Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Πέμ 22 Δεκ, 2011 23:41

Ναι , OBD2 έχω , οπότε λογικά θα μάθω τι παίζεται.

Τι άποψη έχεις για τα μπουζί lpg , κάνουν σωστή δουλειά?
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Πέμ 22 Δεκ, 2011 23:57

Δεν τα εχω δοκιμασει ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ οποτε τι να σου πω....
ειμαι επιφυλακτικός σε οτι δεν εχω δοκιμασει εγω...

Αυτη τη στιγμη εχω κοινα κοινότατα μπουζακια και απο την στιγμη που δουλευει μια χαρα ( και δεν ειναι και καινουργια ) τα αφηνω στην ησυχια τους. ειναι αυτα με την σαν V ακιδα.

"Οτι δεν με γαργαλαει δε το γαργαλαω" που λενε

παλιωτερα το 2008, που ειχα βαλει ιριδιου bosch μετα απο 5.000 χλμ ( εκ των οποιων 1000 χλμ αγωνα 24αρων ωρων συνεχωμενων σε offroad διαδρομη ) η κεντρικη ακιδα και στα 4 ειχε εξαφανιστει στο δε 1 φαινοταν ΜΟΝΟ η πορσελανη. Εκτοτε δεν πειραματιστικα ξανα... ( παρ' ολα αυτα δουλευε. :D :D )

σε 10.000 που ειναι για αλλαγμα ( τα αλλαζω καθε 30,000) αν δεν δω τιποτα περιεργο στο χρωμα τους ή δεν γινει κατι, παλι τα ιδια NGK θα βαλω.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Παρ 23 Δεκ, 2011 00:19

Αυτή την στιγμή φοράω μπουζί ιριδίου της DENSO και μετά από 35.000 χλμ που τα έλεγξα είναι οκ.

Εδώ μέσα διάβασα για κάποιες περιπτώσεις που υπήρξε πρόβλημα με μπουζί σε αρκετούς χρήστες υγραερίου με το διάκενο των μπουζί και ότι το πρόβλημα λύθηκε με τα ειδικά μπουζί lpg. και από τι κατάλαβα αυτό το πρόβλημα φάνηκε μετά από αρκετά χλμ χρήσης υγραερίου...
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Σάβ 24 Δεκ, 2011 20:30

Δευτερη ρυθμιση και με αισθητηρα Λ να λειτουργει πλεον αυτες βγηκαν τελειως διαφορετικές, λογικό...

Ουσιαστικά ΑΥΤΗ ειναι η πρωτη ρυθμιση με ολο το συστημα να λειτουργει σωστα.

Ο κολλημενος Λ εχει προκαλεσει ενα γενικό μπουκωμα παντου, οποτε αφου καψουμε κανα 2 τανκ ακομα και ξεμπουκωσει
να κανουμε την τελική

Αλλα ουσιαστικά θα μιλαμε για μικροδιορθωσεις καθοτι οπως και πριν το αυτοκινητο λειτουργει φυσιολογικά.
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 28 Δεκ, 2011 15:12

rebel έγραψε:kαι τα δικα μας led οχι οτι δειχνουν κατι.....εγω το δουλευω ποιο πολυ με τα χλμ Βεβαια Φωκιων στην δικη σου την περιπτωση εχεις την μπουκαλα ελευθερη να βλεπεις το οργανακι(αυτο δειχνει σωστα)


Οι ενδείξεις του οργάνου στη δεξαμενή δεν είναι ακριβείς διότι (σε δεξαμενή με το συγκεκριμένο σχήμα) περιλαμβάνουν πολύ σημαντικό γεωμετρικό σφάλμα σε δυο επίπεδα.

Κατ αρχήν η αντιστοίχιση περιεχόμενου όγκου υγρού (αυτό που θέλουμε να μετρήσουμε) και ύψους στάθμης υγρού (αυτό που θα ήταν επιθυμητό να μετρούσε το φλοτέρ) δεν είναι γραμμική και δίνει σημαντικό σφάλμα στο άνω όριο (κοντά στην επιτρεπτή πληρότητα) και πολύ σημαντικό σφάλμα στο κάτω όριο (όταν η δεξαμενή είναι σχεδόν άδεια) λόγω του σχήματος της τομής της δεξαμενής (οριζόντιος κύλινδρος με ελλειψοειδή πλευρικά πέρατα).

