτωμα, ώστε να την έχω πάντα μαζί μου.
Αρχικά είναι το πάτωμα με το καπάκι (πίσω από το κάθισμα του οδηγού) στην θέση του, τουτέστιν η νορμάλ κατάσταση:
Εικόνα
και μετά χωρίς το καπάκι και με την ρεζέρβα (και όλα τα παρελκόμενα) μέσα στο πάτωμα:
Εικόνα

Προφανώς οι πατέντες με την ρεζέρβα και το κάλυμα του tank είναι δικές μου, το συνεργείο απλά δεν ασχολείτε με τέτοια κοσμητικά αλλά άκρως χρηστικά θέματα...
KrazyA
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 23:44

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό dti » Κυρ 28 Αύγ, 2011 23:28

Είσαι πολύ τυχερός που χώρεσε η ρεζέρβα σ' αυτή τη θέση!
Θα πρότεινα να πάρεις ένα αφρολέξ να βάλεις γύρω από την δεξαμενή ώστε να έχεις επίπεδο χώρο αποσκευών και να δείχνει το ίδιο καλαίσθητο και λειτουργικό όπως με το "μαμά" κάλυμμα.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό KrazyA » Δευτ 29 Αύγ, 2011 00:39

Ναι το ξέρω, η περίπτωση με την ρεζέρβα ήταν ανέλπιστη τύχη! Ούτε καν το περίμενα όταν δοκίμασα αλλά χώρεσε. Απλά "έφαγα" γύρω στο μισό εκατοστό λίγο το κάτω μέρος του καλύματος στο πάτωμα (περιμετρικα γιατί ακουμπούσε η στεφάνη από την ζάντα) γιατί αρχικά έβρισκε και δεν έκλεινε τέλεια, τώρα κλείνει το καπάκι γάντι! Τώρα για το πορτμπαγκάζ το σκέφτηκα αυτό που προτείνει με το αφρολέξ, αλλά τελικά δεν το έκανα. Ο λόγος είναι ότι καταρχήν θα χάσω αποθηκευτικό χώρο (έστω αυτόν τον λίγο) αλλά και γιατί στο αμάξι το πάτωμα είναι εντελώς επίπεδο μέχρι τέρμα πίσω, και θα φαινόταν ίσως άσχημο το νέο κατώφλι ανοίγοντας την πόρτα. Φυσικά και τώρα φαίνεται το tank, αλλά όπως και να έχει το πράγμα τέλεια λύση δεν υπάρχει, θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που ήρθαν έτσι τα πράγματα και οι απώλειές μου από την μετατροπή σε υγραέριο ήταν πρακτικά ελάχιστες. Πάντως για το αφρολέξ επιφυλάσομαι και ίσως να το δοκιμάσω μελλοντικά (αν βρω χρόνο και διάθεση για μαστορέματα)...
KrazyA
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 23:44

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 01 Σεπ, 2011 18:30

KrazyA έγραψε:Καταρχήν φίλε μου σε ευχαριστώ για τα χρηστικά σχόλιά σου.

Για την τάπα πλήρωσης το συζητήσαμε και εκτιμώ ότι καλώς μπήκε εκεί. Είναι αρκετά ψηλά και δεν βρίσκει σε πεζοδρόμια στο παρκάρισμα (βρίσκει η ρόδα στο συγκεκριμένο μοντέλο). Το έχω 11 χρόνια το αμάξι και δεν το έχω χτυπήσει ποτέ εκεί. Πάντως το σχόλιό σου είναι απόλυτα λογικό, αν μάλιστα θέλουμε μεγαλύτερη διακριτικότητα, και ασφάλεια.

Τώρα αυτό για την μπουκάλα και την περιστροφή μισή στροφή (180 μοίρες) θέλω να με βοηθήσεις λίγο παραπάνω. Εφόσον είναι επίπεδη (donut) η δεξαμενή τι θα αλλάξει με την περιστροφή; Εννοείς φίλε μου πως ίσως δείχνει άδεια όταν έχει ακόμα μέσα καύσιμο; Από το αρχείο μου βλέπω πως μια φορά έβαλα 39 lt και μάλιστα χωρίς να έχω μείνει από καύσιμο (έχει ονομαστική χωρητικότητα 47lt, και πραγματική με 80% να είναι 38lt). Και με βάση τα χιλιόμετρα που έκανα δεν με έκλεψε το πρατήριο (θέλω να πιστεύω). Άρα εκτιμώ ότι αδειάζει κανονικά. Οποιαδήποτε άλλα σχόλιά σου είναι πάντα ευπρόσδεκτα!


Οι μπουκάλες υγραερίου δεν έχουν διαχωριστικά και το καύσιμο μετακινείται έντονα προς τα πίσω στις επιταχύνσεις. Άμεσο αποτέλεσμα αυτού είναι σε μια έντονη επιτάχυνση ή και ανηφόρα, να σε γυρίζει στη βενζίνη όταν η στάθμη του υγραερίου είναι χαμηλή λόγο συγκέντρωσης του στο πίσω μέρος της μπουκάλας.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό KrazyA » Πέμ 01 Σεπ, 2011 22:16

;)
Πολύ λογικό αυτό που λες, μιάς και η τρύπα στην μπουκάλα donut φαίνεται να είναι στην μέσα αλλά μπροστινή πλευρά.
Πάντως αν είδες έγραψα πριν μερικές μέρες ότι προσπαθώντας να το "αδειάσω" ξεπέρασα κατά πολύ το αρχικό μου όριο αυτονομίας (το εκτιμούσα στα 450 χιλ) και έφτασα στα 505 χιλ χωρίς καμιά διακοπή και νομίζοντας ότι είμαι σχεδόν άδειος. Μάλιστα γέμισα με 43 λίτρα (στα 47 ή 91%, αρκετά πάνω από το 80%). Τουτέστιν πιθανώς το tank (μάρκα Step) έχει κάποιο κόλπο μέσα και ρουφά καύσιμο από καλό/ουδέτερο σημείο και δεν επειρεάζεται τελικά σημαντικά από κλήσεις ή επτιταχύνσεις.
KrazyA
 
Δημοσιευσεις: 94
Εγγραφή: Τρί 26 Ιούλ, 2011 23:44

Re: TOYOTA Yaris Verso 1.3 (2000)

Δημοσίευσηαπό LPGas » Παρ 02 Σεπ, 2011 17:12

Δεν υπάρχει κανένα κόλπο στα tanks της Step, όλα παρόμοια είναι στο σχεδιασμό, μόνο οι ποιότητες των υλικών αλλάζουν. Το χειμώνα που είναι πιο χαμηλή η πίεση του καυσίμου ενδέχεται να στο εμφανίσει εντονότερα. Δεν είναι κάτι συγκλονιστικό για να σε σκοτίζει, κουβέντα για το πώς θα ήταν τέλειο κάνουμε.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες