NoStress έγραψε:επειδη εργαζομαι σε εταιρεια εγκατάστασης συσκευών υγραερίου θα σας πω οτι μας ερχονται αυτοκινητα με τουρκικες και βουλγαρικες συσκευες τα οποια μετα απο 20000χλμ απο την εγκατασταση έχουν σοβαρα προβλήματα λογω αστοχίας υλικών κατασκευής (πολυβαλβίδες, ηλεκτροβαλβίδες, υποβιβαστές και μπεκ). Μακριά απο τους ΑΕΡΙΤΖΗΔΕΣ με τις παμφθηνες συσκευες...ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
Φίλε μου, αν περιδιαβάσεις το site θα διαπιστώσεις ότι ο κανόνας είναι μικρότερα αλλά και μεγαλύτερα προβλήματα σε κύρια ιταλικά συστήματα υγραεριοκίνησης (είναι και το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς άλλωστε) και μάλιστα σε εγκαταστάσεις που μάλλον έχουν ακριβοπληρωθεί. Κατά συνέπεια η στοχοποίηση ενός τμήματος της αγοράς με μόνο κριτήριο την χώρα κατασκευής του συστήματος δείχνει προκατάληψη και δεν τεκμηριώνεται πουθενά.
Όσον αφορά τα σχόλιά σου για το κόστος θα συμφωνήσω, προφανώς όταν κάτι είναι υπερβολικά φθηνό είναι πολύ πιθανό και μην βγει καλό, είτε γιατί σαν σύστημα είναι κακοφτιαγμένο, είτε γιατί η υπηρεσία που παρέχει ο εγκαταστάτης είναι πολύ πρόχειρη και άρα το σύστημα είναι κακοεγκατεστημένο. Έστω το ένα από τα δύο να συμβαίνει το αποτέλεσμα για τον χρήστη είναι το ίδιο, προβλήματα, έξοδα, και στεναχώριες.
Από την άλλη οι ξαφνικές αστοχίες υλικών μετά από μεγάλη χρήση (αλλά απροβλημάτιστη) είναι δύσκολο να γίνουν πιστευτές. Δηλαδή εννοείς ότι τα συστήματα έχουν όλη την κατάλληλη τεχνολογία, έχουν εγκατασταθεί και συντηρηθεί σωστά, λειτουργούν πρακτικά άριστα, και απλά μετά από 1-2 χρόνια χαλάνε από αστοχία υλικού; Εκτιμώ ότι είναι ασύνηθες να συμβαίνει κάτι τέτοιο, ειδικά μαζικά και σε ολοκληρωμένα συστήματα όπως αυτά της υγραεριοκίνησης, και το λέω από την προσωπική μου πείρα ως μηχανικού που εργάζεται χρόνια στην βιομηχανία. Αν υπάρχουν σοβαρά προβλήματα φίλε μου θα αρχίσουν να φαίνονται από νωρίς.
Οι περισσότεροι από εμάς έχουν την διάθεση να ασχοληθούν και να ενημερωθούν για τεχνολογικά θέματα, ώστε να έχουν προσωπική και κατά το δυνατό ενημερωμένη και αντικειμενική κρίση όταν μπουν στην διαδικασία μιας σχετικά ακριβής και με ρίσκο αγοράς όπως η υγραεριοκίνηση. Εντούτοις όσο και να διαβάσει και ενημερωθεί κανείς, είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποκτήσει τέτοιο επίπεδο γνώσεων που από μόνος του να κάνει "αλάνθαστη" επιλογή. Απλά αν έχει ενημερωθεί δεν θα πιαστεί "Κώτσος" με την μία, και πιθανό να γλυτώσει από τους καραμπινάτους απατεώνες.
Άρα το πιο σημαντικό για μένα είναι η εμπιστοσύνη που έχουμε ως πελάτες με το συνεργείο που θα συνεργαστούμε, είτε αυτή έχει προκύψει από προσωπική εμπειρία, είτε από αξιόπιστη σύσταση. Εκτιμώ ότι ένα τέτοιο συνεργείο που έχει όνομα στην αγορά αποκλείεται να μπει στην λογική να σου δώσει αναξιόπιστο προϊόν και να ρισκάρει την φήμη του και την πελατεία του για 100-200 ευρώ. Το σωστό μαγαζί κυριολεκτικά "ζει" από τους μόνιμους σταθερούς και ικανοποιημένους πελάτες του. Αν αρχίσει τις αρπαχτές σε μερικούς μήνες θα κλείσει γιατί η κοροϊδία στην εποχή μας διαδίδεται γρήγορα (ευτυχώς).
Προσωπικά εμπιστεύτηκα την εγκατάστασή μου στο σταθερό συνεργείο που γνωρίζω πολλά χρόνια και συντηρεί τα αμάξια μου (το εξουσιοδοτημένο της Toyota). Το συνεργείο δεν το χαρακτηρίζω "σωστό και υπεύθυνο" μόνον από την ποιότητα της εργασίας του, αλλά και από το ότι έχει λογικές χρεώσεις και δεν με έχουν "φορτώσει" κάτι όσο συνεργάζομαι μαζί τους. Μου πρότειναν λοιπόν υπεύθυνα (ως συνεργείο, όχι ως Toyota) το σύστημα της Ultra-Gas και στηριζόμενος στα λόγια τους συμφώνησα στην εγκατάσταση, έχω και διετή εγγύηση καλής λειτουργίας για πρόσθετη εξασφάλιση. Λοιπάμαι φίλε μου αλλά μου είναι δύσκολο να πιστέψω ότι το σύστημά μου σε 1-2 χρόνια (και εντός εγγύησης) θα έχει σοβαρά προβλήματα. Δεν το αποκλείω 100%, αλλά επειδή μέχρι σήμερα όλα δουλεύουν ρολόι, και το συνεργείο πιστεύω θα υπάρχει και τότε (αν δεν έχουμε ομαδικά χρεωκοπήσει) και επειδή υπήρχε και πριν 10 χρόνια, είμαι σχεδόν σίγουρος ότι τελικά έκανα σωστή επιλογή, και ας μου βάλανε "τούρκικη συσκευή", και ας την πλήρωσα σε λογική (όχι εξωφρενική) τιμή, γιατί εγώ δεν ξέρω την συσκευή αλλά ξέρω και εμπιστεύομαι το συνεργείο.
Σημείωση : Ούτε έχω αναφέρει, ούτε και πρόκειτε να αναφέρω το συνεργείο που συνεργάζομαι, για να μην ληφθεί ως διαφήμιση για κανέναν. Δεν χρειάζεται άλλωστε. Νομίζω οι περισσότεροι εδώ μέσα έχουν την κρίση να ξεχωρίσουν τους σωστούς επαγγελματίες.