Στο σφάλμα αυτό προστίθεται άλλο σημαντικό σφάλμα λόγω της διαδρομής που κάνει το φλοτέρ εντός της δεξαμενής, και που είναι τόξο κύκλου.

Αυτό που τελικά δείχνει το όργανο στη δεξαμενή είναι το αποτέλεσμα της κίνησης του φλοτέρ (μήκος τόξου κύκλου) ενώ αυτό που θα θέλαμε, είναι να δείχνει τη στάθμη του υγρού (μήκος χορδής του κύκλου). Ακόμα όμως και αν το όργανο έδειχνε τη χορδή του κύκλου, ούτε τότε θα είχαμε αντιστοίχιση με τον πραγματικό όγκο υγρού μέσα στη δεξαμενή (γιατί αυτό θέλουμε τελικά να μετρήσουμε) λόγω του σχήματος της τομής της δεξαμενής.

Όταν τώρα η μονάδα επεξεργασίας του κιτ υγραερίου διαβάσει την τιμή που δίνει η αντίσταση του οργάνου (συνήθως 0 - 90 Ωμ) που βρίσκεται πάνω στη δεξαμενή, με σκοπό να ανάψει τελικά το αντίστοιχο Led, προκύπτει και άλλο σφάλμα, επειδή η αναλογική είσοδος του κιτ αφενός δεν είναι απόλυτα γραμμική, αλλά και επειδή η είσοδος δεν διαβάζει σωστά, ή δεν διαβάζει καθόλου τις μικρές τιμές (όταν η δεξαμενή είναι σχεδόν άδεια).

Το γεωμετρικό πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί μαθηματικά ώστε να αντιστοιχίσουμε αρχικά τον όγκο υγρού με το ύψος στάθμης, και ακολούθως να κάνουμε την αναγωγή από το τόξο κύκλου που μετράει το φλοτέρ στη χορδή κύκλου που θέλουμε, όμως η μη γραμμικότητα της αναλογικής εισόδου που δέχεται το σήμα από το όργανο δεν είναι προβλέψιμη και δεν μπορεί να επιλυθεί με γενικό τρόπο.

Σε τέτοια περίπτωση, η πιο αξιόπιστη μέθοδος είναι να γίνουν απευθείας μετρήσεις στη διάρκεια τμηματικού ανεφοδιασμού, με στάσεις στους όγκους που μας ενδιαφέρουν, ώστε να ξέρουμε τι τάση διαβάζει η αναλογική είσοδος σε κάθε επίπεδο πληρότητας και να ρυθμίσουμε κατάλληλα το κιτ, ακόμα και επιτόπου, εφόσον το κιτ που έχουμε εγκαταστήσει, μας δίνει τέτοια δυνατότητα.

Όλα τα παραπάνω είναι λιγότερο έντονα σε δεξαμενές που μπαίνουν στο χώρο της ρεζέρβας σε οριζόντια θέση, εκεί αφενός η τομή της δεξαμενής έχει πιο κανονικό σχήμα, οπότε το πρώτο σφάλμα είναι σχεδόν ασήμαντο, παραμένει όμως το σφάλμα του φλοτέρ (τόξο, χορδή τόξου) αλλά και το σφάλμα μη γραμμικότητας της αναλογικής εισόδου, άρα και εκεί η καλύτερη μέθοδος είναι οι απευθείας μετρήσεις με τμηματικούς ανεφοδιασμούς στις ποσότητες που έχουμε εκ των προτέρων επιλέξει να αντιστοιχίσουμε με τις ενδείξεις των Led, σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 28 Δεκ, 2011 15:42

Επίσης πρέπει να προσθέσω, ότι λόγω γραμμικής εξάρτησης της αντίστασης αγωγού από τη θερμοκρασία, οι τυχόν απευθείας μετρήσεις που θα κάνουμε σε διάφορα επίπεδα πληρότητας δεξαμενής, θα έχουν σημαντική ισχύ μόνο κοντά στις θερμοκρασίες δεξαμενής όπου λήφθηκαν, δηλαδή αν μετρήσαμε τιμές χειμώνα με κρύο, τότε, όταν πιάσει ζέστη, οι τιμές θα έχουν απομακρυνθεί σημαντικά από αυτές που μετρήσαμε.

