μετά από 300χλμ, οι πρώτες εντυπώσεις ...
Αν οδηγείς το αυτοκίνητο για 1η φορά, δεν μπορείς να καταλάβεις τπτ ....
αν όμως έχεις κάνει 50.000χλμ με βενζίνη, καταλαβαίνεις ότι στο "άσε", αργεί κατά 0,2sec και ότι έχει επηρεαστεί λίγο
ο τρόπος που πατάει στο δρόμο από το βάρος της δεξαμενής.
Σχετικά από το σύστημα, ικανοποιημένος, ούτε λαμπάκια, ούτε διακοπες κτλ. Για δοκιμή το πήγα μέχρι 200χαω με αέριο .... όλα καλά ....
που και που, για λόγους ψυχολογικούς και ψύξης, ανηφόρες, το γυρνάω και σε βενζίνη.
αν και όταν, παραδώσουν πνεύμα οι οδηγοί-βαλβίδες
, θα βάλω "νατριου" και τέρμα ....
@dti , το σύστημα το έβαλα στο Δ.Βρεττό. κόστος περίπου 2.000€
αλήθεια είναι ότι το έψαχνα από καιρό (δεν θα το έβαζα ΑΛΛΑ), οι μετακινήσεις λόγω δουλειάς αυξήθηκαν και μαζί, διπλασιάστηκε η τιμή
της βενζίνης. Να το σκοτώσω μοντ 2009, για να πάρω κάποιο diesel S40/V50 δεν το έβρισκα καλή ιδέα, όποτε η λύση υγραέριο
ήταν μονόδρομος. Επέλεξα το lpi bi-fuel, σαν την πιο ασφαλή μετατροπή.
Πράγματα που με απασχολούν τώρα, είναι ΝΑΙ ή ΟΧΙ σε
πρόσθετα και αν ναι σε ποια αφού η ίδια η Vialle δεν τα προτείνει
μιας και αρχίσαμε τις μετατροπές, μήπως κοιτάγαμε και το
υδρογόνο ....
φαντάζομαι, ότι το vialle lpi, δεν αλλάζει το
αβάνς, μεταξύ βενζίνης-υγραερίου και αν θα πρέπει να ψαχτώ για συσκευή/προγραμματιστή
που να μπορεί και να ξέρει τι κάνει ..
http://easyecu.en.ec21.com/Timing_Advan ... 08266.htmlhttp://www.aeb.it/products/timing-advan ... sors/cobra Ps: έρχονται και pics