Το πρώτο forum για την υγραεριοκίνηση!



RX8 LPG!

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό EasyTuning » Πέμ 26 Μάιος, 2011 11:44

Το μοτέρ του RX8 όπως και όλοι οι υπόλοιποι τύποι περιστροφικού κινητήρα, δουλεύουν αρκετά πλούσια μείγματα βενζίνης, ώστε να υπάρχει και ψύξη του κινητήρα (εκτός του λιπαντικού που ψεκάζουν ούτως η άλλως).
Με γνώμονα αυτό, δεν θα έβαζα σε καμμία περίπτωση αέριο ψεκασμό σε τέτοιο κινητήρα, παρά μόνο υγρού ψεκασμού, όπως το σύστημα της iCom.

Από μαρτυρίες χρηστών (κυρίως από την Γερμανία), δεν έχει παρατηρηθεί πάντως κάποια αλλαγή στον ήχο ή την συμπεριφορά του κινητήρα με την χρήση υγραερίου.

Φιλικά,
Γιώργος
EasyTuning
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 25 Μάιος, 2011 14:02

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 26 Μάιος, 2011 13:10

EasyTuning έγραψε:Το μοτέρ του RX8 όπως και όλοι οι υπόλοιποι τύποι περιστροφικού κινητήρα, δουλεύουν αρκετά πλούσια μείγματα βενζίνης, ώστε να υπάρχει και ψύξη του κινητήρα (εκτός του λιπαντικού που ψεκάζουν ούτως η άλλως).
Με γνώμονα αυτό, δεν θα έβαζα σε καμμία περίπτωση αέριο ψεκασμό σε τέτοιο κινητήρα, παρά μόνο υγρού ψεκασμού, όπως το σύστημα της iCom.

Από μαρτυρίες χρηστών (κυρίως από την Γερμανία), δεν έχει παρατηρηθεί πάντως κάποια αλλαγή στον ήχο ή την συμπεριφορά του κινητήρα με την χρήση υγραερίου.

Φιλικά,
Γιώργος


μια μόνο ερώτηση Γιωργο

το lpg καίγεται αναφλέγεται διαφορετικά στα υγρού από τα αερίου ψεκασμού ?

γιατί ουσιαστικά είναι το ίδιο καύσιμο σε άλλη μορφή στην άκρη του μπεκ,


Οταν βγαίνει από το μπεκ λόγο της θερμοκρασίας της εισαγωγής και της κεφαλης πιστεύω ότι και τα δυο έρχονται σε αέρια μορφή.

Σε direct injection κινητήρες που ο ψεκασμός γίνεται μέσα στο θάλαμο καύσης που έχει τριψήφια θερμοκρασία λόγο λειτουργίας του κινητήρα δεν πιστεύω ότι το lpg παραμένει σε υγρή μορφή ούτε για dt.

αυτό το ρωτώ χωρίς να προτείνω ή να απορρίπτω κάποιο σύστημα
Δημητρης
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό EasyTuning » Πέμ 26 Μάιος, 2011 18:48

Χαίρομαι για την ερώτηση σου, γιατί μου δίνει την ευκαιρία να αναφέρω μερικά ακόμη στοιχεία... :-)

Σε υγρή μορφή, η αεριοποίηση γίνεται μέσα στον θάλαμο (για την ακρίβεια δεν αεριοποιείται όλο το μείγμα), με αποτέλεσμα να έχουμε την "παρενέργεια" της ψύξης που έχουμε όταν το υγραέριο αλλάζει μορφή. Σε αντιπαράθεση με την αέρια μορφή του υγραερίου, η καύση του υγρού τύπου είναι έως και 60 βαθμούς πιο ψυχρή (έως 30 βαθμούς πιο ψυχρή από την βενζίνη!).

