Η δική μου εμπειρία
ευχαριστώ όσους μπούν στον κόπο να το διαβάσουν και να καταθέσουν την άποψη τους, ελπίζοντας ότι μπορεί να βρώ λύση κάποια στιγμή αν και είμαι στο ξήλωμα...διότι αλλη σωτηρία δεν βλέπω.
Long story short
1 χρόνο πρίν αποφάσισα να υγραεριοκινήσω το i10 αυτόματο 2008 μοντ.1086 cc.
Το αμάξι με 60,000 χλμ ΑΨΟΓΟ χωρίς ποτέ κανένα πρόβλημα
θεωρώντας υπερβολική την κατανάλωση 8,5/100 αποφάσισα να κάνω το απονεννοημένο ΔΥΣΤΥΧΩΣ λέω τώρα, κατόπιν εορτής.
Για να αποφύγω τον κάθε άσχετο διάλεξα μεγάλο και επώνυμο συνεργείο, όπου με διαβεβαίωσαν ότι η μονη διαφορά στο αμάξι πριν και μετα θα είναι η οικονομία που θα δω....ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ τα θυμαμαι και γελάω για να μη κλαίω.
Συστημα aeb mp48.
Απο ότι έχω καταλάβει η μονάδα είναι τέτοια τα υπόλοιπα είναι κομμάτια. alaska, tommaseto κλπ δεν ξέρω δεν είμαι μηχανικός.
850-1000 χλμ όλα καλά.
Μετα τσεκ αναμένο κωδικός ρ2096 too lean bank 1
το αμάξι στο 60-65% της αποδοσης του.
το πάω και αρχίσαμε κάθε φορά που το πήγαινα......
φταιει ο λ, να τον τσεκάρω
φταει η μπαταρια, να την αλλάξω
φταίει ο καταλύτης, να τον αλλάξω
φταίει το 1 φταίει το άλλο, όλα φταίγανε στο αμαξι που με βενζίνη δουλευει ΤΕΛΕΙΑ, αλλά στο σύστημα του γκαζιού δεν εφταιγε τίποτα.
Αφού λύση δεν βρέθηκε και βαρέθηκα τα πήγαινε και έλα το κράτησε 2 φορές απο 1 εβδομάδα για να το τσεκάρει και υποτίθεται να το φτιάξει.
Τίποτα. Πάντα το ίδιο θέμα, πάντα το αμάξι με λαμπάκι ρ2096 too lean bank 1και το αμάξι στο 60-65% της αποδοσης του μετά απο 80 χλμ.
Το ξαναπήρε να το πάει σε ειδικό που κάνει διαγνώσεις να του αλλάξει πρόγραμμα στον εγκέφαλο.
Τίποτα.
Το πήγα και αλλού να τσεκάρουν την εγκατάσταση δεν μου είπαν τίποτα κακό, η εγκατάσταση φαίνεται οκ μου είπαν ρύθμιση θα θέλει, αποτέλεσμα το ίδιο.
καθε φορά μετά απο 80χλμ λαμπάκι ο ίδιος κωδικός. Αν αναβε ανα 1500 χλμ πραγματικά δεν θα είχα θέμα θα το έσβηνα και αντε γειά, θα συμβιβαζόμουνα, δεν είμαι υπερβολικός, καταλαβαίνω ότι η αλλαγή καυσίμου μπορεί και να έχει κάποιες συνέπειες.
Τελευταία μου άλλαξε και εγκέφαλο.
χειρότερα λαμπάκι που αναβοσβήνει,misfire cylinder2, ρ2096 too lean bank 1 και δε ξέρω τι άλλο, έχει γίνει χριστουγεννιάτικο δέντρο το αμάξι απο τα λαμπάκια.
θα το βγάλω και θα ζητήσω και τα χρήματα μου πίσω, ελπίζω ότι θα τα πάρω.
αδιαφορία δεν τους καταλογίζω για να είμαι δίκαιος, αλλά έχω καταταλαιπωρηθεί, 1 χρόνο τον μισό δεν έχω αμαξι. Το αμάξι με βενζίνη ειναι ΤΖΕΤ. Ούτε λαμπάκια ούτε τίποτα.
Την άποψη σας.
Φταίει το κιτ, είναι ασύμβατο δεν ξέρω γω τι;
φταίει το αμάξι; φταίω εγω που έμπλεξα;
το θέμα είναι ότι πέραν της ταλαιπωρίας θα απομείνω με αμάξι που θα έχει τρύπες απο την εγκατάσταση απαξιωμένο και το πρόβλημα της κατανάλωσης που τελικά δεν λύθηκε.
αν βάλω αλλο κιτ σε άλλον θα δουλέψει κανονικά; το έχει αντιμετωπίσει καποιος άλλος; εχει βαλει κάποιος σε τετοιο αμαξι να μαθω την εμπειρία του και αν ειχε ανάλογα θέματα;
ευχαριστώ και εκτιμώ τις απαντήσεις σας εκ των προτέρων.