Σελίδα 1 από 2

Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 20 Δεκ, 2013 18:30
από vagos333
Στην Λάρισα στο συνεργείο autogas arvanitis http://www.autogasarvanitis.gr/
πραγματοποιήσαμε τη μετατροπή ενός βενζινοκίνητου αυτοκινήτου σε όχημα τριών καυσίμων , βενζίνη – LPG (Υγραέριο) – CNG (Φυσικό Αέριο)

Πιο συγκεκριμένα σε ένα αυτοκίνητο SCODA OCTAVIA 1800 cc turbo 20v εγκαταστήσαμε σύστημα υγραεριοκίνησης και σύστημα φυσικού αερίου της γνωστής εταιρίας στο χώρο ATIKER.
Περισσότερες λεπτομέρειες στο
http://vaggelistsogas.blogspot.gr/p/blog-page_19.html

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Δεκ, 2013 09:45
από splitapsou
Ερώτηση:

Περνάει ΚΤΕΟ;

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 22 Δεκ, 2013 21:47
από vagos333
splitapsou έγραψε:Ερώτηση:

Περνάει ΚΤΕΟ;

Αυτή την στιγμή κανένα CNG μετατροπής .
Είμαστε εν αναμονή νομοθετικής ρύθμισης, η εν λόγω μετατροπή είναι πολύ προχωρημένη για να την προβλέψει ο νόμος ;) ;)

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ, 2013 06:45
από gakost
Ωραίο σαν project και μπράβο, αλλά δεν βλέπω να έχει για κάποιο ενδιαφέρον για έναν από χρήστη.

Επίσης ξέρω ότι είναι στο πρόγραμμα να ανοίξει η ΔΕΠΑ πρατήρια σε Βόλο και Λάρισα, άνοιξε τελικά το πρατήριο; Αν ναι θα είναι πολύ καλά νέα

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ, 2013 11:39
από labros
Εδώ με δυο καύσιμα και έχουν χυθεί τόνοι "μελάνι" για το αν σε μια βλάβη φταίει το υγρέριο ή όχι. Φνταστείτε τι έχει να γίνει με τα τρία (τρία πουλάκια κάθονταν). Και ποιος μάστορας θα τα κάνει να λειτουργήσουν και τα τρία χωρίς πρόβλημα. Και πόσο βάρος θα έχει αυτό το όχημα με δυο δεξαμενές επιπλέον. Και για να μην κουράσω άλλο δεν είμαι εχθρός του φυσικού αερίου, κάθε άλλο. Θεωρώ όμως ότι δε μπορεί να συνδιαστεί με υγραέριο, ένα από τα δυο θα έχει κάποιος. Επίσης το αυτοκίνητο φυσικού αερίου θα πρέπει να έχει φτιαχτεί από την αρχή για φυσικό αέριο με άλλη γεωμετρία για όλους τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί.

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ, 2013 13:57
από LPGas
Πολύ ενδιαφέρον project!
Συνολικά πόσο βάρος έχει παραπάνω το αυτοκίνητο με τις 2 μπουκάλες γεμάτες και όλα τα εξαρτήματα που τοποθετηθήκαν?
Με το φυσικό αέριο, υπάρχει πτώση ιπποδύναμης?

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Δεκ, 2013 16:29
από vagos333
gakost έγραψε:Ωραίο σαν project και μπράβο, αλλά δεν βλέπω να έχει για κάποιο ενδιαφέρον για έναν από χρήστη.

Επίσης ξέρω ότι είναι στο πρόγραμμα να ανοίξει η ΔΕΠΑ πρατήρια σε Βόλο και Λάρισα, άνοιξε τελικά το πρατήριο; Αν ναι θα είναι πολύ καλά νέα


Εμείς δοκιμαστικά το γεμίσαμε στην Θεσ/νίκη.
Από όσα γνωρίζω έκλεισε η συμφωνία με ένα πρατήριο ΕΚΟ επί της οδού Βόλου στη Λάρισα και Αρχές του καλοκαιριού λένε θα είναι έτοιμο.
Ο ιδιόκτητης του αυτοκίνητου ζει το μισό μήνα στην Αθήνα για επαγγελματικούς λόγους και έτσι δεν προβληματίζεται.

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Δεκ, 2013 16:37
από vagos333
labros έγραψε:Εδώ με δυο καύσιμα και έχουν χυθεί τόνοι "μελάνι" για το αν σε μια βλάβη φταίει το υγρέριο ή όχι. Φνταστείτε τι έχει να γίνει με τα τρία (τρία πουλάκια κάθονταν). Και ποιος μάστορας θα τα κάνει να λειτουργήσουν και τα τρία χωρίς πρόβλημα. Και πόσο βάρος θα έχει αυτό το όχημα με δυο δεξαμενές επιπλέον. Και για να μην κουράσω άλλο δεν είμαι εχθρός του φυσικού αερίου, κάθε άλλο. Θεωρώ όμως ότι δε μπορεί να συνδιαστεί με υγραέριο, ένα από τα δυο θα έχει κάποιος. Επίσης το αυτοκίνητο φυσικού αερίου θα πρέπει να έχει φτιαχτεί από την αρχή για φυσικό αέριο με άλλη γεωμετρία για όλους τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί.


Συμφωνώ μαζί σου ότι το καύσιμο θα πάει περισσότερο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις από ότι πήγε το υγραέριο .
Μην νομίζεις όμως ότι στα 4,5 εκατ οχήματα που είναι ταξινομημένα δεν υπάρχουν φορτηγάκια -ημιφορτηγά - επαγγελματικά- αγροτικά κτλ όπως και ένα 10-20 % των επιβατικών που δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα χώρου και βάρους.

Είναι κατανοητό ότι η παραπάνω παρουσίαση δεν είναι πρόταση για τον κάθε ιδιώτη ,αλλά ένα τεχνικό εγχείρημα που κάναμε για να αποδείξουμε ότι μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας μπορούμε να καταφέρουμε κάτι παραπάνω από το απλό.

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 24 Δεκ, 2013 22:49
από hlias
vagos333 έγραψε:
labros έγραψε:Εδώ με δυο καύσιμα και έχουν χυθεί τόνοι "μελάνι" για το αν σε μια βλάβη φταίει το υγρέριο ή όχι. Φνταστείτε τι έχει να γίνει με τα τρία (τρία πουλάκια κάθονταν). Και ποιος μάστορας θα τα κάνει να λειτουργήσουν και τα τρία χωρίς πρόβλημα. Και πόσο βάρος θα έχει αυτό το όχημα με δυο δεξαμενές επιπλέον. Και για να μην κουράσω άλλο δεν είμαι εχθρός του φυσικού αερίου, κάθε άλλο. Θεωρώ όμως ότι δε μπορεί να συνδιαστεί με υγραέριο, ένα από τα δυο θα έχει κάποιος. Επίσης το αυτοκίνητο φυσικού αερίου θα πρέπει να έχει φτιαχτεί από την αρχή για φυσικό αέριο με άλλη γεωμετρία για όλους τους λόγους που έχουν χιλιοειπωθεί.


Συμφωνώ μαζί σου ότι το καύσιμο θα πάει περισσότερο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις από ότι πήγε το υγραέριο .
Μην νομίζεις όμως ότι στα 4,5 εκατ οχήματα που είναι ταξινομημένα δεν υπάρχουν φορτηγάκια -ημιφορτηγά - επαγγελματικά- αγροτικά κτλ όπως και ένα 10-20 % των επιβατικών που δεν έχουν σοβαρό πρόβλημα χώρου και βάρους.

Είναι κατανοητό ότι η παραπάνω παρουσίαση δεν είναι πρόταση για τον κάθε ιδιώτη ,αλλά ένα τεχνικό εγχείρημα που κάναμε για να αποδείξουμε ότι μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας μπορούμε να καταφέρουμε κάτι παραπάνω από το απλό.



πολυ καλη κινηση, μπορει να σας δυσκολεψε λιγο ή πολυ αλλα οταν πετυχει η ικανοποιηση που νιωθεις ειναι ανεκτιμητη.

Re: Βενζίνη -LPG -CNG μαζί γίνετε; Και βέβαια ΝΑΙ !!!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Δεκ, 2013 09:52
από vagos333
LPGas έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον project!
Συνολικά πόσο βάρος έχει παραπάνω το αυτοκίνητο με τις 2 μπουκάλες γεμάτες και όλα τα εξαρτήματα που τοποθετηθήκαν?
Με το φυσικό αέριο, υπάρχει πτώση ιπποδύναμης?


Ως εγκαταστάτης γνωρίζεις πως το βάρος ενός κιτ είναι ασήμαντο σε σύγκριση με το μέσο αυτοκίνητο. Ότι αφορά τη δεξαμενή (το επίμαχο κομμάτι του συστήματος ) ,αν φύγουμε από τον παραλογισμό του παρελθόντος (μεγάλες δεξαμενές ) και αν πάμε στα 35 lt πραγματικά lpg τότε και πάλι η διαφορά είναι ελάχιστη.
Γιατί αφαιρέσαμε ένα τροχό με σιδερένια ζάντα 10-15 kgr και καμιά 20 kgr βενζίνη (γιατί δεν θα το έχουμε και φουμαρισμένο ) = 30-35 klg :shock: και προσθέσαμε 10 kgr δεξαμενή + 20 kgr lpg + 0.5 kgr kit επισκευής = 30-35 kgr :shock:
Το αποτέλεσμα Χ
Στο CNG τώρα οι δεξαμενές είναι διάφορων ποιοτήτων.
Μεταλλικές - Μεικτές -Συνθετικές.
Εμείς χρησιμοποιήσαμε αυτή που βρήκαμε πιο εύκολα (και φθηνότερη) που είναι 65 lt και ζυγίζει περίπου στα 50 kgr. Τη γεμίσαμε με 15 kgr CNG στα 210 bar πιστεύω ότι θα πάρει λίγο περισσότερο στα επόμενα γεμίσματα.

Άρα το έχτρα βάρος είναι περίπου 70 kgr και όπως βλέπεις και στις φωτογραφίες ορθά κατανεμημένο .