φιλοι μου ανεβασα μερικες φωτο σαν νεος εδω κατι δεν εκανα σωστα μαλλον για καλθτερη προβολη ανοιξτε τισ φωτο σε νεα καρτελα ζητω συγνωμη για το λαθος μου ευχαριστω!
η εγκατασταση εφινε στο καματερο επελεξε εξωτερικη βαλβιδα γιατι σε τυχον εκτονοση η διαροη να μην μυριζει γκαζι μεσα το αμαξι αλλη μια πληροφορια σασ δινω τα μπεκ αυτα ειναι με βελονες κ οχι σαν ηλεκτροβανες που ειναι αλλα εχει η η landirenzo αλλα μπεκ αυτα ειναι οτι καλυτερο
φιλοι μου εχω κανει 3000κμ με υγραεριο προβλλημα εχω το εξης τωρα με το κρυο οταν αλλαζει το πρωι σε υγραεριο το καταλαβαινα αυτο μονο την πρωτη φορα μετα ολα κανονοκα η καταναλωση που εχω μετρηση ειναι 9.01 λ/100κμ πριν με βενζινη ημουν στο 7.8 λ/100κμ
Υ.Γ.εχει καποιος αλλος φιλος γνωμη για το προβλημα που ανεφερα?
και γι αυτο το λογο σου εβαλε δεξαμενη τυπου ρεζερβας external μεσα στο πορτ μπαγκαζ? αυτες οι δεξαμενες ειναι για κατω απο το αυτοκινητο και οχι για μεσα... δηλαδη οι περισσοτεροι που εχουν δεξαμενη ρεζερβας εσωτερικου τυπου, μυριζει το αυτοκινητο γκάζι...δεν συμφωνω με αυτην την εγκατασταση δεξαμενης...αλλα αν πηγαινει καλα το αμαξι τοτε ΟΚ
τι ρολο παιζει η δεξαμενη με την αποδοση του αυτοκηνιτου......απολυτος κανενα και κατι αλλο επισης αν ηταν εσωτερικη δεξαμενη οπως λες δεν σκεφτεσαι την ηλεκτροκοληση που θα ηθελε μεσα στο πορ παγκαζ να την στηριξη στις βασεις και οταν αναφερω μυριζει μεσα εν ειναι απολυτο ν το κανει την πρωτη μερα με την παροδο του χρονου......εμενα μου εξηγησε συμφωνησα 32 χρονια την δουλεια αυτη κανει δεν πηγε σεμιναρεια 170 η 250 ωρων να μαθει!!