εχοντας καει απο ενα κιτ ultra gas και παραμενοντας δυσπιστος για το αν θα δουλεψει το αυτοκινητο υγραεριο γραφω αφου εχουν περασει 4000 κμ με prins vsi. το αυτοκινητο ψεκαζει σε ολο το φασμα υγραεριο και τα παντα λιτουργουν αψογα ακομα και στα αποτομα κατεβασματα που κανει το kick down.με το ultra gas ταλαιπωρηθηκα αφανταστα και ενω ηρθαν ολοι οι τεχνικοι της εταιριας δεν καταφεραν να ρυθμισουν το αυτοκινητο και συνεχως εκοβε κυλινδρο με αποτελεσμα ποτε να εχει φτωχα μιγματα ποτε πλουσια και να σπασουν 4 καταλυτες χωρις να το ρυθμισουν.επικοινωνησαμε με το κυριο Φαρμακη και ειπε πως ναλαμβανει την τοποθετηση και πωσ ολα θσ λειτουργουν οπωσ και στη βενζινη.ετσι λοιπον πηγα στον κυριο Ελεκιδη mercedes benz -lorrinser στη Θεσσαλονικη και εγινε η εγκατασταση.το κιτ στοιχιζει για υπερτροφοδοτουμενα 2300 με κτεο και πληρη αποδειξη η 2100 με μειωμενη. βαλαμε τον πιο υρχυρο πνευμονα που συνδεεται και με εξτρα map και τα κιτρινα μπεκ. ο πνευμονασ ειναι χαμηλα απο κατω και ξεχασα να τον φωτογραφησω.δεξαμενη 25 λιτ γιατι το αυτοκινητο ειναι cabrio με μικρο χωρο 300 λιτ πορτ παγκαζ.
δεν στγκρατησα ονομα .ηταν ενασ μελαχρινος και ενας πιο ψηλος με λιγο μακρυ μαλλι και γυαλια.αν δεν κανω λαθοσ Γιαννησ λεγοταν.εχω ενα κυκλο 20%-25% παραπανω απο τη βενζινη...αναλογωσ τη χρηση.χωρισ πατηματα και τετοια η καταναλωση ειναι περιπου +15%.ειμαι απολυτα ικανοποιημενοσ.