panosopel έγραψε:Πολλα και καλα χιλιομετρα
Αυτο που σου κανε παντως ο εγκαταστατης ηταν μεγαλη απατη.Να βαλει αλλο συστημα απο αυτο που ειπε..αδιανοητο
Αυτοι νομιζουν οτι ακομα ο κοσμος κοιμαται
Ευχαριστώ για τις ευχές σου φίλε μου.
Δυστυχώς άμα μπλέκεσαι με γνωστούς και φίλους δεν αποφεύγεις το μπέρδεμα και τις κακές συνεννοήσεις.
Απο τι κατάλαβα σε τέτοιες περιπτώσεις ισχύει ο νόμος της αρπαχτής.
Καλά να είμαστε πρώτα ο θεός...
dathens έγραψε:Τι να σου πω φίλε μου τα στοιχεία για το σύστημα στα είπε ο εγκαταστατης ; Που σε κοροϊδεψε στην αρχή ; όλα τα συστηματα της προκοπής είναι αυτορυθμιζιμενα και διανεμουν το καυσιμο ανάλογα με τις στροφές του αμαξιου ανεξάρτητα μπεκ έχουν όλες οι σοβαρές εταιρίες και όχι αυτής της ποιότητας που δίνει ο ρομανο τι μοναδικό είναι τότε ; Δες εδω τι σημαίνει μπεκ
Φίλε μου , από όσο έψαξα εδώ και στο εξωτερικό και ειδικά στην Αγγλία και στην Ιρλανδία που έχω άκρες , όλοι μου είπαν να το βάλω διότι σε αυτές τις χώρες το χρησιμοποιούν πάρα πολύ για τα πλεονεκτήματα του και το βάζουν σε μεγάλα οχήματα , όπως λεωφορεία , πούλμαν , φορτηγά και μεγάλου κυβισμού σπορ αυτοκίνητα.
Το ιδιαίτερο που έχει είναι οι βαλβίδες του που είναι ατομικές και όταν σου χαλάσει ή σου βουλώσει μια βαλβίδα , βγάζεις και την καθαρίζεις ή την αλλάζεις.
Δεν είναι μικτές οι βαλβίδες όπως αυτή που δείχνεις σε φωτογραφία , που σε περίπτωση σου χαλάσει ή σου βουλώσει ,βγάζεις όλη την σειρά των βαλβίδων και αγοράζεις αναγκαστικά όλο το σετ.
Δες τι λέει το σαϊτ αυτό :
http://www.ekoautogas.gr/kit.htmlΜεμονωμένο μπέκ"εγχυτήρας".Η καινοτομία της ROMANO στα μεμονωμένα μπεκ, είναι ότι μπορούν να αφαιρεθούν και να καθαριστούν εσωτερικά εύκολα, αφαιρώντας μόνο 4 βίδες. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει σε κανέναν άλλον κατασκευαστή.
Με λίγα λόγια το σύστημα ROMANO HD είναι πανεύκολο και πολύ οικονομικό στην συντήρηση στις βαλβίδες και μπορείς πολύ άνετα να το συντηρήσεις μόνος σου.
Ενώ οι μικτές είναι πολυδάπανες στην συντήρηση και στην ουσία δεν μπορείς να βάλεις ούτε κατσαβίδι που λέει ο λόγος .
όσον αφορά την αυτορύθμιση που λες , νομίζω ότι το ROMANO HD αυτό που προσφέρει είναι η οικονομία και η δύναμη.
Στο σαϊτ του κατασκευαστή λέει το εξής με μετάφραση google :
Τροφοδοτώντας Σπλιτ
Εμείς απλά δεν μπορεί να πάρει όλη την εξουσία που πολύ υψηλό κινητήρα παράσταση (350 bhp +) παράγει όταν λειτουργεί σε ένα καύσιμο το οποίο έχει μόνο το 85% του ενεργειακού δυναμικού της βενζίνης. Κατά τη μετατροπή πολύ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων για τους ιδιοκτήτες που θέλουν να τα χρησιμοποιήσουν στο έπακρο, τα όρια για το πόσο δύναμη LPG μπορεί να δώσει σύντομα βρέθηκαν.
Σε αυτές τις περιπτώσεις όπως αυτή, υπάρχουν δύο τρόποι για να πάει (μέχρι σήμερα)?
1. Ορισμένοι κατασκευαστές κιτ και εγκαταστάτες συνιστούν ένα προκαθορισμένο να επιστρέψετε στη βενζίνη, όταν γίνονται υψηλές απαιτήσεις ισχύος, ο οδηγός να είναι σε άμεσο έλεγχο του καυσίμου που χρησιμοποιείται. Αυτή είναι μια καλή λύση, που επιτρέπει οικονομική οδήγηση ενός αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων με υγραέριο, μετά την απελευθέρωση όλων των δυνάμεων της για τη βενζίνη, απλά πατώντας το πεντάλ πιο δύσκολο. Εμείς το περιγράφουν ως δίνοντας σας δύο αυτοκίνητα σε ένα, αλλά πρέπει να ειπωθεί ότι αυτοί που το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί ενεργά αρκετή βενζίνη.
2. Άλλοι κατασκευαστές κιτ και εγκαταστάτες θα ρίξει περισσότερα χρήματα (τα χρήματά σας!) στο πρόβλημα, ώστε να πάρετε όλα peformance του αυτοκινήτου με υγραέριο, με ποικίλες ποσότητες επιτυχία. Οι πιο δημοφιλείς εξάρτημα είναι για να χωρέσει ένα ή δύο υψηλής απόδοσης εξατμιστήρας / μειωτήρα μονάδες και 8 χιλιοστά σωλήνα παροχής υγραερίου. Σε exteme περιπτώσεις, μπορεί να είναι απαραίτητο για να χωρέσει σε δύο μπεκ ανά κύλινδρο. Αυτό είναι όλα ωραία, αλλά να θυμάστε ότι όσο περισσότερο το κόστος μετατροπής, η πιο μακριά εκείνο το μαγικό «απόσβεσης» ή νεκρό σημείο θα είναι.
Τώρα υπάρχει μια τρίτη επιλογή.
Romano τώρα να μας δώσει εμπόρους τη δυνατότητα να αντικαταστήσουν τα ελλείποντα 15% της διαθέσιμης ισχύος με ένεση (ας πούμε) 15% βενζίνη, ενώ εξακολουθούν να λειτουργούν με LPG. Χρησιμοποιώντας το 85% το υγραέριο, παράλληλα με βενζίνη 15% είναι πολύ πιο economcial από την υποκατάσταση με βενζίνη 100% ή αύξηση της τιμής της μετατροπής από αρκετές εκατοντάδες λίρες. Η λύση αυτή είναι ιδανική και λειτουργεί πολύ καλά.
Μπορεί επίσης να είναι ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα με εντελώς διαφορετικό τρόπο. Ορισμένες μηχανές με μαλακό βαλβίδες έχουν επωφεληθεί από το ρελαντί, αποκλειστικά ή εν μέρει με βενζίνη (Βλ. «Η ύφεση έδρα της βαλβίδας), η οποία αντικαθιστά ορισμένες από τις αιθάλης που καθυστερημένο microwelding. Τροφοδοτώντας Σπλιτ θα μπορούσε να μας δώσει πράγματι με μια απλή λύση για Valve ύφεση Seat.