Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δείξτε μας την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητο σας!

KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Τετ 18 Ιαν, 2012 12:14

Καλημέρα σας φίλοι μου.

Πέρασε ένας μήνας αφότου αποφάσισα να εγκαταστήσω σύστημα υγραερίου στο αυτοκίνητο.

Στην αρχή έβαλα το σύστημα της Ιταλικής Brc και όταν το παρέλαβα από τον εγκαταστάτη , μου φάνηκε καλό.
Έκανα κάποια χλμ και μου εμφανίστηκαν τα πρώτα προβλήματα με κυριότερο το check engine να ανάβει μόνιμα.
Το είχα πάει στον τεχνικό τουλάχιστον 5 φορές χωρίς όμως να διορθωθεί.

Το πήγα σε κάποιον άλλον τεχνικό γνωστό εδώ μέσα ως κίνηση απελπισίας ελπίζοντας να μου δώσει τα φώτα του.

Προφανώς φταίει το MAF ή το φίλτρο ελευθέρας ροής που έχει και λάδι για τις βρομιές και ενδέχεται το MAF να γέμισε λάδια.

Εκεί ανακάλυψα και κάτι άλλο που με σόκαρε τελείως...

Ο εγκαταστάτης μου έβαλε άλλο σύστημα , από αυτό που είχαμε συμφωνήσει αρχικώς.

Πήγε και μου έβαλε το σύστημα με τον πλαστικό εγκέφαλο που είναι πιο φθηνό ενώ είχαμε πει αυτόν με τον μεταλλικό εγκέφαλο που είναι καλύτερος από πολλές απόψεις και πιο οικονομικό στην κατανάλωση.

Το πήγα πίσω δυσαρεστημένος όντας και για να μην σας τα πολυλογώ μου βάλανε το Ιταλικό Σύστημα Romano HD Reducer με Plug & Drive εγκέφαλο ίδιο με της BRC.

Δεν μπορώ να πω ότι δεν έμεινα εντυπωσιασμένος τώρα με 150χλμ που έχω κάνει.
Να προσθέσω ότι πηγαίνει και καλύτερα και από την βενζίνη .

Προς το παρόν θα δείξει η βιοψία μέχρι να το πάω για την τελική ρύθμιση.

Το σύστημα αυτό είναι το μοναδικό στο είδος του που έχει ανεξάρτητα μπεκ και είναι αυτορυθμιζόμενο στην διανομή καυσίμων ανάλογα με τις στροφές του αυτοκινήτου.

Περισσότερα από εδώ : http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό panosopel » Τετ 18 Ιαν, 2012 22:54

Πολλα και καλα χιλιομετρα
Αυτο που σου κανε παντως ο εγκαταστατης ηταν μεγαλη απατη.Να βαλει αλλο συστημα απο αυτο που ειπε..αδιανοητο
Αυτοι νομιζουν οτι ακομα ο κοσμος κοιμαται
panosopel
 
Δημοσιευσεις: 157
Εγγραφή: Παρ 07 Οκτ, 2011 18:13

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό dathens » Πέμ 19 Ιαν, 2012 00:47

GOLDWAGON έγραψε:Καλημέρα σας φίλοι μου.

......σας τα πολυλογώ μου βάλανε το Ιταλικό Σύστημα Romano HD Reducer με Plug & Drive εγκέφαλο ίδιο με της BRC.

Δεν μπορώ να πω ότι δεν έμεινα εντυπωσιασμένος τώρα με 150χλμ που έχω κάνει.
Να προσθέσω ότι πηγαίνει και καλύτερα και από την βενζίνη .

Προς το παρόν θα δείξει η βιοψία μέχρι να το πάω για την τελική ρύθμιση.

Το σύστημα αυτό είναι το μοναδικό στο είδος του που έχει ανεξάρτητα μπεκ και είναι αυτορυθμιζόμενο στην διανομή καυσίμων ανάλογα με τις στροφές του αυτοκινήτου.

Περισσότερα από εδώ : http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html


Τι να σου πω φίλε μου τα στοιχεία για το σύστημα στα είπε ο εγκαταστατης ; Που σε κοροϊδεψε στην αρχή ; όλα τα συστηματα της προκοπής είναι αυτορυθμιζιμενα και διανεμουν το καυσιμο ανάλογα με τις στροφές του αμαξιου ανεξάρτητα μπεκ έχουν όλες οι σοβαρές εταιρίες και όχι αυτής της ποιότητας που δίνει ο ρομανο τι μοναδικό είναι τότε ; Δες εδω τι σημαίνει μπεκ Εικόνα
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Πέμ 19 Ιαν, 2012 11:52

panosopel έγραψε:Πολλα και καλα χιλιομετρα
Αυτο που σου κανε παντως ο εγκαταστατης ηταν μεγαλη απατη.Να βαλει αλλο συστημα απο αυτο που ειπε..αδιανοητο
Αυτοι νομιζουν οτι ακομα ο κοσμος κοιμαται


Ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου.
Δυστυχώς άμα μπλέκεσαι με γνωστούς και φίλους δεν αποφεύγεις το μπέρδεμα και τις κακές συνεννοήσεις.
Απο τι κατάλαβα σε τέτοιες περιπτώσεις ισχύει ο νόμος της αρπαχτής.
Καλά να είμαστε πρώτα ο θεός...

dathens έγραψε:Τι να σου πω φίλε μου τα στοιχεία για το σύστημα στα είπε ο εγκαταστατης ; Που σε κοροϊδεψε στην αρχή ; όλα τα συστηματα της προκοπής είναι αυτορυθμιζιμενα και διανεμουν το καυσιμο ανάλογα με τις στροφές του αμαξιου ανεξάρτητα μπεκ έχουν όλες οι σοβαρές εταιρίες και όχι αυτής της ποιότητας που δίνει ο ρομανο τι μοναδικό είναι τότε ; Δες εδω τι σημαίνει μπεκ Εικόνα


Φίλε μου , από όσο έψαξα εδώ και στο εξωτερικό και ειδικά στην Αγγλία και στην Ιρλανδία που έχω άκρες , όλοι μου είπαν να το βάλω διότι σε αυτές τις χώρες το χρησιμοποιούν πάρα πολύ για τα πλεονεκτήματα του και το βάζουν σε μεγάλα οχήματα , όπως λεωφορεία , πούλμαν , φορτηγά και μεγάλου κυβισμού σπορ αυτοκίνητα.

Το ιδιαίτερο που έχει είναι οι βαλβίδες του που είναι ατομικές και όταν σου χαλάσει ή σου βουλώσει μια βαλβίδα , βγάζεις και την καθαρίζεις ή την αλλάζεις.
Δεν είναι μικτές οι βαλβίδες όπως αυτή που δείχνεις σε φωτογραφία , που σε περίπτωση σου χαλάσει ή σου βουλώσει ,βγάζεις όλη την σειρά των βαλβίδων και αγοράζεις αναγκαστικά όλο το σετ.

Δες τι λέει το σαϊτ αυτό : http://www.ekoautogas.gr/kit.html

Εικόνα

Μεμονωμένο μπέκ"εγχυτήρας".

Η καινοτομία της ROMANO στα μεμονωμένα μπεκ, είναι ότι μπορούν να αφαιρεθούν και να καθαριστούν εσωτερικά εύκολα, αφαιρώντας μόνο 4 βίδες. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει σε κανέναν άλλον κατασκευαστή.


Με λίγα λόγια το σύστημα ROMANO HD είναι πανεύκολο και πολύ οικονομικό στην συντήρηση στις βαλβίδες και μπορείς πολύ άνετα να το συντηρήσεις μόνος σου.
Ενώ οι μικτές είναι πολυδάπανες στην συντήρηση και στην ουσία δεν μπορείς να βάλεις ούτε κατσαβίδι που λέει ο λόγος .

όσον αφορά την αυτορύθμιση που λες , νομίζω ότι το ROMANO HD αυτό που προσφέρει είναι η οικονομία και η δύναμη.

Στο σαϊτ του κατασκευαστή λέει το εξής με μετάφραση google :

Τροφοδοτώντας Σπλιτ

Εμείς απλά δεν μπορεί να πάρει όλη την εξουσία που πολύ υψηλό κινητήρα παράσταση (350 bhp +) παράγει όταν λειτουργεί σε ένα καύσιμο το οποίο έχει μόνο το 85% του ενεργειακού δυναμικού της βενζίνης. Κατά τη μετατροπή πολύ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων για τους ιδιοκτήτες που θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν στο έπακρο, τα όρια για το πόσο δύναμη LPG μπορεί να δώσει σύντομα βρέθηκαν.

Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως αυτή, υπάρχουν δύο τρόποι για να πάει (μέχρι σήμερα)?

1. Ορισμένοι κατασκευαστές κιτ και εγκαταστάτες συνιστούν ένα προκαθορισμένο να επιστρέψετε στη βενζίνη, όταν γίνονται υψηλές απαιτήσεις ισχύος, ο οδηγός να είναι σε άμεσο έλεγχο του καυσίμου που χρησιμοποιείται. Αυτή είναι μια καλή λύση, που επιτρέπει οικονομική οδήγηση ενός αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων με υγραέριο, μετά την απελευθέρωση όλων των δυνάμεων της για τη βενζίνη, απλά πατώντας το πεντάλ πιο δύσκολο. Εμείς το περιγράφουν ως δίνοντας σας δύο αυτοκίνητα σε ένα, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι αυτοί που το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ενεργά αρκετή βενζίνη.

2. Άλλοι κατασκευαστές κιτ και εγκαταστάτες θα ρίξει περισσότερα χρήματα (τα χρήματά σας!) στο πρόβλημα, ώστε να πάρετε όλα peformance του αυτοκινήτου με υγραέριο, με ποικίλες ποσότητες επιτυχία. Οι πιο δημοφιλείς εξάρτημα είναι για να χωρέσει ένα ή δύο υψηλής απόδοσης εξατμιστήρας / μειωτήρα μονάδες και 8 χιλιοστά σωλήνα παροχής υγραερίου. Σε exteme περιπτώσεις, μπορεί να είναι απαραίτητο για να χωρέσει σε δύο μπεκ ανά κύλινδρο. Αυτό είναι όλα ωραία, αλλά να θυμάστε ότι όσο περισσότερο το κόστος μετατροπής, η πιο μακριά εκείνο το μαγικό «απόσβεσης» ή νεκρό σημείο θα είναι.

Τώρα υπάρχει μια τρίτη επιλογή.

Romano τώρα να μας δώσει εμπόρους τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα ελλείποντα 15% της διαθέσιμης ισχύος με ένεση (ας πούμε) 15% βενζίνη, ενώ εξακολουθούν να λειτουργούν με LPG. Χρησιμοποιώντας το 85% το υγραέριο, παράλληλα με βενζίνη 15% είναι πολύ πιο economcial από την υποκατάσταση με βενζίνη 100% ή αύξηση της τιμής της μετατροπής από αρκετές εκατοντάδες λίρες. Η λύση αυτή είναι ιδανική και λειτουργεί πολύ καλά.

Μπορεί επίσης να είναι ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Ορισμένες μηχανές με μαλακό βαλβίδες έχουν επωφεληθεί από το ρελαντί, αποκλειστικά ή εν μέρει με βενζίνη (Βλ. «Η ύφεση έδρα της βαλβίδας), η οποία αντικαθιστά ορισμένες από τις αιθάλης που καθυστερημένο microwelding. Τροφοδοτώντας Σπλιτ θα μπορούσε να μας δώσει πράγματι με μια απλή λύση για Valve ύφεση Seat.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Πέμ 19 Ιαν, 2012 12:06

Έφτασα τα 200χλμ και μέχρι στιγμής όλα καλά.

Στην γωνία τον περιμένω τον εγκαταστάτη για τυχόν ψεγάδια και μέχρι στιγμής με έχει ηρεμήσει το σύστημα lpg... :roll:
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 19 Ιαν, 2012 12:18

GOLDWAGON έγραψε:Το ιδιαίτερο που έχει είναι οι βαλβίδες του που είναι ατομικές και όταν σου χαλάσει ή σου βουλώσει μια βαλβίδα , βγάζεις και την καθαρίζεις ή την αλλάζεις.
Δεν είναι μικτές οι βαλβίδες όπως αυτή που δείχνεις σε φωτογραφία , που σε περίπτωση σου χαλάσει ή σου βουλώσει ,βγάζεις όλη την σειρά των βαλβίδων και αγοράζεις αναγκαστικά όλο το σετ.
Η καινοτομία της ROMANO στα μεμονωμένα μπεκ, είναι ότι μπορούν να αφαιρεθούν και να καθαριστούν εσωτερικά εύκολα, αφαιρώντας μόνο 4 βίδες. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει σε κανέναν άλλον κατασκευαστή.


