Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!

Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση!

Οι εταιρίες του χώρου μας ενημερώνουν σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους!

Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση!

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τρί 15 Νοέμ, 2011 20:08

Γιατί όλα τα συστήματα δεν είναι ίδια (Τεχνική ανάλυση)

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς για τοποθέτηση υγραερίου, μπορεί ο έκαστος ιδιοκτήτης να συναντήσει μεγάλες αποκλείσεις στις τιμές όπου κυμαίνονται από 700 έως και 1500 Euro για το ίδιο αυτοκίνητο.Θα αναρωτιέται κάποιος, μα γιατί να μην επιλέξω το πιο φθηνό σύστημα? Είμαι και στριμωγμένος οικονομικά, και ούτος ή άλλως υγραέριο θα καίω με το ένα σύστημα υγραέριο και με το άλλο.
Η απάντηση βρίσκεται σε 3 λέξης ΠΟΙΟΤΗΤΑ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ – ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ
Ένα σύστημα υγραερίου αποτελείται από πολλά εξαρτήματα. Η ποιότητα των παρακάτω εξαρτημάτων καθορίζει την ποιότητα του συστήματος.

Εγκέφαλος:
Πρόκειται για το πιο ενεργό εξάρτημα ενός συστήματος. Όσο πιο εξελιγμένος είναι, τόσο καλύτερα υπολογίζει την ποσότητα του υγραερίου που πρέπει να ψεκαστεί στους κυλίνδρους, με άμεσα αποτελέσματα την χαμηλή κατανάλωση και την καλή απόκριση του κινητήρα. Ένας φθηνός εγκέφαλος αυξάνει την κατανάλωση έως και 30%, ρίχνει την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, δεν προσαρμόζεται με τις εξωτερικές συνθήκες και αυξάνει την πιθανότητα να ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα και να προκληθεί ζημιά ακόμη και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μπεκ:
Είναι το 2ο πιο σημαντικό εξάρτημα του συστήματος. Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι πραγματικά μπεκ έχουν ελάχιστα συστήματα όπως το BRC, Prins, Vialle, ICOM. Τα υπόλοιπα συστήματα έχουν ολόσωμες μπεκιέρες με ηλεκτροβαλβίδες. Όσο πιο ποιοτικά τα μπεκ τόσο πιο ακριβής ο ψεκασμός του καυσίμου άρα και καλύτερη η κατανάλωση σε υγραέριο. Τα μπεκ είναι άμεσα συνδεδεμένα με την σταθερότητα του ρελαντί, την χαμηλή κατανάλωση και την απόδοση του κινητήρα. Τα φθηνά μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις μετά από 40.000-50.000 χλμ προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα

Πνεύμονας:
Το 3ο πιο σημαντικό εξάρτημα είναι υπεύθυνο για την σταθερή παροχή των μπεκ με υγραέριο. Πρέπει να ζεσταίνεται γρήγορα, να έχει δυνατότητα μεγάλης ροής υγραερίου και ταυτόχρονα να κρατά σταθερή την πίεση. Χαμηλής ποιότητας πνεύμονες δεν ζεσταίνονται γρήγορα οπότε αργεί το σύστημα να γυρίσει στο υγραέριο το πρωί και ταυτόχρονα περιορίζεται η παροχή τους σε καύσιμο στις υψηλές στροφές του κινητήρα με άμεσο αποτέλεσμα την πτώση ιπποδύναμης και τις διακοπές λειτουργίας.
Συμπερασματικά

Η τιμή ενός κιτ υγραερίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με:

Την ασφάλεια σας
Τη χαμηλή κατανάλωση
Την απόδοση του κινητήρα
Την μακροζωία του κινητήρα
Τη σωστή λειτουργία του συστήματος σε βάθος χρόνου

Ο συνδυασμός ενός ποιοτικού κιτ υγραεριοκίνησης, σωστά τοποθετημένο από έναν νόμιμο εκπαιδευμένο εγκαταστάτη διασφαλίζει την εύρυθμη και ξέγνοιαστη λειτουργία του αυτοκίνητου σας.

Γκέκας Χρήστος
Μηχανολόγος Μηχανικός
LPGas
Επίσημος επισκευαστής BRC (Gas Equipment)

Πηγή:
http://lpgas.gr/el/blog/57-oti-plironis ... eriokinisi
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Τρί 15 Νοέμ, 2011 20:37

Σωστοτατος :thumbup: :clap:
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό villasg » Τρί 15 Νοέμ, 2011 22:41

Ετσι ακριβως ειναι .
Ισχυει παντου ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ........
ΕικόναHyundai i30 1400cc BRC SEQUENT PLUG & DRIVE by LPGas
Άβαταρ μέλους
villasg
 
Δημοσιευσεις: 249
Εγγραφή: Τρί 05 Ιούλ, 2011 20:52
Τοποθεσία: Μαλακώντα Ευβοιας

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό ntarntanian1 » Τρί 15 Νοέμ, 2011 23:48

LPGas έγραψε:Γιατί όλα τα συστήματα δεν είναι ίδια (Τεχνική ανάλυση)

Κάνοντας μια έρευνα αγοράς για τοποθέτηση υγραερίου, μπορεί ο έκαστος ιδιοκτήτης να συναντήσει μεγάλες αποκλείσεις στις τιμές όπου κυμαίνονται από 700 έως και 1500 Euro για το ίδιο αυτοκίνητο.Θα αναρωτιέται κάποιος, μα γιατί να μην επιλέξω το πιο φθηνό σύστημα? Είμαι και στριμωγμένος οικονομικά, και ούτος ή άλλως υγραέριο θα καίω με το ένα σύστημα υγραέριο και με το άλλο.
Η απάντηση βρίσκεται σε 3 λέξης ΠΟΙΟΤΗΤΑ - ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ – ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ
Ένα σύστημα υγραερίου αποτελείται από πολλά εξαρτήματα. Η ποιότητα των παρακάτω εξαρτημάτων καθορίζει την ποιότητα του συστήματος.

Εγκέφαλος:
Πρόκειται για το πιο ενεργό εξάρτημα ενός συστήματος. Όσο πιο εξελιγμένος είναι, τόσο καλύτερα υπολογίζει την ποσότητα του υγραερίου που πρέπει να ψεκαστεί στους κυλίνδρους, με άμεσα αποτελέσματα την χαμηλή κατανάλωση και την καλή απόκριση του κινητήρα. Ένας φθηνός εγκέφαλος αυξάνει την κατανάλωση έως και 30%, ρίχνει την απόδοση και την απόκριση του κινητήρα, δεν προσαρμόζεται με τις εξωτερικές συνθήκες και αυξάνει την πιθανότητα να ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα και να προκληθεί ζημιά ακόμη και σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Μπεκ:
Είναι το 2ο πιο σημαντικό εξάρτημα του συστήματος. Πρέπει να σημειώσουμε εδώ ότι πραγματικά μπεκ έχουν ελάχιστα συστήματα όπως το BRC, Prins, Vialle, ICOM. Τα υπόλοιπα συστήματα έχουν ολόσωμες μπεκιέρες με ηλεκτροβαλβίδες. Όσο πιο ποιοτικά τα μπεκ τόσο πιο ακριβής ο ψεκασμός του καυσίμου άρα και καλύτερη η κατανάλωση σε υγραέριο. Τα μπεκ είναι άμεσα συνδεδεμένα με την σταθερότητα του ρελαντί, την χαμηλή κατανάλωση και την απόδοση του κινητήρα. Τα φθηνά μπεκ τύπου ηλεκτροβαλβίδας χαλούν πολύ πιο γρήγορα και χάνουν την απόδοση τους δημιουργώντας σε πολλές περιπτώσεις μετά από 40.000-50.000 χλμ προβλήματα στην λειτουργία του κινητήρα

Πνεύμονας:
Το 3ο πιο σημαντικό εξάρτημα είναι υπεύθυνο για την σταθερή παροχή των μπεκ με υγραέριο. Πρέπει να ζεσταίνεται γρήγορα, να έχει δυνατότητα μεγάλης ροής υγραερίου και ταυτόχρονα να κρατά σταθερή την πίεση. Χαμηλής ποιότητας πνεύμονες δεν ζεσταίνονται γρήγορα οπότε αργεί το σύστημα να γυρίσει στο υγραέριο το πρωί και ταυτόχρονα περιορίζεται η παροχή τους σε καύσιμο στις υψηλές στροφές του κινητήρα με άμεσο αποτέλεσμα την πτώση ιπποδύναμης και τις διακοπές λειτουργίας.
Συμπερασματικά

Η τιμή ενός κιτ υγραερίου είναι άμεσα συνδεδεμένο με:

Την ασφάλεια σας
Τη χαμηλή κατανάλωση
Την απόδοση του κινητήρα
Την μακροζωία του κινητήρα
Τη σωστή λειτουργία του συστήματος σε βάθος χρόνου

Ο συνδυασμός ενός ποιοτικού κιτ υγραεριοκίνησης, σωστά τοποθετημένο από έναν νόμιμο εκπαιδευμένο εγκαταστάτη διασφαλίζει την εύρυθμη και ξέγνοιαστη λειτουργία του αυτοκίνητου σας.

Γκέκας Χρήστος
Μηχανολόγος Μηχανικός
LPGas
Επίσημος επισκευαστής BRC (Gas Equipment)

Πηγή:
http://lpgas.gr/el/blog/57-oti-plironis ... eriokinisi



καλησπερα φιλε χρηστο ξεχασες την landi renzo μπεκ της med εχει.... και εχω μια ερωτηση τι προελευσης ειναι ο εγκεφαλος της BRC :-?
seat leon 1.6 Landi Renzo Omegas
ntarntanian1
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ, 2011 13:10

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό dathens » Τετ 16 Νοέμ, 2011 01:34

συμφωνω και εγώ απολυτα με τον Χρηστο και στην πραξη το εχω δυστυχως παθει ενω στο οικογενειακο μου αμαξι εχω prins vci με μπεκ kahil εβαλα brc στο βανακι της δουλειας ενα ford connect και οσες φορες και αν το ρυθμισα στον κοντογουλιδη στο χαιδαρι δεν λεει να στρωσει δουλευει για μερικες εκατονταδες χιλιομετρα οκ και μετα ρεταρει γυρνα σε βενζινη οταν το πιεσω κατι που το prins με τα ιδια χιλιομετρα περιπου δεν εχει καν παει για ρυθμιση εδω και 1 χρονο κοντά με 25000 χιλιομετρα περιπου η μπεκιερα στο ford ειναι χυμα πανω στο καπακι χωρις βαση με μακρυα σωληνάκια και ολα της γρηγορης αντε να φυγουμε εγκαταστασης ενω στο prins δεν καταλαβαινεις οτι υπαρχει ουτε καν ακους τα μπεκ !! φυσικα το ενα αλλο ενα ηταν σε κοστος αλλα αν εβαζα παλι σημερα θα προσεχα πολυ τι θα εβαζα γιατι μονο 3-4 επισκεψεις στο μαστορα και να λεει οτι θελει σερβις ενω μολις ειχε βγει από το συνεργειο κατι δεν παει καλά αντε απο εβδομαδα να ξαναπαει για ρυθμιση δηλαδη το autocalibration που κανει καθε φορά αυτοματα το προγραμμα !!
ml 350 2005 w164 Prins αθάνατο 160.000 km LPG 227.000 συνολικά
dathens
 
Δημοσιευσεις: 1252
Εγγραφή: Τρί 11 Ιαν, 2011 01:51

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό maevius » Τετ 16 Νοέμ, 2011 08:59

Οπως και τα μπεκ της zavoli πολυδοκιμασμένα στην Ελλάδα και πολύ αξιοπιστα καθώς και της Ολανδικής gfi που απ ότι έχω ακούσει απο μάστορα είναι πολύ καλά.
OPEL INSIGNIA 1,8 (2009) με Zavoli
ΟPEL CORSA C 1.4 (2003) με Prins silverline
Άβαταρ μέλους
maevius
 
Δημοσιευσεις: 928
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιούλ, 2011 19:30

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό rovral » Τετ 16 Νοέμ, 2011 10:54

και Lovato...
Lovato άνευ "λαδιέρας"
rovral
 
Δημοσιευσεις: 20
Εγγραφή: Τετ 09 Μαρ, 2011 17:53

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό LPGas » Τετ 16 Νοέμ, 2011 19:27

ntarntanian1 έγραψε:καλησπερα φιλε χρηστο ξεχασες την landi renzo μπεκ της med εχει.... και εχω μια ερωτηση τι προελευσης ειναι ο εγκεφαλος της BRC :-?

Με Ε3 αριθμό πιστοποίησης μόνο Ιταλικός θα μπορούσε να είναι ο εγκέφαλος. Είναι από τις λίγες εταιρίες που μέχρι και η τελευταία βίδα φτιάχνεται στα εργοστάσια τους στην Ιταλία.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό ntarntanian1 » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 00:11

LPGas έγραψε:
ntarntanian1 έγραψε:καλησπερα φιλε χρηστο ξεχασες την landi renzo μπεκ της med εχει.... και εχω μια ερωτηση τι προελευσης ειναι ο εγκεφαλος της BRC :-?

Με Ε3 αριθμό πιστοποίησης μόνο Ιταλικός θα μπορούσε να είναι ο εγκέφαλος. Είναι από τις λίγες εταιρίες που μέχρι και η τελευταία βίδα φτιάχνεται στα εργοστάσια τους στην Ιταλία.



μαλιστα φιλε μου...........θα μπορουσε μου λες γιατι εγω λεω δεν!!!!! δεν αναφερθηκες και λιγο στην εταιρια LANDI RENZO που ανεφερα πιο πανω που θυγατρικη της ειναι η lovato και τη σχεση εχει με τη vialle ....αν γνωριζεις λεω εγω!
seat leon 1.6 Landi Renzo Omegas
ntarntanian1
 
Δημοσιευσεις: 36
Εγγραφή: Σάβ 03 Σεπ, 2011 13:10

Re: Ότι πληρώνεις παίρνεις... ισχύει και στην υγραεριοκίνηση

Δημοσίευσηαπό LPGas » Πέμ 17 Νοέμ, 2011 14:42

Δεν είναι το κατάλληλο thread για να αναλύσουμε ότι η προέλευση του BRC είναι 100% Ιταλική. Ούτε να συγκρίνουμε το Landi με το BRC. Μπορούμε να ανοίξουμε άλλο θέμα για το συγκεκριμένο σκοπό. Στόχος μου είναι να ενημερωθεί ο κόσμος ότι τα κιτ υγραερίου διαφέρουν σε ποιότητα και ότι είναι εντελώς λανθασμένη απόφαση να επιλέγει κανείς σύστημα και εγκαταστάτη από τα site τύπου Groupon, tsampas, prolaveto κλπ.
Αγοράζοντας ένα κουπόνι ευκαιρίας από το internet δεν μπορείς να ελέγξεις ούτε την ποιότητα του συστήματος, ούτε την ποιότητα της δουλειάς ούτε την νομιμότητα του εγκαταστάτη.
LPGas - BRC Gas Service
210-4100025
lpgas.gr
υγραεριοκινηση
Άβαταρ μέλους
LPGas
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 1281
Εγγραφή: Δευτ 09 Μάιος, 2011 15:53
Τοποθεσία: Φωκαίας 4 - Πειραιάς - 2104100025

Επόμενο

Επιστροφή στο Άρθρα-συνεντεύξεις

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 25 επισκέπτες