Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 28 Δεκ, 2011 17:43

Υπάρχει ακόμα μια παράμετρος, αυτή του μηχανισμού μετάδοσης της κίνησης του φλοτέρ στο δρομέα της αντίστασης.

Στα ρεζερβουάρ βενζίνης, το φλοτέρ είναι συνήθως απευθείας συνδεδεμένο με το δρομέα της μεταβλητής αντίστασης, δηλαδή δεν μεσολαβεί ΤΙΠΟΤΕ.

Στις δεξαμενές υγραερίου, το φλοτέρ κινείται σε έναν άξονα, μέσω 2 κωνικών γραναζιών (με μεγάλες ανοχές) κινείται άλλος άξονας, ο δεύτερος άξονας κινεί ένα μαγνήτη μέσα στη δεξαμενή, στο σημείο εκείνο, έξω από τη δεξαμενή υπάρχει το οργανάκι που και αυτό περιέχει άλλο μαγνήτη και μέσω μαγνητικής σύζευξης τελικά καταφέρνει να κινηθεί ο δρομέας της αντίστασης στο οργανάκι. Όλα αυτά, για να βρίσκεται το όργανο ΕΞΩ από τη δεξαμενή υγραερίου, ώστε να το αλλάζουμε εύκολα, γιατί χαλάει κιόλας...

Σχετικά με τις αιτίες που υπάρχει αυτό το θέμα, από την πλευρά των κατασκευαστών των κιτ, δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει θέμα στον πελάτη, καθόσον, τουλάχιστον όσα κιτ επιτρέπουν ρύθμιση των ενδείξεων, αυτή υπάρχει για να την κάνει Ο ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ του κιτ, και φυσικά όχι ο τελικός πελάτης, που υποτίθεται δεν έχει πρόσβαση στο υλικό και λογισμικό ρύθμισης, μάλιστα το να βαθμονομείται η κάθε δεξαμενή από τον ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ λύνει και το θέμα της κατασκευαστικής ανομοιογένειας των εξαρτημάτων της αναλογικής εισόδου σε κάθε κιτ που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής, αλλά αντιμετωπίζει και τη χρήση διαφορετικών δεξαμενών στο ίδιο κιτ, όπως είναι πολύ σύνηθες στην πράξη.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 30 Δεκ, 2011 15:17

Τριτο θερμοσιφωνα γεμισαμε....

και παλι 320 χλμ με 50 λιτρα

και ναι μην πειτε καιει πολύ - ναι καιει, και με βενζινα τα ιδια "χαλια" ηταν ειδικά τωρα με το κρυο και τις πολλές μικρές διαδρομες που κανω που δεν προλαβαινει να ζεσταθει επαρκως.

Ενα θεμα που διαβαζοντας μου εμεινε ειναι οτι ΔΕΝ αφηνω την ανλια να φουλαρει ( με τις 11 ατμοσφαιρες που δινει ) για να μην την "ακουσει" το φλοτερ, οποτε στα 50 λιτρα του λεω να κλεισει.

( δεξαμενη 65 λιτρα - 20% = 52 και δεν εχω παει ποτε αδειος )

Για 2-3 λιτρα που ενδεχομενως παρει δεν κανουν την διαφορά στην αυτονομια, τοση που να αξιζει μια πιθανη ζημια στο φλοτερ...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό anikologr » Παρ 30 Δεκ, 2011 16:39

fokion έγραψε:Τριτο θερμοσιφωνα γεμισαμε....

και παλι 320 χλμ με 50 λιτρα

και ναι μην πειτε καιει πολύ - ναι καιει, και με βενζινα τα ιδια "χαλια" ηταν ειδικά τωρα με το κρυο και τις πολλές μικρές διαδρομες που κανω που δεν προλαβαινει να ζεσταθει επαρκως.

Ενα θεμα που διαβαζοντας μου εμεινε ειναι οτι ΔΕΝ αφηνω την ανλια να φουλαρει ( με τις 11 ατμοσφαιρες που δινει ) για να μην την "ακουσει" το φλοτερ, οποτε στα 50 λιτρα του λεω να κλεισει.

( δεξαμενη 65 λιτρα - 20% = 52 και δεν εχω παει ποτε αδειος )

Για 2-3 λιτρα που ενδεχομενως παρει δεν κανουν την διαφορά στην αυτονομια, τοση που να αξιζει μια πιθανη ζημια στο φλοτερ...


Δηλαδή πόσο σου καίει σε βενζίνα? Γιατί μου φαίνεται πολύ υψηλά τα νούμερα που δίνεις...
Hyundai i30 1.4 LPG + Λιπαντήρα Υποπίεσης 30.000 klm
anikologr
 
Δημοσιευσεις: 667
Εγγραφή: Κυρ 20 Μαρ, 2011 15:23

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Παρ 30 Δεκ, 2011 16:45

Φυσιολογική κατανάλωση για το συγκεκριμένο μοντέλο και για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (με τις μετατροπές που έχει).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Παρ 30 Δεκ, 2011 17:24

Με 20αευρω με το ζορι εβγαζε 100 χλμ, αρα υπολογιζε περι τα 12-13 λιτρα. Αλλα φαντασου οτι η συνηθεις διαδρομη του ειναι 7 χλμ γερακας πικερμι και το βραδυ 7 χλμ πισω. Που να προλαβει να ζεσταθει ειδικά με το ψωφοκρυο...

Ασε ολα τα αλλα, λαστιχα ψηλωτερα και λιγο φαδυτερα και με πιο αγριο πελμα, ψηλωμα καμια 10αρια ποντους...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό rebel » Σάβ 31 Δεκ, 2011 08:12

fokion έγραψε:Τριτο θερμοσιφωνα γεμισαμε....

και παλι 320 χλμ με 50 λιτρα

και ναι μην πειτε καιει πολύ - ναι καιει, και με βενζινα τα ιδια "χαλια" ηταν ειδικά τωρα με το κρυο και τις πολλές μικρές διαδρομες που κανω που δεν προλαβαινει να ζεσταθει επαρκως.

Ενα θεμα που διαβαζοντας μου εμεινε ειναι οτι ΔΕΝ αφηνω την ανλια να φουλαρει ( με τις 11 ατμοσφαιρες που δινει ) για να μην την "ακουσει" το φλοτερ, οποτε στα 50 λιτρα του λεω να κλεισει.

( δεξαμενη 65 λιτρα - 20% = 52 και δεν εχω παει ποτε αδειος )

Για 2-3 λιτρα που ενδεχομενως παρει δεν κανουν την διαφορά στην αυτονομια, τοση που να αξιζει μια πιθανη ζημια στο φλοτερ...



Αυτο κανω και γω Φωκιων....ενω στην αρχη το γεμιζα τωρα παντα βαζω 30ε Αν παω κανεννα μακρινο ταξιδι χωρις να μπορω να γεμισω ενδιαμεσα τοτε θα το 'φουλαρω'
ΚΙΑ Pro-ceed 1.6cc
rebel
 
Δημοσιευσεις: 123
Εγγραφή: Σάβ 19 Μαρ, 2011 16:40
Τοποθεσία: Πειραιας

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ 02 Ιαν, 2012 18:14

Ενα - ελαχιστότατο μεχρι αποδειξεως του εναντιον - θεμα

Στη δεξαμενη αεριο στα 3/4 βαση της βελονας.
Στο καντραν 4 λαμπακια αναμενα - σωστο συμφωνα με την προηγουμενη εμπειρεια.
( Εχω 150 χλμ και το πρωτο θα σβησει σε 50-60 ακομα )

Σε offroad διαδρομη με ολιγην απο ταρακουνημα τα λαμπακια μια ηταν 3 μια 4

οταν.... ηρεμησαν τα πραγματα ηρεμησαν κι αυτα στα 4 λαμπακια..

ΠΡοΦΑΝΩΣ η φουσκα του φλοτερ εκοβε.... βολτες πανω κατω. Επειδη δεν εχω δει πολυβαλβιδα "ζωντανή" υπαρχουν κι αλλα κινουμενα μερη?
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό dti » Δευτ 02 Ιαν, 2012 22:48

Το υγραέριο είναι το "κινούμενο" μέρος και καθώς στη δεξαμενή δεν υπάρχουν χωρίσματα, είναι σχετικά εύκολο να βλέπεις αυξομειώσεις στα λαμπάκια, ιδίως όταν κινείσαι σε μη επίπεδο δρόμο.
Όταν κοντεύει να σβήσει κάποιο λαμπάκι λόγω κατανάλωσης, είναι σχετικά πιο εύκολο να αναβοσβήσει περιστασιακά κυρίως σε ανηφορικούς ή κατηφορικούς δρόμους.
S-MAX 2.5T Titanium (2007.75) LPG Powered by Vialle LPi
dti
 
Δημοσιευσεις: 1012
Εγγραφή: Παρ 03 Δεκ, 2010 18:29

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τρί 03 Ιαν, 2012 00:36

fokion έγραψε:Ενα - ελαχιστότατο μεχρι αποδειξεως του εναντιον - θεμα

Στη δεξαμενη αεριο στα 3/4 βαση της βελονας.
Στο καντραν 4 λαμπακια αναμενα - σωστο συμφωνα με την προηγουμενη εμπειρεια.
( Εχω 150 χλμ και το πρωτο θα σβησει σε 50-60 ακομα )

Σε offroad διαδρομη με ολιγην απο ταρακουνημα τα λαμπακια μια ηταν 3 μια 4

οταν.... ηρεμησαν τα πραγματα ηρεμησαν κι αυτα στα 4 λαμπακια..

ΠΡοΦΑΝΩΣ η φουσκα του φλοτερ εκοβε.... βολτες πανω κατω. Επειδη δεν εχω δει πολυβαλβιδα "ζωντανή" υπαρχουν κι αλλα κινουμενα μερη?



Αυτό το φαινόμενο μπορείς να το αναπαράγεις όποτε θέλεις κουνώντας το αυτοκίνητο όλο μαζί πάνω κάτω, εστιάζοντας (την ταλάντωση) στο σημείο που έχεις τη δεξαμενή, αν μάλιστα είναι σχεδόν άδεια, θα ακούσεις το φλοτέρ να κοπανάει στο περίβλημα.

Οι κατασκευαστές των κιτ το αντιμετωπίζουν αυτό, με τον ίδιο τρόπο που γίνεται και στα φλοτέρ βενζίνης, η ένδειξη που έχουμε στον πίνακα οργάνων έχει μεγάλη χρονοκαθυστέρηση και εξομάλυνση ώστε να μην απεικονίζονται διακυμάνσεις που σχετίζονται με την στιγμιαία κίνηση του αυτοκινήτου, αν όμως η κατάσταση είναι μόνιμη, π.χ. κινούμαστε σε ανηφόρα επί πολύ ώρα, τότε τελικά η λάθος ένδειξη στάθμης υγραερίου θα απεικονιστεί και στον πίνακα οργάνων.

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για τον οποίο μερικά αυτοκίνητα διαβάζουν το φλοτέρ βενζίνης ΜΟΝΟ μετά από ανεφοδιασμό και ακολούθως υπολογίζουν την απεικόνιση μετρώντας τη βενζίνη που ψεκάστηκε από τα μπεκ. Θα μπορούσε αυτό να συμβαίνει και στα κιτ υγραερίου; Προφανώς ναι, αλλά άντε μετά να το εξηγήσεις το σύστημα ώστε να κάνουν την αρχική ρύθμιση τα ντόπια μαστόρια (που δεν μπορούν να ρυθμίσουν καν ένα φλοτέρ)...

Τέλος υπάρχει το (σπάνιο) ενδεχόμενο κάποιος κατασκευαστής κιτ υγραερίου να μην έχει βάλει επαρκή χρονοκαθυστέρηση και εξομάλυνση των ενδείξεων πριν απεικονιστούν από τα Led, άρα να προκύπτει το ενδεχόμενο οι στιγμιαίες κινήσεις του φλοτέρ να απεικονίζονται άμεσα, σε αυτή την περίπτωση βάζεις το ενδεικτικό οργανάκι λειτουργίας του υγραερίου σε μέρος που δεν το βλέπεις άμεσα (καθόσον αν όλα λειτουργούν όπως πρέπει, δεν χρειάζεται αυτό το ύψιστης αισθητικής εξάρτημα να είναι σε κοινή θέα).

Εικόνα
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Δευτ 16 Ιαν, 2012 10:55

στο τελος της 4 μπουκαλας το αφησα - επιτελους - να αδειασει τελειως μεχρι να κλεισει και να γυρισει απο μονο του βενζινα.
περαν του σπαστικου ηχου του μπαζζερ κατα το τελευταιο χιλιομετρο, σε φαση πορειας με φυσιολογικό γκαζι και καμια 60αρια χλμ δεν πηρα χαμπαρι ποτε γυρισε...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες