tziovani έγραψε:Καλησπερα Audi A4 με τουρμπο και προγραμμα(260hp),φοραει κιτ της Atiker (τουρκικο)και δουλευει απροβληματιστα τον τελευταιο 1,5 χρονο.Τωρα αν καποιοι θελουν με το ζορι να γινουν διαφημηστες μερικων εταιριων με γεια τους με χαρα τους αλλα ορισμενοι εχουν καταντησει κουραστικοι.Το πρωτο που θα πρεπει να κοιταξεις ειναι το μαστορα και την τιμη που βολευει την τσεπη σου.Μπορει να βαλεις ενα ακριβο κιτ και να εχεις προβληματα και να σου βγει ο κουκος αηδονη,το ιδιο μπορει να παθεις και με ενα φθηνο ομως,γι αυτο το πρωτο που θα πρεπει να κοιταξεις ειναι ο μαστορας να το εχει το αντικειμενο.Υποψην οτι εχω στο αυτοκινητο μου landi renzo για 55000 χιλιομετρα χωρις λαδιερα και δεν εχει βγαλει ουτε κιχ το αμαξι,αυτο το αναφερω για να μην θεωρηθει οτι κανω διαφημηση στην attiker.
Φιλικα Νικος
Σου είπε κανείς ότι δεν δουλεύει ; Απλά όπως λένε στο χωριο μου το ακριβο είναι πάντα το φθηνότερο, αν και ναι ο εγκαταστατης πάνω απο όλα ..... Φυσικα ένας εγκαταστατης μπορει να πάρει ένα κιτ των 500-600 ευρω και να το κάνει να πετάει με ένα τουρμπάτο και ένας άλλος να πάρει το κιτ των 1500 ευρω και να τσακισει ένα 1200 κυβ με 80 άλογα συμβαίνει .
Οι πιθανότητες όμως να έχεις ένα καλο σε υλικο κιτ ( μπεκ keihin όχι rail με τρύπες κτλ ) και ένα καλο μάστορα τοποθέτησης υπάρχουν και εκει φαίνεται η διαφορά !! Υλικο + εγκαταστατης !!!