Διατειρω μια επιφυλλαξη οσον αφορά την καταναλωση διοτι
Α. ειχα - και δε το ηξερα - κολλημενο αισθητηρα Λ ο οποιος επειρεαζει τα μεγιστα την καταναλωση.
Β. λογω του ανωτερω ΔΕΝ ρυθμιστικε παρα μονο στο περιπου
ο αισθητηρας αλλαχτηκε οποτε η αυριανη ρυθμιση λογικά θα γινει σωστη
κατα τα αλλα
ειναι λιιιιιγο πιο ψηλό ( + 10 ποντους περιπου
)
φοράει και λιιιιιιγο πιο μεγαλα λαστιχα ( 215 - 75 - 15 ) και χωματινα
εχει κι ενα προγραμματακι....
και ενα βαρελακι BMC
και το κυριοτερο αν θες, κανει "κοντες" διαδρομές που δεν προλαβαινει καλα καλα να ζεσταθει ΓΙΑΤΙ συν τοις αλλοις εχω πειραξει το θερμοστατη να δουλευει πιο κρυο το μοτερ... ξερεις φανταζομαι το θεμα με τον 4ο κυλινδρο παι την ευκολη υπερθερμανση του, οποτε ενιωτε δουλευει στους ... 65 βαθμους