Σελίδα 2 από 2

Re: Σκέψεις για υγραέριο σε Mazda 3 1600cc Sedan 2007

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ, 2017 15:55
από tedd
Το λαδι οταν βγαινει πρεπει να βγαινει μαυρο. Όταν βγαίνει το ιδιο χρωμα με οταν το εβαλες σημαινει οτι δεν καθαριζει τον κινητηρα μεσα.,

Στάλθηκε από το Vodafone Smart ultra 6 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Σκέψεις για υγραέριο σε Mazda 3 1600cc Sedan 2007

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 20 Σεπ, 2017 23:09
από mhtsos34
Εμένα από την μετατροπή εε υγρα'εριο και μετά όπως το βάζω το λάδι βγαίνει δε μαυρίζει,δε ξέρω το γιατι.

Re: Σκέψεις για υγραέριο σε Mazda 3 1600cc Sedan 2007

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 21 Σεπ, 2017 13:44
από dimitrisnd1
Προφανώς και το λάδι δε βγαίνει μαύρο με υγραέριο όπως θα έβγαινε με βενζίνη αφού έχει μηδανινα στερεά κατάλοιπα και τέφρα το αέριο ενώ η βενζίνη όχι. Όλη η μαυρίλα είναι πάντα κάποιος ρύπος, είτε σκόνη από την εισαγωγή αέρα είτε κατάλοιπα άνθρακα κλπ από το καύσιμο. Δεν είναι ποτέ από κάποιο μέρος του κινητήρα.

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Re: Σκέψεις για υγραέριο σε Mazda 3 1600cc Sedan 2007

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 31 Οκτ, 2017 14:56
από tasostsal
40 ημέρες μετά την μετατροπή και μετά απο 2500 χλμ. είμαι απόλυτα ευχαριστημένος απο την συμπεριφορά , λειτουργία , απόδοση και κατανάλωση του Mazda 3 Sedan 1600cc που έχω στην κατοχή μου με σύστημα BRC Sequent 32 . Η δεξαμενή μου γεμίζει με 31.5 λίτρα περίπου (ονομαστική χωρητικότητα 42 λίτρα ) και η μεικτή κατανάλωση μου είναι περίπου 8.8 λτρ. / 100 χλμ.

Ελπίζω να συνεχιστεί η άψογη λειτουργία απροβλημάτιστα με τον ίδιο τρόπο και μελλοντικά .