Θέλω να παρακαλέσω την παρέα να διατηρήσουμε ένα καλό κλίμα στην κουβέντα μας, που μόνο σκοπό έχει την αλληλοενημέρωση και αλληλοβοήθεια. Γενικά σχόλια είναι εκτιμώ δεκτά, προσωπικά σχόλια νομίζω ότι θα πρέπει να αποφεύγονται.
Ο φίλος μας με το Accent (και δεκαετίας μάλιστα) εκτιμώ πως πολύ καλά έκανε και έβαλε υγραέριο και μάλιστα οικονομικό σε εγκατάσταση. Αν όλα πάνε καλά θα έχει έτσι και γρήγορη απόσβεση.
Προσωπικά πιστεύω ότι υγραέριο σε αμάξι μεγάλης αξίας (40.000+) δεν αξίζει για δύο λόγους:
(1) Έχω τον γενικό κανόνα ότι για να ζεις με μέτρο πρέπει να έχεις ετήσιο καθαρό εισόδημα τουλάχιστο διπλάσιο από την αξία των οχημάτων σου. Άρα αν έχεις αμάξι 40.000 πάει να πει ότι βγάζεις τουλάχιστον 80.000. Εκτιμώ ότι κανένας με τόσα χρήματα (καθαρά πάνω από 5-6 χιλιάρικα το μήνα) δεν θα ασχολείται με το να κερδίσει ~80 Ευρώ το μήνα στην βενζίνη. Εκτός και αν είναι ξάδερφος του Σκρούτζ.
(2) Εκτιμώ, ως αγοραστής που πλέον ξέρει δυο πράγματα από την υγραεριοκίνηση, ότι η αξία ενός πολυτελούς αμαξιού ΠΕΦΤΕΙ με την εγκατάσταση υγραεριοκίνησης, Και αυτό γιατί με το υγραέριο έχουμε ένα αμάξι χωρίς εγγύηση κατασκευαστή, και σίγουρα λιγότερο αξιόπιστο μηχανικά μιας και το υγραέριο στην καλύτερη των περιπτώσεων είναι ισάξιο της βενζίνης. Και μην πει κανείς ότι είναι πάντα και βενζινοκίνητο γιατί η εγκατάσταση επιδρά μηχανικά στο αμάξι και το επιρεάζει, έστω και λίγο, αρνητικά. Επίσης σίγουρα με την υγραεριοκίνηση υπάρχει σαφής μείωση του "κύρους" του αμαξιού, γιατί πρακτικά ο αποκλειστικός λόγος της εγκατάστασης είναι η οικονομία.
Αν είχα την δυνατότητα να επενδύσω τόσα χρήματα σε μεταχειρισμένο αμάξι θα το ήθελα όσο πιο μαμά γίνεται και προφανώς με όλες τις εγγυήσεις.
Φυσικά πάντα κουμάντο στην τσέπη του κάνει ο καθένας μας από μόνος του, και τα γούστα είναι λογικό να διαφέρουν.