Με τον υγρό ψεκασμό απελευθερώνεται και περισσότερο οξυγόνο, οπότε έχουμε καλύτερη καύση (ποιό ολοκληρωμένη σε ποσοστό καυσίμου).
Μην ξεχνάμε επίσης πως ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για "υγρό" καύσιμο και όχι για αέριο ;-)

Επίσης, στον υγρό ψεκασμό έχω μια αντλία που έχει σταθερή πίεση 3.5 bar (έχει αντλία Walbro στο ρεζεβουάρ) και δεν εξαρτάμαι από την πίεση που έχει η φιάλη.
Σε ένα αυτοκίνητο σαν το RX8 δεν θα ήθελα να στεγνώσει για κανένα λόγω....!

Τέλος ένα σύστημα υγρού ψεκασμού ΔΕΝ έχει εγκέφαλο παράλληλο, δεν παίρνει προγραμματισμό (αφού δουλεύει με τις εντολές του εργοστασιακού) και γενικότερα έχει πολύ λιγότερα εξαρτήματα, οπότε και μικρότερο κόστος συντήρησης.

Με λογική όλα τα παραπάνω, θα προτιμούσα υγρό ψεκασμό από κάθε άποψη.

Να σημειώσω πως εισάγαμε πρώτοι στην Ελλάδα σύστημα αναπρογραμματισμού του εργοστασιακού εγκεφάλου μέσω OBD, που μας βοηθάει να αλλάξουμε βασικές παραμέτρους που συμβάλλουν στην μακροζωϊα του κινητήρα (ανεξαρτήτος καυσίμου), και να αυξήσουμε και την δύναμη του αυτοκινήτου (ή να το μετατρέψουμε με ασφάλεια σε Turbo).

Φιλικά,
Γιώργος
EasyTuning
Εγκαταστάτης
 
Δημοσιευσεις: 6
Εγγραφή: Τετ 25 Μάιος, 2011 14:02

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό dim63 » Πέμ 26 Μάιος, 2011 19:22

Στα direct inj. ναι εχεις δικιο αφου ψεκαζεται κατευθειαν μεσα στο θαλαμο.
στα αλλα ομως που ψεκαζεται πριν την βαλβιδα εισαγωγης ειτε στην πολλαπλη ειτε και απο τα ιδια τα μπεκ του κινητηρα(που και αυτα βρισκονται πριν την βαλβιδα εισαγωγης) δεν νομιζω να μπαινει στον κυλινδρο υγρο lpg.

οσο για το R8 που πραγματικα ειναι διαφορετικο μοτερ απο ολα τα υπολοιπα 'κοινα' μοτορια μας, σε μια κουβεντα που ειχα βρεθει στην Ιταλια μεσω της bigas αεριου ψεκ. E-OBD συνδεση(ετσι ειναι και το δικο μου) εχουν κανει την μετατροπη σε lpg μονο στα 'χαμηλα' μπεκ, τα 'ψηλα' τα αφησαν βενζινη γιατι ηταν μεγαλο ζορι το R8 να στροφαρει 9000+ με lpg οποτε καταλαβαινεις οτι οταν το μοτερ σκαρφαλωνε επινε βενζινη για την καλη του την υγεια.Ε, δεν ειναι και αμαξι για οικονομικες μετακινησεις.
to icom που αναφερεις δουλευει lpg σε ολα το φασμα στροφων?

σε ρωταω γιατι βρισκονται στο φιλικο κυκλο 4 R8
φιλικα
Mazda tribute 2.3 bigas-geartech αεριου χωρις λαδια-ξυδια
dim63
 
Δημοσιευσεις: 278
Εγγραφή: Τετ 16 Φεβ, 2011 11:10

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό DaKancho » Πέμ 26 Μάιος, 2011 20:37

EasyTuning έγραψε:
...Με τον υγρό ψεκασμό απελευθερώνεται και περισσότερο οξυγόνο, οπότε έχουμε καλύτερη καύση...




Από πού ακριβώς απελευθερώνεται αυτό το περισσότερο οξυγόνο; Δηλαδή, πού βρισκόταν φυλακισμένο πριν απελευθερωθεί; Επειδή η χημεία είναι μια πολύ ακριβής επιστήμη...