Ιδανικά θέλουμε δυο σετ μετρήσεων, χειμερινές και καλοκαιρινές, ενταγμένες στους αντίστοιχους χάρτες προγραμματισμού του κιτ, ώστε να κάνουμε εναλλαγή δυο φορές το χρόνο, κάτι σαν την εναλλαγή θερινής - καλοκαιρινής ώρας.

Η εξάρτηση από τη θερμοκρασία είναι σημαντική στην περίπτωση αυτή, διότι η αντίσταση που δίνει την τιμή είναι εκτεθειμένη στο περιβάλλον (στον αέρα) και η θερμοκρασία στο χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου μπορεί να έχει μεγάλες διακυμάνσεις, ακόμα και κατά τη διάρκεια της μέρας, αντίθετα, στην ανάλογη περίπτωση της αντίστασης που μετράει τη στάθμη βενζίνης, αυτή είναι ενσωματωμένη στην αντλία βενζίνης, βυθισμένη μέσα στη βενζίνη, έχοντας συγκριτικά πολύ μεγαλύτερη θερμική σταθερότητα, αφενός λόγω θερμοχωρητικότητας του υγρού (βενζίνης), και λόγω του χώρου όπου βρίσκεται η δεξαμενή βενζίνης (έξω και κάτω από το αυτοκίνητο).
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 28 Δεκ, 2011 16:22

παρατηρηση - Αυτα τα 2 ποστ ΠΡΕΠΕΙ να γινουν ξεχοριστό θεμα και να μην "χανονται" σε μια παρουσιαση εγκαταστασης
Κλεινει η παρατηρηση.

2 απωρειες.

Α. Αντιλαμβανωνενος το γιατι θεωρεις οτι ειναι προβληματικο το σχημα της δεξαμενης ως προς την ακρηβεια των μετρησεων, θεωρω λογικό οτι οι εταιρείες... το ξερουν!! Ετσι κι αλλιως οι "αναλλογιες παραμορφωσης" ( νεολογισμός!!) δεν διαφερουν πολυ απο δεξαμενη σε δεξαμενη οποτε μου φαινεται λογικό οτι θα - επρεπε να - το εχουν λαβει υποψη τους στο σχεδιασμό της αντιστασης ( = μεταβλητη κι οχι σταθερη) σε σχεση με την κινηση του μηχανισμου του φλοτερ.

β. Ανναλογους μηχανισμους = παρομοιας σχεδιασης, εχουν και οσα φλοτερ βενζινης τουλαχιστον εχω δει εγω. Αρα το ιδιο "λαθος" πιστευω οτι ( θα επρεπε να) εχουν απο αυτο το τομεα και οι δεικτες βενζινας. Επεισεις θεωρω οτι οπως και στο Α. οι εταιρείες που σχεδιαζουν το φλοτερ μπορουν ( θελουν???) να σχεδιασουν μια γραμική σε αποτελεσμα αντισταση παρολη την μη γραμικη κινηση του φλοτερ.

Κλεινοντας θα ελεγα οτι ναι ολα τα ανωτερω εχουν "νοημα" σε αναλυση εργαστηριακου επιπεδου ( οπως πχ η θερμοκρασία περιβαλλοντος ) αλλα δυσκολα βρισκουν σκοπό στην καθημερινη εφαρμογη για να δημιουργησουν αισθητη αποκλιση.

Πιστευω οτι οπως σωστα ειπες το απολυτο καλυμπραρισμα ( οσο απολυτο εχει αναγκη ο καθημερινός οδηγός εννοω) να πας αδειος σε μια αντλια ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΛΕΒΕΙ και να γεμισεις σε οσα βηματα ειναι και τα λαμπακια σου, ρυθμιζοντας ανα βημα γεμισματος το αντιστοιχο λαμπακι....

