Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέριo

Οι εταιρίες του χώρου μας ενημερώνουν σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους!

Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέριo

Δημοσίευσηαπό vagos333 » Σάβ 31 Μάιος, 2014 13:30

Όπως σας ενημέρωσα με προηγούμενο θέμα
viewtopic.php?f=26&t=2404
μετατρέψαμε ένα βενζινοκίνητο αυτοκίνητο να καίει LPG (Υγραέριο ) και CNG (Φυσικό αέριο) .

Το κύριο πρόβλημα μας στο φυσικό αέριο ήταν η αισθητή μείωση της ιπποδύναμης.

Πιστεύοντας ότι το Φυσικό αέριο (CNG) στα αυτοκίνητα θα μας συνοδεύσει σαν καύσιμο τουλάχιστον για την επόμενη δεκαετία , και βλέποντας ότι η αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εντάσσει στην γκάμα τους ένα δυο μοντέλα CNG έως σήμερα.
Εργαστήκαμε και λύσαμε το παραπάνω πρόβλημα τοποθετώντας και ρυθμίζοντας ένα Emulator ( Εξομοιωτή ) Timing Advance Processor (Βελτιστοποιητή χρονισμού) που λειτουργεί μόνο κατά την καύση CNG.

Έτσι βελτιώσαμε κατά πολύ την ιπποδύναμη και εξαλείψαμε τα προβλήματα στον κινητήρα που θα ερχόταν από την ασυμβατότητα αυτή.
Λεπτομέρειες μπορείτε να δείτε στο http://vaggelistsogas.blogspot.gr/p/blog-page_19.html

Ευχαριστώ την σελίδα για την φιλοξενία .
vagos333
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:23

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

Δημοσίευσηαπό papoys » Κυρ 01 Ιουν, 2014 06:18

:thumbup: :thumbup:
Τελικά αυτά που λέγονταν ότι για αποθήκευση φυσικού αερίου χρειάζονται 2-3 δεξαμενές μεγάλου βάρους και δεν
συμφαίρει για μικρά Ι.Χ. αυτοκίνητα δεν ισχύουν.??Βλέπω μία δεξαμενή (μοιάζει με την μπουκάλα που αποθηκεύουμε υγραέριο για το σπίτι). :lol:
Με τη συγκεκριμένη μπουκάλα φυσικού αερίου μπορούμε να εκδώσουμε νέα άδεια κυκλοφορίας.?

Από την άλλη στη μέτρηση θεωρώ αδικημένο καταρχήν το φυσκό αέριο και στη συνέχεια το lpg γιατί κουβαλούσαν και
το βάρος των άλλων .
Μάλλον την επόμενη μέτρηση να την κάνετε με τον αντίθετο τρόπο (βενζίνη - υγραέριο - φυσικό αέριο).
opel vectra 1,6 με emmegas (πριν zanardi) 219.000 χιλ. με lpg και 347.000 στο κοντέρ
Άβαταρ μέλους
papoys
 
Δημοσιευσεις: 1960
Εγγραφή: Τρί 19 Μαρ, 2013 06:42
Τοποθεσία: 15344 Γέρακας

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

Δημοσίευσηαπό Qgas » Κυρ 01 Ιουν, 2014 21:23

Ποιον επιταχυντή καύσης βάλατε ; ΑΕΒ η καποιον αλλο ; EG dynamic πχ
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

Δημοσίευσηαπό vagos333 » Κυρ 01 Ιουν, 2014 23:00

Χρησιμοποιήσαμε τον EG Τ510N που είναι πιστό αντίγραφο με τον ΑΕΒ510Ν , και όποιον άλλο να χρησιμοποιήσεις αυτής την κατηγορίας νομίζω πως θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Το θέμα είναι αν η μεταβολή της προπορείας θα παραμένει σταθερή από κινητήρα σε κινητήρα , ή θα το βλέπουμε στο καθένα ξεχωριστά.
Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας .
vagos333
 
Δημοσιευσεις: 22
Εγγραφή: Κυρ 22 Απρ, 2012 18:23

Re: Τελειωποιώντας τη μετατροπή βενζινοκίνητου σε φυσικό αέρ

Δημοσίευσηαπό Qgas » Δευτ 02 Ιουν, 2014 22:13

vagos333 έγραψε:Χρησιμοποιήσαμε τον EG Τ510N που είναι πιστό αντίγραφο με τον ΑΕΒ510Ν , και όποιον άλλο να χρησιμοποιήσεις αυτής την κατηγορίας νομίζω πως θα πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα.
Το θέμα είναι αν η μεταβολή της προπορείας θα παραμένει σταθερή από κινητήρα σε κινητήρα , ή θα το βλέπουμε στο καθένα ξεχωριστά.
Σίγουρα έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας .


Σίγουρα Βαγγέλη , συγχαρητήρια πάντως εχει δρομο το φυσικό αεριο ..
QGAS LPG CENTER ATHENS
http://www.qgas.gr
210 9420594
Αμφιθεας και Ορφέως 45 Παλαιό Φάληρο
Άβαταρ μέλους
Qgas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 2696
Εγγραφή: Σάβ 19 Νοέμ, 2011 13:14
Τοποθεσία: Αμφιθέας & Ορφέως Παλ.Φάληρο 210 9420594


Επιστροφή στο Άρθρα-συνεντεύξεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες