Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό ntarntanian1 » Κυρ 23 Οκτ, 2011 22:42

σαν κομπιασμα το κανει...δες εχω βαλει φωτο εδω viewtopic.php?f=20&t=573
seat leon 1.6 Landi Renzo Omegas
ntarntanian1
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ, 2011 13:10

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Δευτ 24 Οκτ, 2011 21:32

ntarntanian1 έγραψε:σαν κομπιασμα το κανει...δες εχω βαλει φωτο εδω viewtopic.php?f=20&t=573


Όχι φίλε μου δεν κάνει κανένα κόμπιασμα.. δεν ξέρω εάν παίζει ρόλο ο πνεύμονας και τα μπεκ που λες ότι άλλαξες
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό hpdra » Τρί 25 Οκτ, 2011 02:35

ntarntanian1 έγραψε:φιλε μου να σε ρωτησω κατι μια και εχουμε το ιδιο κιτ το πρωι μολις ξεκινας και γινεται η αλλαγη απο βενζινη υγραεριο το καταλαβαινεις εσυ οτι αλλαζει? το αναφερω γιατι εγω καταλαβαινω την αλλαγη γινεται αυτο μονο την πρωτη φορα και οχι αλλες στιγμες


Φίλε ntarntanian1, κι εγώ έχω το ίδιο κιτ (εδώ και 22.000χμ) και πάντα τη στιγμή της αλλαγής από βενζίνη σε υγραέριο, μου κάνει κι εμένα το "κόμπιασμα" αυτό :?
hpdra
 
Δημοσιευσεις: 37
Εγγραφή: Παρ 10 Ιουν, 2011 20:29

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό ntarntanian1 » Τρί 25 Οκτ, 2011 14:41

hpdra έγραψε:
ntarntanian1 έγραψε:φιλε μου να σε ρωτησω κατι μια και εχουμε το ιδιο κιτ το πρωι μολις ξεκινας και γινεται η αλλαγη απο βενζινη υγραεριο το καταλαβαινεις εσυ οτι αλλαζει? το αναφερω γιατι εγω καταλαβαινω την αλλαγη γινεται αυτο μονο την πρωτη φορα και οχι αλλες στιγμες


Φίλε ntarntanian1, κι εγώ έχω το ίδιο κιτ (εδώ και 22.000χμ) και πάντα τη στιγμή της αλλαγής από βενζίνη σε υγραέριο, μου κάνει κι εμένα το "κόμπιασμα" αυτό :?


ευχαριστω φιλε μου για την πληροφορια το κανει και μενα μονο στο κρυο και μονο στην προτη αλλαγη ...8α το συζητησω με τον τεχνικο μου και 8α δω,!
seat leon 1.6 Landi Renzo Omegas
ntarntanian1
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ, 2011 13:10

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό pieros » Κυρ 06 Νοέμ, 2011 15:35

Σε ευχαριστω φιλε μου και εγω της ιδιας αποψης ειμαι και προσανατολιζομαι για Ανδρεαδη, απλα οπως ειπα πολλα ακους και ηθελα την αποψη καποιου που εχει βαλει συστημα στο ιδιο αυτοκινητο και οχι σε καποιο αλλο μοντελο ,καταλαβαινεις.
Τελικα ποσα χλμ εχεις κανει με το υγραεριο; και το trip computer και οι λοιπες ενδειξεις δουλευουν;
Σε ευχαριστω και παλι
pieros
 
Δημοσιευσεις: 2
Εγγραφή: Παρ 21 Οκτ, 2011 11:07

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Τετ 07 Δεκ, 2011 21:42

pieros έγραψε:Σε ευχαριστω φιλε μου και εγω της ιδιας αποψης ειμαι και προσανατολιζομαι για Ανδρεαδη, απλα οπως ειπα πολλα ακους και ηθελα την αποψη καποιου που εχει βαλει συστημα στο ιδιο αυτοκινητο και οχι σε καποιο αλλο μοντελο ,καταλαβαινεις.
Τελικα ποσα χλμ εχεις κανει με το υγραεριο; και το trip computer και οι λοιπες ενδειξεις δουλευουν;
Σε ευχαριστω και παλι


Καλησπέρα να δώσω ενημέρωση για τους φίλους που έχουν το ίδιο μοντέλο και ψάχνονται ακόμα

Βρίσκομαι στο 3ο ρεζερβουάρ (γεμίζει με 45-47lt, με δεξαμενή 56lt) βγάζω περίπου 400χλμ ανά γέμισμα με κίνηση αποκλειστικά μέσα στην πόλη μέχρι στιγμής, η αύξηση της κατανάλωσης ήταν της τάξεως 0.7lt / 100. Από αλλαγές στην συμπεριφορά καμία, ανεπαίσθητη ίσως μείωση στις επιδόσεις (ίσως είναι και η ιδέα μου), και νομίζω ότι σε απότομη ανηφόρα (κλήση 40%+) χρειάζεται περισσότερο γκάζι για να μην σβήσει απ'ότι πριν αλλά και πάλι ίσως είναι η ιδέα μου :) Από προβλήματα τίποτα μέχρι στιγμής ούτε διακοπές, λαμπάκια κτλ κτλ. Μία φορά εν κινήση με γύρισε στην βενζίνη και δεν έμπαινε το αέριο αλλά αυτό είναι κατά 99% από κακή παρτίδα αερίου. Λύθηκε με την πλήρωση σε άλλο βενζινάδικο οπότε και δεν το έψαξα παραπάνω. Μέχρι στιγμής (όπως βλέπω και στο torque από τα fuel trims) τα μείγματα είναι καλά και εντός ορίων και δεν χρειάζομαι κάποια ρύθμιση, όπως μου είχαν πει εξάλλου ότι δεν είναι σίγουρο ότι θα ξαναχρειαστώ και απλά να πάω προληπτικά στα 1.000 χλμ

So far so good και πάμε βουρ για απόσβεση 8-)
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό gakost » Τετ 07 Δεκ, 2011 22:35

μπράβο όπως φαίνετε το ψαξιμο απέδωσε :thumbup:
gakost
 
Δημοσιευσεις: 1038
Εγγραφή: Παρ 14 Ιαν, 2011 22:09

Re: Fiat Bravo t-jet (120) - Landirenzo Omegas (turbo kit)

Δημοσίευσηαπό Stinger » Πέμ 08 Δεκ, 2011 00:18

gakost έγραψε:μπράβο όπως φαίνετε το ψαξιμο απέδωσε :thumbup:


Νά'ναι καλά η κοινότητα και τα άτομα που δεν βαριούνται να βοηθήσουν και να δώσουν συμβουλές στους νεότερους στην υγραεριοκίνηση 8-)
Fiat Bravo t-jet Emotion - Landirenzo Omegas
Stinger
 
Δημοσιευσεις: 14
Εγγραφή: Πέμ 15 Σεπ, 2011 15:15

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 46 επισκέπτες