Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό j0hnkyr » Κυρ 26 Φεβ, 2012 10:00

rogerius έγραψε:mpa, den exeis rythmisth pieshs.Exeis mono valvida enalaghs, ara=lpfi, oti fenete sth foto #4


o ρυθμιστής πίεσης τι είναι και που θα ήταν στη φώτο 4 ;

όταν μπριζώσεις το διαγνωστικό της Vialle, δείχνει πρόγραμμα = Volvο C30 1.8 My07, αυτό δεν δείχνει ότι είναι lpi και όχι lpfi :wtf:

ποια η διαφορά του Lpi / Lpfi ?, πίστευα, ότι το Lpi είναι προ ρυθμισμένο για το αυτοκίνητο σου, ενώ το Lpfi το ίδιο kit, Μπορεί να μπει
σε πολλά διαφορετικά οχήματα ... με τον εγκαταστάτη να ρυθμίζει ο ίδιος τον εγκέφαλο ...
j0hnkyr
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Παρ 05 Αύγ, 2011 19:50

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 26 Φεβ, 2012 16:11

Εικόνα


Εικόνα
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό j0hnkyr » Κυρ 26 Φεβ, 2012 17:20

@DaKancho και ποια είναι η διαφορά ?
j0hnkyr
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Παρ 05 Αύγ, 2011 19:50

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 26 Φεβ, 2012 17:52

Ο ρυθμιστής πίεσης είναι ένα ακριβό εξάρτημα (για τον κατασκευαστή) που κρατάει σταθερή την πίεση στο μέρος του κυκλώματος που περιλαμβάνει τα μπεκ, ελέγχοντας την επιστροφή προς τη δεξαμενή υγραερίου.


Εικόνα


Το εξάρτημα αυτό, μαζί με την διαφορετική αντλία στη δεξαμενή υγραερίου ευθύνονται για τη διαφορά τιμής μεταξύ ακριβού και φθηνότερου μοντέλου κιτ του κατασκευαστή.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό j0hnkyr » Κυρ 26 Φεβ, 2012 19:16

με το lpi , σε ποιο σημείο να είναι καλύτερο από το lpfi, σε πραγματικές συνθήκες ;
j0hnkyr
 
Δημοσιευσεις: 52
Εγγραφή: Παρ 05 Αύγ, 2011 19:50

Re: Volvo V50 1.8 (ford dutatec) , Vialle LPi - bifuel

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Κυρ 26 Φεβ, 2012 19:42

Η βασική διαφορά σε πραγματικές συνθήκες, είναι το πόσα λεφτά έχουν φύγει από την τσέπη σου.

Όταν έχουν φύγει πολλά λεφτά, η τσέπη είναι πιο ελαφριά, κατ' αναλογία και το αμάξι είναι πιο ελαφρύ και επομένως πάει καλύτερα, όχι όμως πολύ καλύτερα γιατί τα λεφτά είναι από χαρτί και δεν έχουν πολύ βάρος.
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 22 επισκέπτες