Φυσικά και συμφέρει αλλα εχουν και αλλοι κατασκευαστες μεμονομενα μπεκ, δεν ειναι ''καινοτομια''.
Παραδειγμα το GFI http://www.ygraeriokinisi.gr/img/exmple_bek_gfi2.jpg

GOLDWAGON έγραψε:Με λίγα λόγια το σύστημα ROMANO HD είναι πανεύκολο και πολύ οικονομικό στην συντήρηση στις βαλβίδες και μπορείς πολύ άνετα να το συντηρήσεις μόνος σου.
Ενώ οι μικτές είναι πολυδάπανες στην συντήρηση και στην ουσία δεν μπορείς να βάλεις ούτε κατσαβίδι που λέει ο λόγος .


Τι ειδους συντρηση μπορεις να κανεις μονος σου σε ενα κιτ υγραεριου ? Αν δεν εχεις τις αντιστοιχες γνωσεις, μην το επιχειρησεις.
Εαν δε, μπορεις να συντηρησεις το romano, κάλλιστα μπορεις να συντηρησεις και οποιοδηποτε αλλο κιτ αεριου ψεκασμου.

Καλα χλμ να εχεις και παντα απροβληματιστος :thumbup:
Τελευταία επεξεργασία από astragjtg και Πέμ 19 Ιαν, 2012 16:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Πέμ 19 Ιαν, 2012 13:06

Φίλε μου αυτή η φωτογραφία σου βγάζει στην κυριολεξία μάτια με το μέγεθος... :lol:

Δεν το ήξερα ότι υπάρχει και σε άλλη εταιρία αυτή η πατέντα.

Πάντως εύχομαι όλα να πάνε όλα καλά γιατί δεν αντέχω άλλα ράβε ξήλωνε και έτσι και γιουβέτσι. :roll:
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Πέμ 19 Ιαν, 2012 16:07

GOLDWAGON έγραψε:Φίλε μου αυτή η φωτογραφία σου βγάζει στην κυριολεξία μάτια με το μέγεθος... :lol:


Αν εχεις 47αρα οθόνη καλα το δειχνει.. :lol: :lol: :lol: Βρε του'δωσα και καταλαβε :lol: :lol: Εκ παραδρομης...

Το διόρθωσα, εβαλα μονο 1 συνδεσμο.
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 19 Ιαν, 2012 17:22

Προτείνω να μπει στους κανονισμούς του forum οτι το σύστημα υγραεριοκίνησης που έχει βάλει ο καθένας είναι υποχρεωτικά το καλύτερο ώστε να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις.


http://nagaz24.pl/for-injectors,c,608,p,en.html

http://nagaz24.pl/for-injectors,c,332,p,en.html
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: KIA SPORTAGE WAGON.Σύστημα Lpg Romano HD Reducer

Δημοσίευσηαπό GOLDWAGON » Πέμ 19 Ιαν, 2012 19:55

DaKancho έγραψε:Προτείνω να μπει στους κανονισμούς του forum οτι το σύστημα υγραεριοκίνησης που έχει βάλει ο καθένας είναι υποχρεωτικά το καλύτερο ώστε να μην υπάρχουν αμφισβητήσεις.


http://nagaz24.pl/for-injectors,c,608,p,en.html

http://nagaz24.pl/for-injectors,c,332,p,en.html



Φίλε μου δίκιο έχεις , αλλά μέχρι να τα παραγγείλεις και να στα φέρουν , έχω γυρίσει κιόλας...

Που είδες φίλε μου ότι εγώ είπα και έβαλα το καλύτερο?

Ίσα ίσα που είπα ότι μακάρι να μου βγει καλό και απροβλημάτιστο.
KIA SPORTAGE 2001 WAGON Romano HD Reducer Plug & Drive
http://www.go-lpg.co.uk/RomanoN.html
Άβαταρ μέλους
GOLDWAGON
 
Δημοσιευσεις: 74
Εγγραφή: Δευτ 12 Δεκ, 2011 20:57

Επόμενο

Επιστροφή στο Showroom

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες