Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Κυρ 16 Οκτ, 2011 17:46

Μετά από αρκετό ψάξιμο έκανα και εγώ επιτέλους την μετατροπή σε LPG. Προτίμησα το κιτ της Ιταλικής Landirenzo με την οποία η Fiat έχει ήδη συνεργασία και βγάζει τα εργοστασιακά μοντέλα LPG, και η εγκατάσταση για τυχόν αποφυγή του φαινομένου Ping-pong (φταίει ο εγκαταστάτης, όχι φταίει το συνεργείο) σε πιθανά προβλήματα στο μέλλον, έγινε στην FIAT Ανδρεάδης. Από την εγκατάσταση έμεινα πολύ ευχαριστημένος, πολύ τακτοποιημένα όλα όπως και επίσης από την απόδοση του συστήματος μέχρι στιγμής. Βέβαια έχω πολύ λίγα χλμ με LPG (150χλμ), αλλά προς το παρόν βλέπω πως η απόδοση του κινητήρα είναι η ίδια, δεν έχει περίεργους θορύβους, η εναλλαγή καυσίμου γίνεται χωρίς να το καταλαβαίνεις, σκορτσαρίσματα κτλ 0, η κατανάλωση ανέβηκε περίπου 0.5 - 1 lt/100 (οδήγηση εντός πόλεως) και γενικά όλα δουλεύουν άψογα!

Και το οπτικό κομμάτι της εγκατάστασης

Μια γενική άποψη της μηχανής
Εικόνα

Ο πνεύμονας
Εικόνα

Το φίλτρο αερίου
Εικόνα

Κάπου κάτω από το καπάκι της μηχανής είναι και τα μπεκ καλά κρυμμένα!
Εικόνα

Ο διακόπτης / ένδειξη πλήρωσης δεξαμενής
Εικόνα

Η τάπα πλήρωσης LPG
Εικόνα

Η δεξαμενή χωρητικότητας 56L (1ο γέμισμα πήρε ~45L) και το καπάκι σηκώθηκε 2cm
Εικόνα
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό temeteron1987 » Κυρ 16 Οκτ, 2011 17:56

Bravo!
και πόσο σου κόστισε τελικά?Την εγγύηση του αυτοκινήτου την "έχασες"?
Άβαταρ μέλους
temeteron1987
 
Δημοσιευσεις: 46
Εγγραφή: Τετ 13 Ιούλ, 2011 15:16

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Κυρ 16 Οκτ, 2011 18:09

1350€ μαζί με ΚΤΕΟ, όσο για την εγγύηση εάν κάνεις την εγκατάσταση σε FIAT (τουλάχιστον σε Ανδρεάδη και Εσκιάδη που ρώτησα) όχι μόνο δεν την χάνεις αλλά στην επεκτείνουν άλλα 2 χρόνια, όσο δηλαδή εγγύηση έχει το κιτ από μόνο του. Αυτά εάν είσαι μέσα στην εργοστασιακή, εάν έχει τελειώσει η περίοδος εργοστασιακής παίρνεις μόνο 2 χρόνια για το KPG KIT.
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Giannis » Κυρ 16 Οκτ, 2011 20:44

Πολύ όμορφα!
Εύχομαι να το χαρείς!
Καλά και οικονομικά χιλιόμετρα!
Τι κατανάλωση έχεις τώρα?
Fiat Panda100HP powered by EUROPEGAS 4ης Γενιάς Αερίου Ψεκασμού άνευ λαδιέρας..
Άβαταρ μέλους
Giannis
 
Δημοσιευσεις: 290
Εγγραφή: Σάβ 04 Δεκ, 2010 13:34
Τοποθεσία: Athens

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Κυρ 16 Οκτ, 2011 23:32

Giannis έγραψε:Πολύ όμορφα!
Εύχομαι να το χαρείς!
Καλά και οικονομικά χιλιόμετρα!
Τι κατανάλωση έχεις τώρα?



Ευχαριστώ πολύ, από 9.8 (Βενζίνη αστικός κύκλος) είμαι στο 10.7 l / 100
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό villasg » Δευτ 17 Οκτ, 2011 12:21

Μια ομορφια .
Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα !
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό pieros » Παρ 21 Οκτ, 2011 11:17

Καλημέρα επείδη έχω το ίδιο μοντέλο και άρχισα να το ψάχνω για εγκατάσταση αερίου, αν μπορεις και ξέρεις βέβαια απάντησε μου σε δύο ερωτήματα.
Έχω ακούσει για υπερθερμάνσεις κινητήρωνλόγο του αερίου και δη σε τουρμπατα μοτέρ ισχύει κατι τέτοιο ή σου είπαν απο το συνεργείο να προσεχεις ή κατι συναφές;.
Και δέυτερον έπισης εχω ακούσει για ¨λαδιέρες¨των βαλβίδων ή κατι τέτοιο, σου βάλαν ;δεν χρειάζεται;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη ανα σε κούρασα
pieros
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 21 Οκτ, 2011 11:07

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Κυρ 23 Οκτ, 2011 16:55

pieros έγραψε:Καλημέρα επείδη έχω το ίδιο μοντέλο και άρχισα να το ψάχνω για εγκατάσταση αερίου, αν μπορεις και ξέρεις βέβαια απάντησε μου σε δύο ερωτήματα.
Έχω ακούσει για υπερθερμάνσεις κινητήρωνλόγο του αερίου και δη σε τουρμπατα μοτέρ ισχύει κατι τέτοιο ή σου είπαν απο το συνεργείο να προσεχεις ή κατι συναφές;.
Και δέυτερον έπισης εχω ακούσει για ¨λαδιέρες¨των βαλβίδων ή κατι τέτοιο, σου βάλαν ;δεν χρειάζεται;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη ανα σε κούρασα



Καλησπέρα

Γενικώς φυσικά και θα κάνεις την δική σου έρευνα αλλά σου παραθέτω και την δική μου άποψη που απέκτησα όσο καιρό έψαχνα πριν κάνω την εγκατάσταση. Για αρχή σίγουρα θα ακούσεις πολλές γνώμες. ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ! Και το κακό είναι ότι ορισμένοι σε αποπροσανατολίζουν εντελώς. Αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι πως τα περισσότερα συστήματα δουλεύουν μια χαρά! Πάντα μιλάμε για αξιόπιστα κίτ, Landirezno, Viale, Tartarini, OMVL κτλ. Άρα το βάρος πέφτει στον εγκαταστάτη, εκεί θα πρέπει να προσέξεις στην επιλογή σου. Τώρα ποιο ειδικά σε αυτά που ρωτάς στο δικό μας αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να μπει λαδιέρα, και για υπερθέρμανση ούτε λόγος. Στο δικό μου φορτωμένος 5 άτομα, σταμάτα / ξεκίνα σε μποτιλιάρισμα επί 45 λεπτά σε ζεστή μέρα, και δεν έκανε ούτε τσικ. Φυσικά και ο δείκτης θερμοκρασίας δεν κινήθηκε.

Εγώ κατέλειξα στο συγκεκριμένο κιτ (Landirezno omegas) γιατί 1ον αυτό βάζει και η FIAT στους εργοστασιακούς κινητήρες LPG και 2ον γιατί η εγκατάσταση γίνεται σε αντιπροσωπία FIAT που αυτό σε γλιτώνει από τυχόν προβλήματα και διαφωνίες στο μέλλον ( παρατηρείται το φαινόμενο να γίνεσαι μπαλάκι ανάμεσα σε εγκαταστάτη / συνεργείο εάν πάει κάτι στραβά ).

Πάντως μην το φοβάσαι, βρες έναν αξιόπιστο εγκαταστάτη, εγώ δεν το έχω μετανιώσει ούτε λεπτό βέβαια είμαι στην αρχή ακόμα αλλά όλα μια χαρά!
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό ntarntanian1 » Κυρ 23 Οκτ, 2011 20:54

φιλε μου να σε ρωτησω κατι μια και εχουμε το ιδιο κιτ το πρωι μολις ξεκινας και γινεται η αλλαγη απο βενζινη υγραεριο το καταλαβαινεις εσυ οτι αλλαζει? το αναφερω γιατι εγω καταλαβαινω την αλλαγη γινεται αυτο μονο την πρωτη φορα και οχι αλλες στιγμες
seat leon 1.6 Landi Renzo Omegas
ntarntanian1
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ, 2011 13:10

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Κυρ 23 Οκτ, 2011 21:40

ntarntanian1 έγραψε:φιλε μου να σε ρωτησω κατι μια και εχουμε το ιδιο κιτ το πρωι μολις ξεκινας και γινεται η αλλαγη απο βενζινη υγραεριο το καταλαβαινεις εσυ οτι αλλαζει? το αναφερω γιατι εγω καταλαβαινω την αλλαγη γινεται αυτο μονο την πρωτη φορα και οχι αλλες στιγμες


Χμμ δεν καταλαβαίνω τίποτα απολύτως, νομίζω μόνο πως η μηχανή γίνεται ποιο αθόρυβη μόλις γυρίσει αλλά ίσως είναι και στο μυαλό μου! Όταν λες το καταλαβαίνεις τι εννοείς? Κάποιον θόρυβο ίσως? κόμπιασμα? διακοπή? Θα δοκιμάσω και με ανοιχτά παράθυρα μήπως ακούγεται κάτι και δεν το έχω καταλάβει.
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Επόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google Adsense [Bot] και 16 επισκέπτες