(Δεν πιστεύω να υπάρχει στο κύκλωμα υγρού ψεκασμού κανένα κρυμμένο μαγνητάκι ώστε μέσω του μαγνητικού πεδίου να υφίσταται μεταστοιχείωση το υγραέριο και έτσι να δημιουργείται υγρό οξυγόνο το οποίο ψεκάζεται μαζί με το υγραέριο από τα μπεκ έ;)
Υπέρμαχος της άμεσης ποινικοποίησης της βλακείας. Συμπεριλαμβάνονται και οι επιδειξίες.
Άβαταρ μέλους
DaKancho
 
Δημοσιευσεις: 283
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος, 2011 23:43

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Παρ 27 Μάιος, 2011 15:09

Το δυστύχημα είναι το κόστος εγκατάστασης, που θεωρώ πως είναι αρκετά υψηλό(πάνω από 2500€)με αποτέλεσμα να χρειάζονται τουλάχιστον 18000 χλμ για απόσβεση και φαντάζομαι πως ο πιο πιθανός λόγος του υψηλού κόστους είναι πως δεν υπάρχει ανταγωνιστής.
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 27 Μάιος, 2011 15:48

TEORX8 έγραψε:Το δυστύχημα είναι το κόστος εγκατάστασης, που θεωρώ πως είναι αρκετά υψηλό(πάνω από 2500€)με αποτέλεσμα να χρειάζονται τουλάχιστον 18000 χλμ για απόσβεση και φαντάζομαι πως ο πιο πιθανός λόγος του υψηλού κόστους είναι πως δεν υπάρχει ανταγωνιστής.


Περιμενε λιγο ρε φιλε γιατι θα με τρελανεις 8-} . Δηλαδη αν αποσβεσεις το συστημα σου σε 18.000χλμ ειναι πολλα ???
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Παρ 27 Μάιος, 2011 16:17

Ξεχνας κατι βασικο,οτι το μοτερ του rx-8 δεν φημιζεται και για τα πολλα χιλιομετρα που αντεχει.Αρα δες τα περισσοτερα rx-8 τι χιλιομετρα εχουν ηδη διανυσει και ποσα τους "απομενουν".Τωρα για πες μου πως σου φαινεται η τιμη;
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό astragjtg » Παρ 27 Μάιος, 2011 16:28

TEORX8 έγραψε:Ξεχνας κατι βασικο,οτι το μοτερ του rx-8 δεν φημιζεται και για τα πολλα χιλιομετρα που αντεχει.Αρα δες τα περισσοτερα rx-8 τι χιλιομετρα εχουν ηδη διανυσει και ποσα τους "απομενουν".Τωρα για πες μου πως σου φαινεται η τιμη;


Ξερω οτι βγαζει λιγοτερα, αλλα δεν ξερω ποσα ακριβως. Αν ειναι στα τελευταια του, εννοειται οτι δεν το κανεις. Αν εχει ''ψωμι'' ακομα, δε λεει να το αφηνεις και καθεται γιατι μονο και μονο καιει τον ''αγκλεωρα''....αν εχεις την επιλογη να το κινεις και να το ευχαριστιεσαι. Αν λοιπον εχει χλμ ακομα να κανει, ή τιμη ειναι καλη(ειδικα αν δεν εχεις εναλακτικες...)
ASTRA G 1.6 ΜΕ ICOM JTG LPG KIT
Άβαταρ μέλους
astragjtg
 
Δημοσιευσεις: 1470
Εγγραφή: Κυρ 16 Ιαν, 2011 17:51

Re: MAZDA RX-8 KAI LPG

Δημοσίευσηαπό TEORX8 » Παρ 27 Μάιος, 2011 19:49

Δεν περιμενω να κοστιζει οσο ενα απλο συστημα 4ης γενιας αλλα αν συνοπολογισεις ολα τα ρισκα που προανεφερα αλλα βεβαια και το πιο σοβαρο,χωρις να θελω να ειμαι κακοπιστος,οτι το συστημα δεν θα εχει καταστροφικα αποτελεσματα για το μοτερ επιμενω να πιστευω πως η τιμη ειναι αρκετα υψηλη.
TEORX8
 
Δημοσιευσεις: 9
Εγγραφή: Δευτ 23 Μάιος, 2011 16:33

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Mazda

Μελη σε συνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες