Μετά από αρκετό ψάξιμο έκανα και εγώ επιτέλους την μετατροπή σε LPG. Προτίμησα το κιτ της Ιταλικής Landirenzo με την οποία η Fiat έχει ήδη συνεργασία και βγάζει τα εργοστασιακά μοντέλα LPG, και η εγκατάσταση για τυχόν αποφυγή του φαινομένου Ping-pong (φταίει ο εγκαταστάτης, όχι φταίει το συνεργείο) σε πιθανά προβλήματα στο μέλλον, έγινε στην FIAT Ανδρεάδης. Από την εγκατάσταση έμεινα πολύ ευχαριστημένος, πολύ τακτοποιημένα όλα όπως και επίσης από την απόδοση του συστήματος μέχρι στιγμής. Βέβαια έχω πολύ λίγα χλμ με LPG (150χλμ), αλλά προς το παρόν βλέπω πως η απόδοση του κινητήρα είναι η ίδια, δεν έχει περίεργους θορύβους, η εναλλαγή καυσίμου γίνεται χωρίς να το καταλαβαίνεις, σκορτσαρίσματα κτλ 0, η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 0.5 - 1 lt/100 (οδήγηση εντός πόλεως) και γενικά όλα δουλεύουν άψογα!
Και το οπτικό κομμάτι της εγκατάστασης
Μια γενική άποψη της μηχανής
Ο πνεύμονας
Το φίλτρο αερίου
Κάπου κάτω από το καπάκι της μηχανής είναι και τα μπεκ καλά κρυμμένα!
Ο διακόπτης / ένδειξη πλήρωσης δεξαμενής
Η τάπα πλήρωσης LPG
Η δεξαμενή χωρητικότητας 56L (1ο γέμισμα πήρε ~45L) και το καπάκι σηκώθηκε 2cm