Ποιο βενζιναδικο θα σε ανεχτει τοση ωρα δε ξερω.... :D
Τελευταία επεξεργασία από fokion και Τετ 28 Δεκ, 2011 16:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 28 Δεκ, 2011 16:24

Επεισεις κατι που ακομα παιζει ρολο ειναι τα..... volt του ηλεκτρικου κυκλώματος ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ.. ( απο την στιγμη που μιλαμε για αποκλεισεις επιπεδου θερμοκρασίας περιβαλλοντος)
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Τετ 28 Δεκ, 2011 17:06

Οι μεταβολές θερμοκρασίας είναι σημαντικές στην τιμή της αντίστασης, ειδικά για τη βενζίνη, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αφενός μπορούν να κάνουν τη διόρθωση εύκολα (τα αυτοκίνητα έχουν αισθητήρες θερμοκρασίας), εκτός αυτού, τα τελευταία χρόνια σε πολλά αυτοκίνητα δεν διαβάζεται καν το φλοτέρ συνεχώς, αλλά μόνο κατά τον ανεφοδιασμό, τότε η βενζίνη έχει θερμοκρασία δεξαμενής (υπόγειας) βενζινάδικου, η μέτρηση γίνεται σε επίπεδο χώρο, άρα η στάθμη διαβάζεται σωστά, κτλ.

Η σύγκριση με τα κιτ υγραερίου είναι άνιση, στο κάθε κιτ υγραερίου μπορεί να μπει η οποιαδήποτε δεξαμενή γουστάρει ο μάστορας ή ο πελάτης, όμως αν έχει ο εκάστοτε εγκαταστάτης γνώσεις και διάθεση, για τα λεφτά που παίρνει, σίγουρα μπορεί να βαθμονομήσει τη δεξαμενή που τοποθέτησε στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλά τι λέμε τώρα, εδώ δεν ξέρουν να τα ρυθμίσουν, η βαθμονόμηση της δεξαμενής τους μάρανε...

Για τις συγκεκριμένες δεξαμενές τώρα, η εκάστοτε εταιρία κατασκευής του κιτ, μπορεί εύκολα να φτιάξει τον θεωρητικό αλγόριθμο για διάφορες δεξαμενές, κυλινδρικές οριζόντιες, τύπου ρεζέρβας κτλ, αλλά αυτό που δεν μπορούν να προβλέψουν είναι η μη γραμμικότητα της αναλογικής εισόδου του κάθε κιτ ξεχωριστά (λόγω ανομοιογένειας υλικών μαζικής παραγωγής, που παίζουν μεγάλο ρόλο σε τέτοια κυκλώματα), και όπως φαίνονται τα πράγματα δεν τους ενδιαφέρει καν να ασχοληθούν, αφού δεν μπορούν να χρεώσουν το κιτ παραπάνω επειδή έχει μέσα σωστούς αλγόριθμους για διάφορα σχήματα δεξαμενών.

Αν τώρα μια εταιρία έφτιαχνε ένα κιτ με συγκεκριμένη δεξαμενή, όπου δεν θα μπορούσε να μπει άλλη δεξαμενή με κανέναν τρόπο, και είχε πρόβλεψη να το πουλήσει το συγκεκριμένο κιτ, με τη συγκεκριμένη δεξαμενή σε πολλές εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια, τότε θα έφτιαχνε και τον αλγόριθμο σωστό, και θα διόρθωνε και την αναλογικότητα της εισόδου που μετράει την τάση. Αυτή είναι η κατάσταση με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τα ρεζερβουάρ βενζίνης που έχουν, γι αυτό εκείνα μετρούνται σωστά.

Τέλος, να πούμε και το άλλο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων χρησιμοποιούν αντλίες που έχουν αντίσταση μέτρησης στάθμης με μεγάλο εύρος (εκατοντάδες Ωμ) για καλύτερης ακρίβειας μέτρηση, αφού έτσι μπορούν να απορρίψουν ένα εύρος τιμών για να έχουν καλή αξιοπιστία, χρησιμοποιούν αντιστάσεις σύρματος κτλ, και έχουν και το χώρο (η αντλία βενζίνης μέσα στο ρεζερβουάρ είναι ογκώδες εξάρτημα) να το φτιάξουν σωστό.

Αντίθετα, οι κατασκευαστές των κιτ πρέπει να κάνουν τη δουλειά με το μικροσκοπικό οργανάκι των δεξαμενών υγραερίου, το οποίο θέλει μεγεθυντικό φακό για να το δεις, όπου έχουν στριμώξει μέσα εκεί μια αντίσταση άνθρακα 90 Ωμ με όση γραμμικότητα μπορεί να έχει αυτό το μέγεθος, και χωρίς δυνατότητα να απορρίψουν ένα εύρος μέτρησης επειδή δεν διαβάζεται αξιόπιστα, αφού το όλο μέγεθος είναι εξαρχής πολύ μικρό.

Όσο για ρύθμιση σε βενζινάδικο, γίνεται σε ώρα και μέρα μη αιχμής, σε βενζινάδικο με τουλάχιστον δυο αντλίες υγραερίου, όπου τις αντλίες τις χειρίζεται υπάλληλος (και όχι ο ιδιοκτήτης του βενζινάδικου). Χρόνος που απαιτείται για τα 5 βήματα ανεφοδιασμού (π.χ. 8, 18, 18, 18, 18 λίτρα για δεξαμενή 100 λίτρων ονομαστικής χωρητικότητας) είναι περί τα 10 λεπτά, όπου μετά από κάθε βήμα μπαίνεις στο αυτοκίνητο και παίρνεις τιμή από το Laptop που έχεις συνδέσει στο κιτ, γράφεις τις τιμές κάπου (σε χαρτί) και μετά φεύγεις και το προγραμματίζεις με την ησυχία σου. Προφανώς και θα μπορούσαν να το κάνουν οι εγκαταστάτες αν ήθελαν, αν ήξεραν, αν μπορούσαν κτλ για τα (πολλά) λεφτά που παίρνουν για εγκατάσταση και δήθεν "ρύθμιση" των κιτ.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE 1 συστημα PLATINCA

Δημοσίευσηαπό fokion » Τετ 28 Δεκ, 2011 17:32

Με επεισες περισσότερο λογω του δυσαναλλογου των φυσικών διαστασεων των αντιστασεων.... δεν το ειχα σκεφτει..
Εξακολουθω να πιστευω οτι αν εξαιρεσουμε το μεγεθος των δεξαμενων που και παλι υπαρχει μια αναλλογικότητα, τα υπολοιπα εν πολλοις κανουν διαφορά μονο σε εργαστηριακο επιπεδο και οχι "χρηστικό"

Οσον αφορά την ρυθμιση, βαση του μεγεθους των δεξαμενων και τον εκαστοτε διαστασεων ( μηκος & διατομή) πιστευω οτι οι - σοβαρες εταιρειες τουλαχιστον - μπορουν τουλαχιστον για τις δημοφιλής διατστασεις ( ποσες ειναι οι πιο εμπορικές διαστασεις θερμοσιφωνα πχ.. 10??? ) να δινουν στουν εγκαταστατες ετοιμα τα σεταρισματα για τις τιμες που πρεπει να βαλουν.. Αυτο και μονο εχει φερει το αποτελεσμα οσο κοντα χρειαζεται ο καθημερινός οδηγός..

ΣΟΒΑΡΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
επειδη χρονια στα φορουμ ξερω πως ειναι δυνατον να παρεξηγηθουν τα γραπτά, ΣΕ ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν εχω προθεση να θιξω , προσβαλω, πουλησω εξυπναδα κ.λ.π. κ.λ.π κ.λ.π. απλά μου αρεση η "αντιπαραθεση" των οποιων γνωσεων εχω ετσι ωστε να βλεπω αν κατι το ξερω λαθος...
Αυτο προς αποφυγη ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ εστω και ΥΠΟΨΙΑΣ παρεξηγησης...
ΚΙΑ SPORTAGE 1 - Σύστημα PLATINCA - 100.000 χλμ.
Άβαταρ μέλους
fokion
 
Δημοσιευσεις: 2252
Εγγραφή: Κυρ 04 Δεκ, 2011 09:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες