tommygun έγραψε:χαχαχα, τι λετε ρε, αμαξια 80.000 ευρω και τα πατε για υγραεριο και τα σπατε κι ολας
αιντε, σειρα εχει ο επομενος με Πορσε τροχοσπιτο.
Αυτήν την απορία την έχω και εγώ
Ποτέ δεν κατάλαβα πως κάποιος που έχει ένα αμάξι σπόρ-εμφάνισης (όχι επαγγελματικό) αξίας 40-50.000 ή και πολύ περισσότερο μπαίνει στην φασαρία (γιατί σίγουρα είναι και φασαρία) της υγραεριοκίνησης. Για κάποιον με υψηλά εισοδήματα τι αξία έχει να "κερδίσει" 1.000 το χρόνο, και μάλιστα μετά από περίοδο απόσβεσης 2-3 ετών. Και να μην πει κανείς ότι "κάνει πολλά χιλιόμετρα" γιατί θα γελάσουμε όλοι μαζί, τα ακριβά αμάξια κατά κανόνα κάνουν λίγα χιλιόμετρα, δεν είναι για καθημερινές μετακινήσεις. Απορώ δηλαδή πως κάποιος με τέτοιο αμάξι θα λέει στον κύκλο του ότι "Ξέρετε έβαλα υγραέριο για οικονομία!" Λέει; δεν λέει.
Να πάω εγώ με το Yaris, o φίλος με το Accent, ο άλλος με το Fiat το καταλαβαίνω, αλλά υγραέριο στα SLK και στα ΤΤ;
Μπερδεμένες (για να μην πω λάθος) προτεραιότητες ζωής δείχνουν τέτοιες επιλογές...